Väsyykö /kipeytyykö teillä selkä jos joudutte istumaan tunteja paikallaan esim. linja-autossa?
Mulle tulee tuntien yhtäjaksoisesti istumisesta selkään toispuoleista lihasjännitystä, väsymystä, kipua. Pitää siinä paikallaan yrittää suoristaa ja köyristää selkää ja varata painoa kankulta toiselle että kipu aina hetkeksi helpottuisi. Loppumatkasta olo jo täyttä tuskaa. Ei taida olla normaalia? Selässä on koululaisena diagnosoitu lievä skolioosi. Se selittää? Ei taida olla muita konsteja kuin pyytää matkalla vierustoveria kerta varttiin väistämään että pääsee oikaisemaan ja venyttelemään selkää linja-auton käytävälle?
Kommentit (3)
Ei mene. Kannattaa tehdä jotain selkälihastreenejä välillä niin selkä ei kipeydy noin pienestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mene. Kannattaa tehdä jotain selkälihastreenejä välillä niin selkä ei kipeydy noin pienestä.
Mulla menee myös helposti, riippuu kuukaudenajasta ja jumeista miten nopeaan. Liikun joka päivä ja olen hyvässä kunnossa, mutta selkä on aina ollut herkkis.
Miksi sinun täytyy änkeä ikkunapaikalle jos täytyy vähän väliä nousta jaloittelemaan?