Mistä sitä tietää oman tasonsa tinderissä?
Tiedättekö te?
Mulle yks tapailevani mies sanoi että ei kannata kaikkein komeimpia yrittää.
Mutta en mä hahmota ketä sitten voi yrittää? Ja oon ollut suhteessa vain yhden miehen kanssa.
Kommentit (6)
Mun exä ei todellakaan ollut komea, mutta sillä oli luonteessakin puutteita. Oltiin kyllä liian pitkään yhdessä.
Kyllä mä haluan että tuleva kumppani myös viehättää silmiä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun exä ei todellakaan ollut komea, mutta sillä oli luonteessakin puutteita. Oltiin kyllä liian pitkään yhdessä.
Kyllä mä haluan että tuleva kumppani myös viehättää silmiä
Ap
Arvasinkin että et tosissaan kysellyt
Naisena et oikeastaan edes tykkäysten määrästä koska jopa kuvaton ja tekstitön profiili jonka sukupuoleksi on laitettu "nainen" saa satoja epätoivoisia tykkäyksiä miehiltä.
Miehenä oman tasonsa näkee tykkäysten määrästä. Kuten Okcupidissa, valtaosa miehistä ei saa mitään, hieman yli keskiverrolta näyttävät saavat hieman tykkäyksiä ja komein pari prosenttia saa satoja tai tuhansia tykkäyksiä kuussa eri naisilta.
Minä tein niin että pyysin niitä kauneimpia naisia treffeille ja menin aina baarissa juttelemaan ja lopulta löysin kivan nainen joka oli mielestäni kaunis mutta jonkun toisen mielestä se voisi olla tavis nainen. Olen ollut 8 vuotta sen naisen kanssa.
Oon erakko ja en käy baareissa joten tinder ainoa. Nainen olen
Ap
Mitä jos etsisit vain sopivaa, sellaista keneen voisit rakastua?
Nuo tasot on pinnallisille ihmisille, jotka haluavat esitellä mahdollisimman hyvännäköistä kumppania.
Ihmettelen aina, miten nämä tasoteoreetikot eivät koskaan puhu tunteista...