Minulla on alle vuosi aikaa
(tästä hetkestä lähtien) Löytää sopiva omakotitalo. Ilman lainaa. Olen tämän rajan asettanut itse itselleni.
Kommentit (19)
Ei tule löytymään noilla spekseillä.
Jos koko Suomi alueena,niin löytyy.
Satakunnasta saa hyviä taloja 150 000 - 200 000 eurolla
Tiedän jo alueen. Tiedän myös budjettini. Tulee olemaan rempattava talo.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule löytymään noilla spekseillä.
Niin millä spekseillä, kun yhtäkään en ole luetellut? :'D
Rakenna joku kokonaan uusi jonkun tosi vanhan huvilamallin mukaan. Hesassa oli ihania huviloita jotka kaikki purettu.
Vierailija kirjoitti:
Mene ja osta, suotta täällä vikiset.
Vikisen? :'D onko ilmoittaminen vikisemistä????
Minulla on kyllä ihan tiedossa mitä etsin, mistä ja mihin hintaan, että en ymmärrä miksi tällaisestakin pitää yrittää v*ttuilla 😂 säälittävää jotenkin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kyllä ihan tiedossa mitä etsin, mistä ja mihin hintaan, että en ymmärrä miksi tällaisestakin pitää yrittää v*ttuilla 😂 säälittävää jotenkin.
ap
Mikä koko aloituksen pointti oli? Ilmoituksenluontoinen asia, vai? No mitä me tällä ilmoituksella teemme?
Pieksämmäelle vaan, lähtee 10 000 asumiskelpoiset ja tilavatkin
Vierailija kirjoitti:
ap
koska kukaan ei kysynyt ja meillä kaikilla on tylsää
Vierailija kirjoitti:
Paljon on budjetti?
Salaisuus ja osittain myös arvoitus, koska omaa ei ole vielä myyty. Ostan halvan talon ja remppautan kivaksi.
Tällä hetkellä tarkoitus on päästä kiinni omaan taloon. Pyrin ostamaan sellaisen, jossa viihdyn pitkään/aina, mutta se ei ole se pääpointti nyt. Voin ihan hyvin katsella tilannetta uudestaan vaikka viiden vuoden päästä tmv.
Olen vain täynnä taloyhtiöitä. Ei ole mitään järkeä siirtyä taloyhtiöstä toiseen, kun en saa itseäni viihtymään edes väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Pieksämmäelle vaan, lähtee 10 000 asumiskelpoiset ja tilavatkin
Olen jo valinnut alueen.
Ap
No missä salaisuutesi on? Ja mitä siitä aiot maksaa?
Up