Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorilla naisilla esiintyvä paljaan pepun silittäminen ja hyväileminen uimarannalla - miksi?

Vierailija
02.08.2024 |

Paljaspakara -bikineihin somistautuneita teininaisia ja nuoria naisia olen saanut ihailla pääkaupunkiseudun rannoilla jo lähes 10 vuotta. Aika moni jolla pakarat ovat paljaina, silittää/hyväilee pakaroitaan joissakin vaiheissa päivää, aina seisaallaan ollessaan. Kaksin käsin, ylös/alas, yli koko pakaroiden alueen (pakararajalta lähes vyötärölle asti ja takaisin) kummatkin kädet samassa tahdissa, hitaasti, jopa hidastetusti, kourat niin että sormet osoittaa pakaravaon suuntaan. Tämä prosessi ei koskaan ole lyhyt pyyhkäisy, vaan se tapahtuu huolellisesti, jopa hartaudella, pitkän ajan, kesto 20 sekunnista useampaan minuuttiin. Kun hyväily loppuu, he eivät koskaan katsahda siihen suuntaan missä esityksensä yleisö on. Pakaroiden hyväilijätär useimmiten keskustelee samalla toisen nuoren naisen kanssa (harvemmin hyväilee yksin, ei koskaan keskustele miehen kanssa hyväillessään pakaroitaan). - En ole nähnyt tätä prosessia, tai edes sitä vähänkään muistuttavaa prosessia, yhtäkään kertaa sellaisilla naisilla jolla on yllään pakarat peittävät bikinipöksyt.

Arvaukseni on että pakaroiden hyväilemien on alitajuntainen prosessi, siis hyväilijättären alitajunta koettaa tehdä hyväilijättärestä miesten silmissä enemmän haluttavan kuin mitä muut pakaranpaljastajat, tai keskustelukumppani, on. Josta johtopäätöksenä, hyväilijätär on vailla seksuaalista kumppania ja ainakin hänen alitajuntansa haluaa että tämä tilanne korjaantuu. Kyseessä olisi näin olleen sama alitajuntainen funktio joka uimarannoilla aiheuttaa bikiniliiveissä olevien tisujen kohentelua tai asettelua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään varten

Vierailija
2/7 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kys yourselffaa AP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos olisit ihan vaan silmät kiinni siellä rannalla? Tuollaisista pohtimisista tulee pää kipeäksi aika äkkiä ja joutuu hoitoon!

Vierailija
4/7 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä paljaspakara-bikineitä mutta olen kyllä huomannut joskus hierovani peppuani, ihan housut jalassa, kun olen keskustellut jonkun kanssa. Kai se on joku alitajuinen juttu.

Vierailija
5/7 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP hyvä havainto, itse huomannut lähinnä muualla, kuin rannalla naisten hyväilevän pyllyjään, uskoisin jonkin sortin refleksinä.

Äijät taas kaivelevat muniaan jopa housujen sisältä, yäk!

Vierailija
6/7 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ajattelee olevansa ihan alasti jos joku näkee heidät alushousut jalassa. Mutta uimarannalla on ihan luonnollista pitää housuja jossa perse on täysin paljaana. Siis ihan kuin ei olisi housuja ollenkaan jos katsoo takaapäin.

Vierailija
7/7 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjaa hiekkaa pois iholta tai kokeilee tuntuuko sänkeä jos sheivanneet pikkukarvat pois siltä alueelta on mun veikkaus, tai ainakin itse vain tuosta syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi