Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkän parisuhteen jälkeen treffeille !

Vierailija
25.07.2024 |

Kyllä vähän on jännittävää pitkän parisuhteen jälkeen lähteä tapaamaan vieraita miehiä. Yli 20v saman miehen kanssa, tuntuu kun aloittaisi kaiken uudestaan niin kuin teininä. Muutaman kanssa kirjoitellut, miehet haluavat sporttista normaali painoista naista, mutta eivät itse täytä kriteerejä

N 51v, itse täytän ed mainitut kriteerit, haluan löytää itselleni mukavan seuralaisen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä samat fiilikset kuin aloittajalla. Vaikeaa tämä tuntuu olevan, kun edes kahville ei pääse tai kuuten livenä näkemään, eli jos kirjekaveruutta vakavampaa hommaa etsii. Muutaman kanssa olen päässyt viestittelemään ja jatkettu hommaa whatsupissa, mutta yhtä lukuun ottamatta naiset eivät edes siellä suostu lähettämään tuoretta kuvaa itsestään, vaikka minä olen låhettänyt omani. Profiilikuvat taas voivat olla vaikka kuinka monen vuoden takaa.

Mielestäni olen ihan ihan katseenkestävä ja sopusuhtainen 175/81, vaikka en mikään spandex-heppu olekaan. Naiselta odotan samaa sekä sitä, ettei ole merkittävää ylipainoa. Toisaalta ei myöskään kiinnosta tutustua naiseen, jonka kaikki vapaa-aika kuluu salilla, triathlon-kisoissa, avomeripurjehduksilla, vuorikiipeillessä tai lasketellessa. Kerta taì pari viikossa pitäisi olla aikaa tavata minuakin, jos nyt kuitenkin samoilla seuduilla asutaan.

Vierailija
2/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä samat fiilikset kuin aloittajalla. Vaikeaa tämä tuntuu olevan, kun edes kahville ei pääse tai kuuten livenä näkemään, eli jos kirjekaveruutta vakavampaa hommaa etsii. Muutaman kanssa olen päässyt viestittelemään ja jatkettu hommaa whatsupissa, mutta yhtä lukuun ottamatta naiset eivät edes siellä suostu lähettämään tuoretta kuvaa itsestään, vaikka minä olen låhettänyt omani. Profiilikuvat taas voivat olla vaikka kuinka monen vuoden takaa.

Mielestäni olen ihan ihan katseenkestävä ja sopusuhtainen 175/81, vaikka en mikään spandex-heppu olekaan. Naiselta odotan samaa sekä sitä, ettei ole merkittävää ylipainoa. Toisaalta ei myöskään kiinnosta tutustua naiseen, jonka kaikki vapaa-aika kuluu salilla, triathlon-kisoissa, avomeripurjehduksilla, vuorikiipeillessä tai lasketellessa. Kerta taì pari viikossa pitäisi olla aikaa tavata minuakin, jos nyt kuitenkin samoilla seuduilla asutaan.

Pitäisikö joustaa vähän? Tutustua ihmiseen  ensin, ja sitten esittää toivomuslista.

Meitä tämän ikäisiä on nyt liikkeellä, mutta jokaisella on jo omaa elämää ja perhekuvioita tms taustalla. Vuodet lisääntyvät, kauneus katoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni olen ihan ihan katseenkestävä ja sopusuhtainen 175/81, vaikka en mikään spandex-heppu olekaan. Naiselta odotan samaa sekä sitä, ettei ole merkittävää ylipainoa. Toisaalta ei myöskään kiinnosta tutustua naiseen, jonka kaikki vapaa-aika kuluu salilla, triathlon-kisoissa, avomeripurjehduksilla, vuorikiipeillessä tai lasketellessa. Kerta taì pari viikossa pitäisi olla aikaa tavata minuakin, jos nyt kuitenkin samoilla seuduilla asutaa

Totta kai pitää joustaa. Mutta minä oletan, että asiat ja kuvat, jotka nainen tuo profiilissaan esille ovat hänelle hyvin oleellisia ja tärkeitä ja vievät paljon aikaa. En voi pitää naista kainalossani, haistella puhtaan ihon ja hiuksien tuoksua, pitää kädestä, keskustella ja katsella silmiin jne, mikäli nainen on koko ajan treenaamassa.

Vierailija
4/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea on muuten antaa mahdollisuutta, mikäli toisen profiilikuvaus on täysin turn-off. Mahdotonta myöskään ajatella mitään romanttista suhdetta, jos kumppaniehdokkaan habitus on vastenmielinen, esim liian mummomainen tai ylipainoinen.

Edellä mainittuun perustuu se toivomus nopeasta tapaamisesta. Vaikka juttu luistaisi miten hyvin kirjekaveri- tai keskustelupohjalta, niin ensimmäinen tapaaminen kasvotusten voi romahduttaa koko korttitalon. Kirje- ja juttukavereitakin tarvitaan, mutta ne eivät poista fyysisen läheisyyden ja kosketuksen tarvetta, joka meillä jokaisella luonnostaan on. Joillakin on vainkasvanut se kilpikonnan kilpi tätä tarvetta piilottamaan.

Vierailija
5/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea on muuten antaa mahdollisuutta, mikäli toisen profiilikuvaus on täysin turn-off. Mahdotonta myöskään ajatella mitään romanttista suhdetta, jos kumppaniehdokkaan habitus on vastenmielinen, esim liian mummomainen tai ylipainoinen.

Edellä mainittuun perustuu se toivomus nopeasta tapaamisesta. Vaikka juttu luistaisi miten hyvin kirjekaveri- tai keskustelupohjalta, niin ensimmäinen tapaaminen kasvotusten voi romahduttaa koko korttitalon. Kirje- ja juttukavereitakin tarvitaan, mutta ne eivät poista fyysisen läheisyyden ja kosketuksen tarvetta, joka meillä jokaisella luonnostaan on. Joillakin on vainkasvanut se kilpikonnan kilpi tätä tarvetta piilottamaan.

Tuo ulkonäköön takertuminen näillä vuosirenkailla on niin turhaa. 

Vierailija
6/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole, sillä jokaisesta ihmisestä tulee ensin katsottua kasvot iästä huolimatta. Kasvot joko miellyttävät, ovat neutraalit tai niissä on jotain epämiellyttävää. Sama pätee kroppaan. 

Omanikäisiä 6/5-tyyppejäkin tulee päivittäin, eli en ole turhan ronkeli. Vähän kuitenkin. Tiedostan silti myös omat ominaisuuteni ja puutteeni, enkä sentään havittele kuuta taivaalta.

Vierailija
7/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten olin samassa tilanteessa. Treffit vaati oman opettelunsa ja sitten tuli se hetki eteen, kun tajusi että tässähän olisi aikomus mennä petiin uuden ihmisen kanssa. Takana pitkä suhde naisen kanssa, joka oli aikoinaan elämäni toinen kenen kanssa ollut sängyssä. Sitä epävarmuuden määrää ei voi tajuta, kun itse olin eksälle eka. Eihän minulla ole hajuakaan mistä tämä uusi ihminen tykkää tai tekeekö ihmiset jotain uusia temppuja, mistä en ole kuullutkaan. 

Vierailija
8/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa tai ei, mutta se on erittäin merkityksellistä. Kirjoitella voi mitä vaan, mutta kasvokkain tapaaminen kertoo missä mennään. Mitä enemmän ikää, niin sitä useammin todetaan ettei mennä yhtään missään.

Vierailija
9/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa tai ei, mutta se on erittäin merkityksellistä. Kirjoitella voi mitä

Ehkä se on parempi molempien kannalta...

Vierailija
10/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa tai ei, mutta se on erittäin merkityksellistä. Kirjoitella voi mitä

Miks tätä ei muka kestä ääneen sanoa? Eihän kukaan halua lähteä edes treffeille, jos toisen ulkonäkö ei millään tavalla viehätä. Paskapuhetta kaikki muu.

Vierailija
11/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneushan on aina katsojan silmässä, sanotaan. Esim linkin uutisessa kuvassa on ikäiseni nainen, jonka ulkonäkö olisi omaa silmää miellyttävä.

https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/183a1205-b633-4f0f-8b11-1d0d0a5aad3b

Naisen ei siis tarvitse olla mikään Anne Kukkohovi tai Karita Tykkä jos ikääkin on jo 50+. Mutta kokonaisuuden on oltava mukiinmendvä, ei Tavja H.-lookalike.

Vierailija
12/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa tai ei, mutta se o

Voi Ristus. 

Vierailija
13/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille suosittelen dateinasia.com alka löytymään helposti seuraa. Ikä ei ole este, 18-vuotiaat kuolaa 50v miesten perään oikeasti.

Vierailija
14/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä minua ei kyllä kiinnosta mikään aasialainen nainen. Suomessa on naisia ihan omasta takaakin. Eikä haittaa, vaikka nainen olisi minua fiksumpi tai paremmassa asemassa/ammatissa. En etsi mitään palvelijatarta kotiini, joka on tullut tänne vain rahan tai elintason perässä.

Vierailija
15/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On syytä muistaa muutamia asioita jotka eivät muutu olipa ikää taikka ei:

- nainen treffailee ylöspäin. Selkokielellä, nainen ei halua treffailla omantasoisensa kanssa, vaan ylempitasoisen. Kaupassa myyjänä työskentelevä nainen ei halua treffata hitsaajaa, vaan osastopäällikköä. Ulkonäöltään viitosen nainen ei halua treffata viitosen miestä, vaan seiskaa. Maisteri- nainen ei halua treffailla autonkuljettaja- miestä. Tämä pätee niin nuorilla kuin iäkkäämmilläkin naisilla.

- naisten mielestä vain harvat miehet ovat ulkonäöltään miellyttäviä. Tutkimusten mukaan naiset mieltävät miehistä 80% epämiellyttävän näköisiksi, 10% ihan ok näköisiksi ja 10% komean näköisiksi. Näin ollen 90% naisista haluaa 10%- 20% miehistä. Loput joutuu tyytymään siihen mitä sattuvat saamaan. Tämä asia ei muutu iän myötä, ne miehet jotka ovat naisten ihailemia ja haluamia parikymppisenä, ovat sitä myös kuusikymppisenä.

Se, mikä on muuttunut: Yli viisikymppinen nainen, jos hän syystä jostakin jää tai on jäänyt yksin, ei useinkaan enää halua a) seksiä ja b) parisuhdetta. Tämä tarkoittaa sitä että viisi- kuusikymppisissä seuraa hakevissa on merkittävä miesten ylitarjonta. Se taas merkitsee sitä että seksiä ja suhdetta haluavilla naisilla on varaa mistä valita. Se taas merkitsee että miehen pitää, sen lisäksi että omaa riittävän ulkoisen viehätysvoiman, panostaa treffailuun paljon, että edes niille yksille kahveille pääsee. (ja tarkoitan siis pelkkiä kahveja).

Vierailija
16/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On syytä muistaa muutamia asioita jotka eivät muutu olipa ikää taikka ei:

- nainen treffailee ylöspäin. Selkokielellä, nainen ei halua treffailla omantasoisensa kanssa, vaan ylempitasoisen. Kaupassa myyjänä työskentelevä nainen ei halua treffata hitsaajaa, vaan osastopäällikköä. Ulkonäöltään viitosen nainen ei halua treffata viitosen miestä, vaan seiskaa. Maisteri- nainen ei halua treffailla autonkuljettaja- miestä. Tämä pätee niin nuorilla kuin iäkkäämmilläkin naisilla.

- naisten mielestä vain harvat miehet ovat ulkonäöltään miellyttäviä. Tutkimusten mukaan naiset mieltävät miehistä 80% epämiellyttävän näköisiksi, 10% ihan ok näköisiksi ja 10% komean näköisiksi. Näin ollen 90% naisista haluaa 10%- 20% miehistä. Loput joutuu tyytymään siihen mitä sattuvat saamaan. Tämä asia ei muutu iän myötä, ne miehet jotka ovat naisten ihailemia ja haluamia parikymppisenä, ovat sitä myös kuusikymppisenä.

Se

Mistä ihmeen Harhalasta kirjoitat tuota?