Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lempiväri voi muuttua yhtäkkiä? Ennen vihasin kultaista ja sinapin keltaista mutta nyt tykkään.

Vierailija
18.07.2024 |

Omituista 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan väriin kyllästyä tai se muistuttaa jostain ikävästä.

Itse inhoan nykyään sinistä vaikka joskus se oli lempiväri. Ja haluaisinkin oikeastaan heittää kaikki siniset tavarat ja vaatteet pois.

Vierailija
2/4 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kullan väri ja tumma keltainen on nyt muotia.  Minäkin siedän niitä silmissäni ihan eri tavalla kuin aiemmin.  

Itse asiassa keltaista väriä en ole halunnut sisustukseen tai vaatteisiin ikinä aiemmin.  Keltaiset talotkin oli minusta kauheita.  Nyt kelpaa oikein hyvin.

Muoti sen varmaan sanelee.  Muokkaa ikään kuin huomaamatta ihmisen mieltäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot tietämättäs ihan pikkuisen raskaana ja sun mieli alkaa totuttamaan sua rakastamaan vauvankakkaa

Vierailija
4/4 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina inhonnut keltaista ja oranssia. Varsinkin päälläni. Mun iho muuttuu kelmeäksi. Hyi.

Nyt viidenkympinkieppeissä ostin itselleni keltaiset ja oranssit tennarit. Olen ollut niin tyytyväinen. Lisäksi kirjailin farkkuihin isot auringonkukat.

En kasvojen lähellä käyttäis, mutta alku on tämäkín.. lisäksi kodinsisustukseen olen lisännyt tekstiilejä. Vähän väriä elämään, kun olen tämmöinen mustaan pukeutuva mörökölli.

Ajatellut, että vanheminen muokkaa mielipidettä.