Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun aineenvaihdunta on kyllä ihan epäreilu

Vierailija
29.07.2024 |

Koko kesän olen syönyt ihan mitä huvittaa, mm 5 päivänä pitsaa yhtenä viikkona, sipsiä ja karkkia päivittäin. Nyt alkoi arki ja päätin syödä terveellisemmin, että jaksaa töissä, niin kaksi päivää ja mun vatsa on taas ihan littana, ei mitään turvotusta missään.

Kaikki kuvittelee, että syön kurinalaisesti ja en herkuttele, kun olen näin hoikka, mutta se ei pidä paikkaansa, syön paljon huolettomammin, kun isommat kaverini. Tän on pakko olla joku aineenvaihdunta tai geeni juttu, mun isä oli samanlainen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot siis läpipasko. 

Vierailija
2/6 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriarvot voi silti olla heikot!  Ei välttämättä. Itse en voi edes katsoa herkkuja ilman , että se varastoituu rasvaksi. Siksi syön kuin ammatilaisurheilija ja treenaan myös paljon. Vain näin pysyn kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihevuodet muuttaa tuonkin. 

Vierailija
4/6 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. On kolmea eri päätyyppiä aineenvaihdunnassa. Sinä olet se eka tyyppi joka ei liho vaikka mättää menemään.

Vierailija
5/6 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ollen yli 50 ja kaikki arvot on kunnossa, kun täytin 50, niin kävin työterveydessä tarkistuksessa ja mitattiin kaikki. Kaikki arvot on viitearvojen sisällä. t. AP

Vierailija
6/6 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaveri on samanlainen! Syödään reissussa aina samat ruuat ja aina minä olen se, joka tulee sieltä lihoneena kotiin