Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi/halut loppui M 55 yhdessä 34v

Vierailija
28.07.2024 |

Olen iloinen kun täällä saa lukea teidän seksihurjasteluista. Näinhän meille kävi, kakskymppisenä mentiin yhteen ja

seksihalut/ avioliitto ja seksi loppui viimevuonna. Nykyään riisun naisia silmilläni, pientä flirttiäkin on ollut mutta näillä 

mennään ja se riittää minulle. Kun samaa pillua jyystää näinkin pitkään niin eiköhän riitä, minulla ei ollut ollut yhtään 

syrjähyppyä, eksästäni en tiedä. Oliskohan avioliitto pelastunut jos syrjähypyn tehnyt. Onhan jotkut naiset kysyneetkin 

oletko vapaa? Olen hyvin säilynyt kun en ole juonut tai tupakoinut. Siis jatkakaa hurjastelujanne.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä! Etteköhän ole jo ihan tarpeeksi naintia tehnytkin.

nyt nauttikaa muista asioista

Vierailija
2/13 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaava tilanne vähän vähemmillä vuosilla ja kova kiinnostus toteuttaa sitä elämättä jäänyttä elämää.

Ei ollut tarkoitus pariutua teininä ja olla yhdessä kunnes lapset ovat lähteneet kotoa, mutta niin vain kävi, ja hyvä niin. Kävi myös niin, että lorulle tuli loppu ja nyt on kova elämännälkä ja ajatus seuraavasta suhteesta ja tutustumisesta uuteen ihmiseen. Mitään pakkoa tai kiirettä mihinkään yhteisen pesän rakennukseen ei ole, mutta olisi kiva kun jossain olisi kiva ihminen, joka ainakin kerran viikossa haluaisi seuraani ja kaipaisi haleja ja pusuja sekä ystävällisiä sanoja ja hymyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimolla alkoi vaihdevuodet 45v ikäisenä. Seksi ja erotiikka/leikit päättyivät kuin seinään. Erosin.  

Vierailija
4/13 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 vuotias nainen ja seksiä haluan päivittäin, kyllä kelpaisi viriili mies! 

Vierailija
5/13 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimolla loppui halut minua kohtaan kun löysi kiinnostavamman miehen. Vasta erottuamme tajusin, miten suuri helpotus oli erota.

Vierailija
6/13 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin aloittajalla, muuta pari vuotta pidemmillä parametreillä. Ei varmaan kohtalotoveri  olla ihan harvinaisia tapauksia Suomessa.

Mitä tähän ratkaisuksi tarjoaisi ? Mikä on elämän tarkoitus, kun jälkeläisetkin ovat jo itsenäisinä maailmalla ?

Oma käsi käytössä tällä hetkellä ja sillä mennään, mutta ei sitä koskaan tiedä mitä elämä ja maailma tuo tullessaan. Itselle kyllä kelpaisi vielä lisäjälkeläistenkin tekeminen eli elämän tarkoituksen lisääminen, mutta vaatisi uuden nuoremman kumppanin löytämistä ja mitä en aktiivisesti tee.

(Taloudellisesti hyvin toimeen tulevana terveenä liikkuvana valkokaulusmiehenä matkan varrella jokunen ehkä olisi ollut tarjollakin, aika montakin,  mutta kun periaatteessa yhteen sitoudutaan, niin siinä pysytään).

Vierailija
7/13 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40 v naimisissa. Onneksi meillä halut kohtaa, mies tyydyttää minut monella eri tavalla. Kiima pysyy ja kostun jo  pelkästä ajatuksesta. Pitäiskö miehien jotenkin houkutella vaimojaan seksiin, lelut tai jotain kivaa muuta. Onhan se miehelle ihana näky kun vaimo kiemurtelee halusta ja valmiina ottamaan kalun sisään ja nauttimaan.

Vierailija
8/13 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimolla loppui halut minua kohtaan kun löysi kiinnostavamman miehen. Vasta erottuamme tajusin, miten suuri helpotus oli erota.

Näinhän se useimmiten menee. Eroa pelätään kuin maailmanloppua, mutta ei se sitä ole, maanjäristys korkeintaan. Ja kun aikaa menee eteenpäin, huomataan että ero oli parasta mitä saattoi tapahtua. Kummallekin aukeni ihan uusi elämä ja uudet tsäänssit.

Vierailija
9/13 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli 15 v täyteen seksitöntä aikaa!

Vierailija
10/13 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 40 v naimisissa. Onneksi meillä halut kohtaa, mies tyydyttää minut monella eri tavalla. Kiima pysyy ja kostun jo  pelkästä ajatuksesta. Pitäiskö miehien jotenkin houkutella vaimojaan seksiin, lelut tai jotain kivaa muuta. Onhan se miehelle ihana näky kun vaimo kiemurtelee halusta ja valmiina ottamaan kalun sisään ja nauttimaan.

Ei kukaan jaksa katsella vanhan eukon kiemurtelua vuodesta toiseen.

Vierailija
11/13 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan eron paikka jos toinen ei enää kiinnosta, miksi kiusallaan ollaan aviossa?

Vierailija
12/13 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan eron paikka jos toinen ei enää kiinnosta, miksi kiusallaan ollaan aviossa?

Näin on helpompi ajatella jos ei ole kolmea 3-13v lasta ja 350 tuhannen lainaa omakotitalosta. Joku lapseton susipari kaupungin vuokraluukussa, mikäs siinä on kun ei ole kovin montaa muuttujaa yhtälössä.

Vierailija
13/13 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se useimmiten menee. Eroa pelätään kuin maailmanloppua, mutta ei se sitä ole, maanjäristys korkeintaan. Ja kun aikaa menee eteenpäin, huomataan että ero oli parasta mitä saattoi tapahtua. Kummallekin aukeni ihan uusi elämä ja uudet tsäänssit.

Me erottiin 33 vuoden jälkeen. Seksiä oli ihan loppuun asti. Exäni petti kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi