MIEHEN HAISEVAT JÄÄKIEKKOVARUSTEET kaksiossa ov.
Moi!
Kuka tässä nyt on tyhmä ja oikeassa/ väärässä? Mies pelaa työporukassa lätkää ja sitten levittää meidän kylppäriin noi HELVETIN PAHALTA HAISEVAT kamansa :( Tänään olen koko illan siivonnut ja nyt ne taas haisevat tuolla..kuulemma pitää antaa kuivaa ei voi laittaa märkinä niitä kylmään varastoon. Mikä ratkaisuksi tähän? Meillä on siis kylmä ulkovarasto joten sinne ei voi laittaa, hallille ei voi jättää, työpaikallansa muuta tilaa ei ole :((
Ja meillä siis pieni kaksio, auttakaa!!
Kommentit (20)
siis pakkasella ulos kuivamaan? siis likomärät varusteet pakkaseen? nehän jäätyy.. täällä pohjoisessa on nyt ollut +25 pakkasia..
ap:)
Mun mies pelaa säbää, ei ehkä niin pahalta haise ne varusteet kuin lätkäkamat. Hiestä koppuraiset polvituet jne :/
Meillä oli edellisessä asunnossa " pikkuhuone" , johon sai vapaasti asetella vermeensä kuivumaan. Nyt se kuivattelee ne yön yli kylppärissä, ah sitä hajua! Tulispa äkkiä kesä.
Jostain syystä kissat viihtyvät niiden päällä nukkumassa, minua tuo hienhaju ei taas viehätä yhtään.
nyt lasten kamat kuivuvat kotona, saunassa. Onneksi ne ei ole niin hikisiä, mutta suosittelen kyllä kosteuden haihduttamista pakkasessa ja sitten vasta jäisinä sisälle takaisin. Alusvaatekerrasto ja sukat tietenkin pestään joka treenin jälkeen, alasuojakin aika usein ja hanskatkin olen pessyt koneessa silloin tällöin (myös miehen aikoinaan).
No mies itse hoitaa sen homman. Yritetään jaksaa. Eipähän ole ainakaan sohvaperuna!=)
Jos meidän kuivaushuoneeseen ilmestys moisia romppeita heittäisin ne ulos tai roskiin.
meillä nuo kamat on sitten tuulikaapissa, kun saunaankaan ei voi viedä kun muuten kissat pissii niihin:P yök, että vihaankin sitä hajua! ja on tosi kiva kun tulee vieraita,kun heti pöllähtää hirvee hien haju:D niin ja tietämättömille; jääkiekkohiki on ihan jotain muuta kun normaali hiki:P
kotona 48v maalivahti. Autotalli haisee kaatopaikalle...
mitä sun miehes tykkäs, kun sen pesukoneessa pesit? Lakkasko haisemasta?
=)
Meillä mies harrastaa vapaaottelua ´4-6 päivänä viikossa ja vaikka varusteina onkin vain lyhythihainen paita ja sortsit niin se haju on ihan järkyttävä! Meillä mies levittää ne kuivumaan pyykkikorin päälle ja koko vessa lemuaa ihan kauhealle. Siis ei sinne voi mennä kuin pitämällä nenästä kiinni! Se että olen raskaana ei auta asiaa yhtään:/. Pesuun kyllä laitan ne aina ensi tilassa mutta monesti harkat loppuvat sen verran myöhään ettei samana iltana enää konetta viitsi laittaa pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
nyt lasten kamat kuivuvat kotona, saunassa. Onneksi ne ei ole niin hikisiä, mutta suosittelen kyllä kosteuden haihduttamista pakkasessa ja sitten vasta jäisinä sisälle takaisin. Alusvaatekerrasto ja sukat tietenkin pestään joka treenin jälkeen, alasuojakin aika usein ja hanskatkin olen pessyt koneessa silloin tällöin (myös miehen aikoinaan).
Mitä mies sanoi kun laitoit hänet pesukoneeseen?
Jätä tuo auttakaa!! hokema pois provoistasi niin ei ole ihan niin helppo tunnistaa käsialaasi.
Nappiksissa sama ongelma. Kuiviksi ne on saatava sisällä, vaikka haju onkin ihan hirveä.
Voisiko nuo kamat huuhdella kotona ennen kuivamaan laittamista? Ei ole itsellä kokemusta mutta miehen muita kamppeita huollan aika-ajoin. Ehkä välillä pesu sanitolilla, jos ei voi kuumassa pestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos meidän kuivaushuoneeseen ilmestys moisia romppeita heittäisin ne ulos tai roskiin.
Jos mun muija heittäis mun tavaroita roskiin ilman lupaa ni lentäis kyllä itsekkin perässä.
joka syö hajut kamoista. Jos ei niitä kamoja kuivata kunnolla, niin menee kalliit varusteet piloille.
T: Maalivahdin äiti