Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjän tie vai shit happens

Vierailija
08.07.2024 |

Olen mies

23vuoden suhteen/8vuoden avioliiton 10vuoden selibaatin jälkeen avioerohakemus sisään. Koeaikana vonkaaminen että nyt tekis vähän mieli, sanoin ei. Kertaakaan en pettänyt, tilaisuuksia olis ollut.

Seuraava suhde alkoi tuon jälkeen avoimessa suhteessa olevan kaa. Seksiä oli paljon, hää erosi ja me rakastuttiin rajusti. Olimme suunnittelemassa yhteen muuttamiseen ja lapsen hankintaan, ehto oli että hää haluaa omalta osalta avoimen suhteen ja minä en saa. Laitoin suhteen poikki. Kondomeja käytettiin suunnitelmallisesti jottei tullut raskaaksi.

Seuraava suhde kesti neljä vuotta, seksiä oli yhteisen lapsen hankintaa yritettiin tuloksetta. Selityksiä siihen että satunnaisesti ostin kondomeja ei ole, mutta ostin joka tapauksessa. En pettänyt missään vaiheessa, ihan vaan kokeilin miltä kondomi tuntuu ja se siitä.

Pettäjän maine napsahti heti, enkä osannut selittää miksi minulta löytyi kortsuja. Suhdetta yritettiin jatkaa mut kortsuja löytyi edelleen ja kiistin ostaneen. Laitoin välit poikki kun kyliltä kuului että olen pettänyt ja käynyt panemassa muita naisia. Vaikeata olis selittää toiselle että ihan oman kokeilun vuoksi ostanut, hävettää muutenkin. Ei mennyt läpi että kaverin ne on yms.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän