Miksi minusta kiinnostuu aina rock-henkiset, tatuoidut miehet?
Olen ns naapurintyttömäinen, hoikka, siroluinen mutta isot rinnat omaava nainen. Pukeudun naisellisesti, olen ns ladylike. Minulla ei ole tatuointeja, ja pitkät hiukset on. Kauniiksi sanottu useasti.
Miksi minusta aina viehättyy tatuoitu, rock henkinen miestuyppi?? En itse edusta mitään rock henkistä tatuoitua naistuyppiä. Miksi rokkikukot haluaa ladylike tyyppistä naista??? En ymmärrä.
Kommentit (19)
Mikös se nyt on se satu...kaunotar ja kulkuri, hirviö ja mikösenytoli...semmonen
Mä sorruin nuorena aina just tommosiin. Nyt vanhana tajusin että oisin ollut hyvä jonkun älypään siippana.
Piti niihin mölleihin tuhlata aikaansa hyi!
Jos sussa on fiftari-vibaa? Minulle kelpaisi rockhenkisyys, mutta tatuoinnit on viimeisen parinkymmenen vuoden ajalta typerää massauhoilua.
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti helppo "nakki" tai varma tapaus.
Etköhän yleistä aika pahasti. Rock henkisyys ja tyyli ei kerro miehestä, että haluaisi nimenomaan helppoja naisia. Kuka tahansa myyntimiehestä poliitikkoon ja perussuunariin haluaa helppoa, jos mielessä on vaan seksi. Ei nainenkaan jaksa alkaa kotona tekemään kuperkeikkoja ja pitsialusvaateita, jos mielessä on helppo ja perushyvä pikapano.
Heteromies voi haluta semmosta. Kysy vaikka. Homoja ei kiinnosta.
Olet vaan kaunis, nauti siitä.
t. entinen rock
Vierailija kirjoitti:
Mikös se nyt on se satu...kaunotar ja kulkuri, hirviö ja mikösenytoli...semmonen
Mä sorruin nuorena aina just tommosiin. Nyt vanhana tajusin että oisin ollut hyvä jonkun älypään siippana.
Niin tekivät kaikki muutkin ikäluokkasi naiset ja nyt sitten ihmettelette miksi osa miehistä on katkeroituneet. Nainen, saastaa.
Jos rokkikukot kiinnostuu susta niin epäilen sun olevan naapurin tyttömäinen. Ehkä voisi olla kiinnostumatta, jos eivät saisi kontaktia sinuun?
Vierailija kirjoitti:
Jos et nuorena tajunnut mitään, niin tuhlasivathan hekin aikaansa mokomaan linnunaivoon?
Tissit. Vastaus ei ole yhtään sen monimutkaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Tissit. Vastaus ei ole yhtään sen monimutkaisempi.
Kyllä. Aloituksesta voi poistaa muut sanat ja jättää "isot rinnat".
Kyllä ne muutkin varmaan kiinnostuu mutta vain noilla riittää rohkeus tehdä muutakin kuin seisoa tumput suorina ja pelätä ahdistelu syytteitä jos tulee juttusille.
Rock-henkinen on omituinen määritelmä ihmisestä. Vähän sama kuin jotain sanotaan taiteelliseksi, vaikka kyseinen henkilö ei tee minkään alan taidetta.
Rock-henkiset ovat yleensä henkisesti tyhjäpäitä.
Vierailija kirjoitti:
Rock-henkinen on omituinen määritelmä ihmisestä. Vähän sama kuin jotain sanotaan taiteelliseksi, vaikka kyseinen henkilö ei tee minkään alan taidetta.
Rock-henkiset ovat yleensä henkisesti tyhjäpäitä.
Ja siksipä vituttikin katsella nuorena kun kaikki ikäluokan naiset niihin lankesi.
Turha tulla toivomaan parisuhdetta.
Rokkarit ovat tutkitusti maanläheisiä, sinut itsensä kanssa ja lempeitä.
Olet ilmeisesti helppo "nakki" tai varma tapaus.