Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä yli miehestä, jota et voi kuitenkaan koskaan saada?

Vierailija
17.07.2024 |

Olen ollut jo pari vuotta ihastunut mieheen, jota en voi kuitenkaan koskaan saada. 

Syitä on monia miksi meistä ei voisi koskaan tulla paria, enkä nyt avaa syitä sen enempää. Toivoisin vertaistukea tai muuten neuvoja miten pääsisin yli tästä ihastuksen tunteesta? Olemme tekemisissä toistemme kanssa joka tapauksessa ja se, että emme enää näkisi ja ajan kuluessa unohtaisin hänet, ei ole vaihtoehto. Miten saisin romanttiset tunteet sysättyä sivuun ja ajatelisin häntä vain ystävänä? 

N32 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään? Jos tykkäät siitä, niin mihin se haihtuu? 

Vierailija
2/9 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon miehen viehätys perustuu juurikin siihen ettet voi häntä saada, ja nyt voit pitää hänestä yllä possunpunaisia mielikuvia. Niissä mielikuvissa eivät miehen sukat haise, hän ei piereskele eikä kuorsaa kuten tosielämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin kovasti eräässä työpaikassa erääseen mieheen. En kuitenkaan viistinyt riskeerata työkuvioita ja en koskaan tehnyt asialle mitään ja toisaalta tuskin hän olisi minua huolinut :D Vasta nyt kun tuosta on kulunut 5 vuotta, pystyn jo ajattelemaan asiaa neutraalisti. Haluan ajatella että asiat olisivat tapahtuneet joa niiden olisi pitänyt tapahtua.

- toinen N32

Vierailija
4/9 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastuisin johon kuhunkin muuhun. Mutta kun ei kukaan ole noin ihana! Tai jos saisin häneltä surkean kännisen pikapanon. Mutta kun hän ei edes juo. Eikä kyllä koskisi minuun ikinä. 

No jospa hän ajaisi partansa ja leikkasi tukkansa, ehkä hän ei olisi enää niin seksikäs. Mutta tämä mokoma on ruvennut käymään salilla ja tarkkailee syömisiään. Olisin ottanut hänet sänkyyni koska vain isommankin mahansa kanssa, ja nyt hän vain komistuu ja lihakset näkyvät paremmin...

Pakko se on yrittää flirttailla ihmisten kanssa, jos vaikka päätyisi sänkyyn asti. Jos se vaikka kääntäisi ajatukset komistuksesta pois. 

Vierailija
5/9 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison ihmisen yli pääsee tikapuiden avulla. Pienempien kanssa riittää talousjakkara.

Vierailija
6/9 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keino on varmaan ihastua vielä kovemmin johonkin toiseen. Sehän ei onnistu itseään pakottamalla, mutta voit tietoisesti viedä itseäsi tilanteisiin, jossa se olisi mahdollista.

Jos olet kuitenkin jo valmiiksi parisuhteessa, tai pahimmassa tapauksessa perheellinen, niin kyllä tuo kuvailemasi tilanne on todella kinkkinen.

Vierailija
7/9 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama voi olla myös toisinpäin..tapailemaani naista en pysty unohtamaan vaikka olen yrittänyt..

Vierailija
8/9 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihminen jää ihastuksen loukkuun eikä meinaa päästä millään yli asiasta . Mulle kävi  nuorena ,vähän yli kaksikymppisenä näin.  Meillä ei siis ollut mitään fyysistä välillä mutta tämä oli vain typerä ihastus jonka kanssa olin ollut hetken tekemisissä. Lopulta pääsin ajatuksista eroon vuoden jälkeen kun kohtasin ihmisen josta tuli puolisoni . Mutta hetken aikaa välillä vielä ajattelin mielessäni tätä ihastusta että "katsoppas minua nyt minulla on kumppani" . Voi miten typerä sitä ihminen voi ollakaan .

Vierailija
9/9 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuole ap ihastuksesi anaalia ja runkkaa spermat suuhusi.