Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää väittäkö että ensiraukkaudesta pääsee eroon ja tulee muita ja muka parempia! Minulla kesti koko elämän ja vasta kuolema erotti lopulli

Vierailija
27.07.2024 |

Älkää väittäkö että ensiraukkaudesta pääsee eroon ja tulee muita ja muka parempia! Ei voi tietää tuleeko joten jokainen suhde kannattaa/pitää hoitaa 'arvokkaasti'.

Minulla kesti koko elämäni ja vasta nyt kuolema erotti lopullisesti sillä tavalla että tunnen vapautuvani ja voivani 'tehdä' jotain muuta maallista koska hän ei enää edes ole tällä planeetalla... jossain vaiheessa oli tarkoitus että olisin myös adoptoinut hänen tyttärensä jonka äiti kuoli... 

Minulla ei ole edes ikinä ollut 'kunnon seksisuhdetta' hänen kanssaan mutta juttu oli muuten aivan hirvittävä - en nyt halua kertoa tässä... muuta kuin sen että alkoholi tuli rankasti kuvioihin ja se jo yksistään on syy suhteemme tuhoon ja siihen että mistään ei tullut mitään ja vasta yli 10 vuoden kuluttua hän kosi minua. Meistä ei siis kuitenkaan koskaan tullut kunnon paria... kidutusta kuitenkin kaikki vuodet... lopulta hän avioitui erään alkoholistin tyttären kanssa ja ilmoitti minulle että siihen suhteeseen ei koskaan tule hänelle lapsia...  JA ETTÄ SINÄ VOIT SOITTAA IHAN MINÄ HETKENÄ VAIN HALUAT... eli olinko minä joku pään olio tässäkin suhteessa... Minusta tämä oli erittäin kummallista enkä tietenkään koskaan halunnut soittaa enkä yhtään ymmärtänyt... Tuon naisen isä jonka kanssa hän avioitui oli isäni jonkunlainen 'kollega'... (Alkoi kun olin jotain 18-19v)... Olemme 'aina' asuneet lähekkäin...  

Sitten pian eräässä vaiheessa (22v) minulla oli alkanut oma juttuni toisaalla johon tietysti kuului seksi... eli minulla oli ikään kuin kaksi päällekäistä 'miessuhdetta'... tälle miehelle taas annoin rukkaset koska siinäkin rankka alkoholi oli kuvioissa... luultavasti minulle oli tarkoitettu tämmöinen omituinen kohtalo... En vieläkään itse oikein ymmärrä miten tämmöinen on mahdollista sillä tähän kakkosmieheen rakastuin päätä pahkaa ja kummatkin miehet olivat niin samanlaisia että en olisi osannut oikeastaan valita jos luonto ei olisi hoitanut asioita puolestani... Tämän jälkimmäisen kanssa yhteinen elämä olisi ikään kuin ollut enemmän mahdollinen - tai en nyt sitäkään enää tiedä... Tilanne taisi vain mennä niin solmuun että sekosimme kaikki ja koko tilanne jumittui loppuelämäksi... saatuaan rukkaset minulta tämä kakkosmies avioitui jonkun toisen kanssa vuosia myöhemmin... ja minä jäin lehdellä soittelemaan ja ikisinkuksi...

Näyttää siltä että nämä kaksi 'miestäni' ovat mahdollisesti kaiken kukkuraksi tunteneet toisensa mikä ei tehnyt tilannetta helpommaksi... tämä ensirakkaus sitten ilmoitti jollakin tavalla - että nainen jonka kanssa hän oli mennyt naimisiin ja ei pitäisi tulla mitään lasta mutta tulikin - että hän antoi tälle pojalleen tämän kakkosmieheni etunimen etunimeksi tämän mukaan... MITÄ TÄSTÄKIN PITÄISI AJATELLA???

Nyt tämä ykkösmies on kokonaan poissa näyttämöltä ja uskokaa tai älkää joudun hoitelemaan 'rakkaussuhdettani' 'vanhoilla päivilläni'... On kuin koko elämä vain kaatuisi päälle ja jään alle jos en 'pelasta' meitä... 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. Toivottavasti vielä löydät itsesi ja saat rauhan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla