Jos mies tulee halaamaan minua niin se on varastettua seksiä ilman lupaa!!! SE ON KÄTTÄ-PÄIVÄÄ EIKÄ MITÄÄN MUUTA!!! Entä homokulttuuri tässä
Jos mies tulee halaamaan minua niin se on varastettua seksiä ilman lupaa!!! SE ON KÄTTÄ-PÄIVÄÄ EIKÄ MITÄÄN MUUTA!!! Entä homokulttuuri tässäkin? Tai sitten ei mitään kosketusta ja Moi tai Hei!
Minua ällöttää tämä kosketuskulttuuri! Se on kädestä päivää jolloin tuntee millaisen ihmisen kanssa on tekemisissä. Vieraiden halailu on ÄÄRIMMÄISEN EPÄMIELLYTTÄVÄÄ! Pyytäkää suostumus ennen kuin hyökkäätte halaamaan!
Tässä taustalla on luultavasti koko yhteiskuntamme sosiaalinen muuttuminen jossa ketkä tahansa joutuvat halailusuhteeseen toistensa kanssa pyytämättä ja se oikeesti on ihan hyökkäys. Se on etäisyys joka on pidettävä eikä saa tulla liian lähelle. Mikä se mitta on - joku 50 cm vai mikä mikä pitää pitää toiseen!!!??? Voi olla että ortodoksissa kirkossakin joutuu kenen tahansa halaamaksi mutta myös siinä kulttuurissa tuntuu nyt tässä maailmantilassa olevan jotain jota kaikki eivät halua. Täällä on vielä ihmisiä joilla halailu kuuluu parisuhteeseen ja mitään kunnon parisuhteita täällä ei ole enää vaan seksiä-sinne-ja-seksiä-tänne... panoja, panoja, panoja... ällöä!!! HALAUSNÄLKÄISIÄ IHMISIÄ KOKO MAA TÄYNNÄ mutta tämä halailukulttuuri ei ole ratkaisu tähän halausnälkään... Pitääkö hankkia pusero että älä tule liian lähellä ja älä ainakaan hyökkää halaamaan!!! Se on kädestä päivää ja sillä sipuli! Koska viimeksi kättelit jotain? Niin - täällä ei enää osata sanoa normaalisti kädestä päivää mikä on mitä omituisinta sillä se kuuluu meidän kulttuuriin. Sitten on tullut jotain kummallisia kyynärpäälyöntejä? Mitä se korvaa? Eivätkö miehet halailekaan - onko heille tullut tämä kyynärpäälyönti kättelyn sijalle... ja liittyykö se nyt sitten jotenkin homoiluun vai mitä kummaa sekin???!!!
Tämä yhteiskunta on kuin joku suuri tunkio - mitä tahansa katsoo niin näkymättömät ja toimivat asiat ja säännöt on kaikki romutetu eikä haisuakaan mitä on tullut tilalle. Pitää jonnekin alkaa kirjoittaa miten Suomen valtion alueella tehdään ja toimitaan! Opettakaa ihmiset tavoille edes koulussa!
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole mitään mielipiteitä ja fiiliksiä tästä?
Ei.
Eikä ole mitään mielipiteitä ja fiiliksiä tästä?