Jos ihminen mesoaa toista viikkoa putkeen naisten yläosattomuudesta kielii se mt ongelmista
Olisi varmaan hyvä hakeutua avun piiriin, joku teistä kilahtaa lopullisesti.
-m
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... Minua taas änemmänkin huolestuttaa tämä Säde kumppaneineen. Ovat ottaneet ihan elämäntehtäväkseen kiertää paikkoja tissit paljaana vaikka se on ollut kiellettyä. Kun heitä on kehotettu poistumaan, niin alkaneet vänkäämään. Että mutku mä voin ku mä haluun!
Tätä yläosattomuutta on rummuttaneet ja vieneet eteenpäin aina siihen saakka, että yleistä normia päädyttiin muuttamaan 🙄
Kyllä, jos jonkun mielenterveys huolettaa niin näiden feministien. Ettäs jaksaneet jankata, vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... Minua taas änemmänkin huolestuttaa tämä Säde kumppaneineen. Ovat ottaneet ihan elämäntehtäväkseen kiertää paikkoja tissit paljaana vaikka se on ollut kiellettyä. Kun heitä on kehotettu poistumaan, niin alkaneet vänkäämään. Että mutku mä voin ku mä haluun!
Tätä yläosattomuutta on rummuttaneet ja vieneet eteenpäin aina siihen saakka, että yleistä normia päädyttiin muuttamaan 🙄
"Yleinen normi" on amerikkalaista ahdasmielisyyttä, joka on levinnyt parin-kolmen viime vuosikymmenen aikana Suomeen.
Jännä katsoa vierestä kun maahan otetaan täysin päin vastaisesta kulttuurista porukkaa jotka ovat syvästi kaikkea siveetöntä vastaan ja samaan aikaan nää LGBT ja muut kirjainyhdistelmä tyypit ajaa tälläsiä oikeuksia, jotka varmasti triggeröi meidän uusia tulokkaita. Ei mee kauaa kun nuo alkaa laittaa meitä ruotuun.