Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset menevät lehtiin kertomaan läheistensä kuolemista tai omista sairauksistaan?

Vierailija
18.07.2024 |

Säännöllisesti tulee jossain Seuroissa, Annoissa ja muissa vastaan artikkeleita, joissa joku tavallinen ihminen avautuu siitä, kuinka on menettänyt puolisonsa/oman lapsensa tai kertovat omista sairauksistaan. Miksi nämä ihmiset menevät lehtiin avautumaan moisista yksityisasioista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluavat auttaa muita vastaavan kokeneita kertomalla omista kokemuksistaan

Vierailija
2/8 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohuoraus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat jutuista rahaa sairauksien hoitamiseen.

Vierailija
4/8 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on sairaus, joka olisi ollut parannettavissa aiemmin diagnosoimalla, tai muuten olisi voinut olla erilainen lopputulos tekemällä jotain toisin, ymmärrän täysin että haluaa kertoa tarinan auttaakseen muita. Jos vaikka muiden läheisten ei sitten tarvitsisi kuolla.

Vierailija
5/8 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavat jutuista rahaa sairauksien hoitamiseen.

ei noista jutuista makseta euroakaan

Vierailija
6/8 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani ihminen halusi tuollaiseen osallistumalla mahdollistaa sen, että joku diagnoosia vielä saamaton tunnistaisi jutussa kuvatuista oireista kärsivänsä tuosta sairaudesta ja hakeutuisi lääkäriin. Kaikki eivät tajua ottaa joitakin oireita vakavasti

Vierailija
7/8 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän täysin, miksi ihmiset kertovat noista asioista.

Minä kohtasin elämässä traumaattisen kokemuksen nuorena aikuisena. Kyllä minua ainakin lohduttivat ne lehtiartikkelit, jotka kertoivat vastaavan kokeneista. Tuli olo, että en ole kokemukseni kanssa yksin.

Vierailija
8/8 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomiohuoraus...

eiköhän olisi helpompia tai näyttävämpiä tapoja tehdä noin kuin kertoa jonkun kuolemasta tai sairaudesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän