Oletko koskaan kurkistanut laivalla patjaa lakanan alla? entä hotellissa?
Kommentit (10)
Vierailija:
entä itse?
en ole uskaltanut
Lisäksi parikin kertaa kun olemme menneet leirintäalueelle ja unohtaneet kotiin omat pussilakanat ja tyynyliinat niin olemme nukkuneet pelkissä peitoissa. Lakana on kehitelty jostain mukana olevista vaatteista ja tyynyliina myös mut sitten on pelkkä peitto.
Juu! Olenhan minä laivalla kurkannut ja löytänyt nipun seteleitä:)
kans ole uskaltanut. Mut sänkyjä olen siirtänyt ja järjetön villakoira lauma tuli näkyviin...
Viimeksi kun oltiin vikingilä mun siskoa puri yöllä ötökät, jotka varmaan tulivat sängystä. Oli raukalla koko naama ihan syöty paukamille.
Useimmin alapuolelta löytyy pohjaan kiinni tahmautuneita karamellejä. Harvemmin mitään muuta kummallista. En voisi nukkua, jos en tietäisi, että ainakin kaikki hämähäkit on yritetty puistella pois, kun itse sen tein. Psykologista ehkä. :)
Se oli kyllä jonkun vanha hoito. Olisit päästänyt pois.
Tuli mieleen, että olikohan lakanoitakaan vaihdettu ollenkaan, kun sieltäkin eli lakanoista löytyi pari karvaa tai varmaankin hiusta. En kuitenkaan mennyt sanomaan respaan mitään, kun oli jo myöhä ilta kun hotelliin mentiin. Oltiin tyytyväisiä, että huone edes löytyi ilman etukäteisvarausta.
Lapsi oli möyrinyt lakanan ihan rullalle ja sitä laitoin uudestaan. No petarit oli täynnä verilänttejä. Siis varmaan ihan menkoista ja kuivuneita tahroja mutta silti ällötti sitten laittaa se sama lakana uudestaan, kun en enää tiennyt edes miten päin oli ollut. Ja siis laivalla tämä.
entä itse?