Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä instagramkuva

Vierailija
18.07.2024 |

Mitä mieltä olette kuvista, jossa lötköttää tai tököttää ravintolan pöydällä merkkilaukku, jossa logo varmasti näkyy ja vieressä viinilasi ja joku sapuska. Niin tylsää, kun se nähty ja miljoona kertaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ei laukkua saa laittaa pöydälle. 

Vierailija
2/4 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa ainottakaan sellaista tiliä, missä tuollaisia olisi. Instagrammin feedi täyttyy asioista joista SINÄ olet kiinnostunut. Minulla on lähinnä kissoja, koiria, vuoria, ja ruuanlaittoa. Jos sinulle tulee jatkuvasti merkkilaukkuja, algoritmi on huomannut että tykkäät sellaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mulla ei ole yhtään sometiliä.

Ei vois vähempää kiinnostaa muiden elämä ja omaa yksityisyyttäni pidän arvossa enkä koe tarpeelliseksi jakaa maailmalle tietoa siitä mitä tänään söin tai mihin suuntaan olen hiukseni tänään kammannut.

M41

Vierailija
4/4 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seuraa ainottakaan sellaista tiliä, missä tuollaisia olisi. Instagrammin feedi täyttyy asioista joista SINÄ olet kiinnostunut. Minulla on lähinnä kissoja, koiria, vuoria, ja ruuanlaittoa. Jos sinulle tulee jatkuvasti merkkilaukkuja, algoritmi on huomannut että tykkäät sellaisesta.

Niin se tietenkin on ja onhan siellä muutakin, mutta pikkuhiljaa olen tuon huomioinut ja miettinyt, että se on jollekin niin tärkeää se laukun näyttäminen ja ainainen viinilasi. Käy oikein päälle, että onko nuoret naiset kohtuujuoppoja, kun aina pitää kilistellä. Ja kiinnostaa seurata elämänmenoa instagramin kautta. Ihan samanlailla katson telkkaria ja naistenlehtiä niin saa kokonaiskuvan nykymaailman menosta. Toki tiedän, että on siellä juhlimisen ja syömisen takana muutakin elämää, muttanyt pikkasen arvostelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi