Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada lapsi pysymään jäähypenkillä?

Vierailija
03.02.2007 |

Meillä on hyvin vilkas ja itsepäinen poika, 3v. Olen yrittänyt viime aikoina ottaa meillä käyttöön Jo Frost -tyylisen jäähypenkin, mutta ongelmana on miten saada lapsi pysymään siinä?! Kun pojan nostaa penkille, ponkaisee siitä pois saman tien, kun vanhempi irrottaa otteensa. Olen yrittänyt palauttaa ja palauttaa lasta penkille monta kertaa, mutta joka jäähykerralla on aina uudestaan edessä sama taistelu. Poika tuntuu lyövän läskiksi koko touhun. Eli mitä tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun voi ottaa aikaa, mutta kun pysyt tiukkana niin lapsi huomaa että hyvällä käytöksellä nurkasta pääsee nopeammin pois.

Vierailija
2/5 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma taitaa olla myös se, että miehen kärsivällisyys ei riitä. Lapsi taitaa olla oppinut, että olemalla tarpeeksi hankala ja ärsyttävä pääsee liukenemaan koko jäähystä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä istutaan vieressä ja pidetään lapsesta kiinni niin kauan, että hän istuu. Sitten aletaan laskea minuutteja.

Vierailija
4/5 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että osa ongelmaa on juuri tuo miehen lepsuilu. Ja kun lapsi on oppinut miten miehen saa antamaan periksi, kokeilee samaa tekniikkaa minuunkin, vaikka itse olenkin ollut tosi tiukkana enkä ole antanut periksi.

Onko teistä parempi vaihtoehto pitää lasta penkillä, vai pitäisikl tehdä niin kuin Jo Frost, eli lapsi nostetaan ja nostetaan aina takaisin n+1 kertaa.

Ap

Vierailija
5/5 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tuon ohjelman jäähypenkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi