Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskeumat pliis kokemuksia

Vierailija
31.07.2024 |

Hei. Olen menossa gynelle tutkituttamaan laskeumia, joita epäilen löytyvän. Oireita on klassisia ja myös vähemmän klassisia, niistä kaipaisin kanssa keskustelua: selkäkivut, vatsakrampit?, tunne että vatsassa muljuu, istuessa tuntuu että navassa painetta??

Raskauksista on jo pidemmän aikaa, lapset ovat teinejä. Imuvedolla kuitenkin syntynyt esikoinen. Lisäksi taustalla raskasta liikuntaa ja kyykkyjä, vetoja ym. Nyt tuntuu, että kroppa pettää! 

Kaipaisin vähän tietoa, jos täällä olisi joku, jolla pidempää synnytyksistä / tehty leikkaus ja jo pidempi aika (lukenut liikaa tarinoita siitä, miten lopulta kaikki menee hitoiksi, teki mitä teki).

Taitaa olla tämän alle nelikymppisen raskaan kuorman treenit ohi. Harmittaa hitosti!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilet? Kyllä sen tuntee kun kohtu on laskeutunut. Mitä voi itse tehdä, välttää ummetusta ja jumpata lantionpohjaa.

Vierailija
2/8 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lähinnä en vielä tiedä mikä laskeuma tarkalleen on kyseessä vai useampi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilet? Kyllä sen tuntee kun kohtu on laskeutunut. Mitä voi itse tehdä, välttää ummetusta ja jumpata lantionpohjaa.

Miten sen tuntee?

Vierailija
4/8 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en ainakaan tuntenut emättimen etuseinämän laskeumaa. Ei vaivoja, gyne vaan kertoi että siellä pullottaa ja ponnistaessa työntyy 

Vierailija
5/8 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lähinnä en vielä tiedä mikä laskeuma tarkalleen on kyseessä vai useampi.

ap

Mutta hyvä nyt jo tehdä linjaus, että treenit ja työt on nyt ohi,

Vierailija
6/8 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näissähän ei kai ole sillai syytä huoleen jos ovat oireettomia. Toki iän ja kudosten löystymisen myötä voi kait edetä. Toi on varmaan se hetki missä junpasta vielä hyötyä enemmän.

Vierailija
7/8 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl töissä käyn, mutta semmonen asia kuin elämänlaatu ja toimintakyky on jees. Varsinkin kun töissäki on hyvä olla fyysinen toimintakyky kunnossa. 

-ap

Vierailija
8/8 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se kohtu pahimmillaan pullahtaa ulos jolloin pitää tehdä korjausleikkaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän