Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Henkinen kynnys lopettaa Netflix-tilaus

Vierailija
29.07.2024 |

Olen suunnitellut lopettavani Netflix-tilauksen. En käytä sitä kovin paljoa, muissa suoratoistopalveluissa on parempia elokuvia. Olen pienituloinen, joten siksi haluaisin lopettaa sen. Kuitenkin lähes kaikilla on Netflix-tilaus, joten ilman Netflix-tilausta tuntisin itseni entistä syrjäytyneemmäksi. Minulla ei ole nettikännykkääkään, vaikka lähes kaikilla muilla on jo pitkään ollut sellainen Tällä hetkellä minulla on kaksi suoratoistopalvelutilausta, joista toisessa on parempia elokuvia kuin Netflixissä. Aion lopettaa nämä molemmat palvelut, ja ottaa tilalle kolmannen, joka arvioideni mukaan vastaa paremmin tarpeitani.

Olisiko sinulla mitään sanottavaa tähän tilanteeseen? Voitko rohkaista minua luopumaan Netflix-tilauksesta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkaisen sinua lopettamaan Netflix tilauksesi 💛

Vierailija
2/8 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvää päivää mikä vässykkä jos ei voi lopettaa tilausta kun kaikilla muillakin on :D kasvata selkäranka. Miten se sun syrjäytymisen tunteeseen vaikuttaa mille suoratoistolle tukit sitä rahaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat Netflixin tilatuksi puolessa minuutissa ihan milloin tahansa, jos vieroitusoireet käyvät liian vaikeiksi.

Vierailija
4/8 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suoratoistot on täynnä moneen kertaan katsottua kuraa eikä uutta materiaalia juuri tule. Ajattelin lopettaa kaikki paitsi tuon netflixin lähinnä sen takia että sieltä edelleen löytyy vanhat StarTrekit. Tosin nekin osaan ulkoa.

Vierailija
5/8 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen. Meillä oli ennen kolme eri maksupalvelua samanaikaisesti,  viimeiset pari vuotta on menty siten, että kuukausittain otetaan jokin yksittäinen palvelu ja väliin ollaan täysin ilmankin.  Siinä missä rahaa meni ennen reilut 500€/vuodessa eri palveluihin, nykyään selvitään noin satasella/vuosi.

Vierailija
6/8 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite teen niin, että pidän yhtä palvelua x kuukautta ja sen jälkeen toista taas x kuukautta. En pidä kakhta ikinä päällekäin. Ja katson niistä mikä itseä kiinnostaa, en mitä muut sanoo.

Vierailija
7/8 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixin historiakin säilyy jotain 10 kuukautta. Sovi itsesi kanssa, että irtisanot nyt ja jos olo käy liian syrjäytyneeksi (lol), tilaat sen vaikka vuoden 2025 alusta uudelleen. Ainakin ehdit säästää muutaman kympin ja palveluun on sillä välin kertynyt katsottavaa. Tai voi olla, että et muista kaivata koko palvelua.

Mietelause vielä: We buy things we don't need with money we don't have to impress people we don't like.

Vierailija
8/8 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katkon sitä aina välillä kun haluan tilata herkeksi jonkun muun. Spotify on ainoa, joka on koko ajan tilauksessa minulle ja teineille. Rahat ei riitä kaikkeen.