Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

äiti/isä jolla ei ikinä aikaa mennä vanhempainiltoihin, ja yleensä se on just ne jotka pitäisi

Vierailija
04.02.2007 |

sinne mennä koska heidän lapset ns ongelmalapset. Eikö kummallista, mutta niin totta. Toistuu vuodesta toiseen, eivät kiinnostu lasten koulukäynnistä ym ja jättävät kaikki tämmöiset väliin. Kyllä sääliksi käy näitä lapsia...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten aktiivisesti yhteydessä ja soittelen, jos tuntuu että on jotain epäselvää.

Vierailija
2/3 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikani luokalla poissa on sattumanvaraisesti kaikki muut paitsi ne kaksi kauheaa haahkaa joiden elämäntehtävä ilmeiseststi on haukkua muita vahempainilloissa. Häiriköitä sillä luokalle ei olekaan.

Sitäpaitsi niillä istunnoilla ei tee käytännössä mitään. Opettaja paasaa vanhemmille jostain jonka nämä tietävät itse miljoona kertaa paremmin(nukkumaanmenoajat, eiköhän jokainen vanhempi ei ole jo kolmannelle mennesä tajunnut että nukkumaan pitää mennä ajoissa ja kuullut siitä 40 saarnaa telkkarista ja neuvolasta ja terveylehdyköistä ja jos ei se ole jo mennyt perille niin tuskinpa se ope sille enää mitään voi...) Sitten joku vanhempi esittää huolestumisensa opetustylylistä tai vaihteohtoisesti kiittelee sitä ja sitten lähdetään kotiin NIIN TYYTYVÄISINÄ ITSEEN kun on taas osallistuttu lapsen koulun käyntiin. Näin on ollut aina tähän asti - minä kun kuuliaisesti olen ollut mukana.

En ajatellut mennä enää ensi kerralla. On nuo jutut jo kuultu ja itse olen sitä mieltä, että kiinnostus ja osallistuminen lapsen kouluun on syytä osoittaa jollain ihan muulla kuin vanhempainilloissa istuskelulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne mennään vain näytille, että " olenpa kiinnostunut" . Olen toki aina ollut siellä.