Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Paljonko maksaisit lastenhoitajalle viikonlopusta???

Vierailija
02.02.2007 |

Kyseessä 2 ja 5 vuotiaat lapset ja tarkka hoidontarve olisi perjantai klo 17 sunnuntai klo 16 asti. Eli kaksi yötä myöskin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v ja 6v lapset hoitajalle pe ilta - ma aamu ja maksan 250 euroa.

Vierailija
2/9 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai minä menisin sinne.. Sellainen 80-100 euroa toivoisin saavani palkaksi. Ja joko valmiin ruoan tai ruoka-ainekset joista teen lapsille ja itselleni ruoan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvii kun lyhyesti summa kirjottaa niin se auttaa minua.

Vierailija
4/9 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin lasten valveillaolotunneista 6 euroa /tunti ja lisäksi yöpäivystyksestä jotain. Taitaa mennä siihen 150-200 euroon eli melko kallista.

Vierailija
5/9 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hoitaja tuttu vai tuntematon? ammatiltaan lastenhoitaja? me olemme tukiperhe ja toimintahan on vapaaehtoistyötä, mutta kulukorvausta saamme lapsen vierailusta meillä 60e pe-su eli 20e/vrk. eriasia tietysti jos hoitaja hoitaa lapsia ammatikseen, silloin on tietysti saatava oikeaa palkkaa, mutta jos kyseessä " ystävänpalvelus" niin itse en ainakaan odottaisi rahaa vaikka hoitaisin lapsia viikonlopun.

Vierailija
6/9 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs ystävä voisi joskus tehdä vastapalveluksena saman minulle en ottaisi muuta kuin ruuat.

Ja " oudollekkaan" hoitajalle en maksaisi 150e enempää..

Vierailija
7/9 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun isovanhemmat ja kummit eivät voineet. Maksu arki-illasta klo 18:sta seuraavaan päivään puolille päivin oli 35 euroa (sisälsi ilta-, aamupalan ja lounaan). Joten kahdesta yöstä ja kokonaisesta päivästä maksu voisi helposti olla tuo 200 mitä useat ehdottaa.

Rankkaahan ne kieltämättä on nuo alle 4-vuotiaiden yövierailut, kaikilla omat rutiinit, tavat... Lapset riehaantuu toisistaan, ruokailut ja iltapesut poikkeavat normaalsta väkisin...

Mielelläni otan kummilapsia yökylään kun omat lapset pääsevät vastavierailulle

Vierailija
8/9 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitamaan meille kotiin. en voisi tehdä vastapalvelusta koska siskolla ei ole lapsia. joutuisi tekemään myös yksinkertaiset ruuat.

ap

Vierailija
9/9 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mitään rahaa haluaisi palkaksi siskon lasten hoitamisesta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän