Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies toi kaverinsa katsomaan potkupalloa ja vaativat että teen pellissisen pitsaa arvaa teenkö!

Vierailija
01.07.2024 |

Taidan lähteä tyttöjen kanssa lähibaariin karaokeen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tuoda loppuillasta Marketista muutaman Xtra pitsan jotka saavat sitten itse lämmähyttää uunissa

Vierailija
2/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kaksi ja katso itsekin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies kuitenkin komea ja jännä?

Vierailija
4/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat todelliselta aarteelta. 🤮

Vierailija
5/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen ei sellaiseen alennu että alkaisi miestään miellyttämään. Pysy lujana sisko, sodassa ei anneta periksi!

Vierailija
6/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosiaan aloituksesi olevan uskottava? Sen verran monta kertaa olet tätä samaa spämmännyt.

Vierailija
7/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kanavaa ja katsotte yhdessä ex-on-the-beach.

Vierailija
8/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosiaan aloituksesi olevan uskottava? Sen verran monta kertaa olet tätä samaa spämmännyt.

Rakkaani oletko aikonut viettää koko kesän AV:lla?

Vierailija
9/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule en, kohta lähdössä töihin. Niistähän sinä et taida ymmärtää yhtään mitään.

Vierailija
10/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule en, kohta lähdössä töihin. Niistähän sinä et taida ymmärtää yhtään mitään.

Taitaa olla tylsä työ kun sielläkin roikut koko päivän kännykkä kädessä av:ssa.

Vierailija
11/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla tylsä työ kun sielläkin roikut koko päivän kännykkä kädessä av:ssa.

Aivan varmasti, juuri siinä kohtaa kun sinä osut potilaaksi ja tarvitset apua päästäksesi wc:n.

Vierailija
12/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on alettu tehdä jälleen uutta normaalia, että naisen pitää palvella ja miellyttää miestä. TikTokit, instagramit yms täynnä samaa saarnaa, miten sinun tulee olla miehen kanssa. Kuinka miellytät ja teet hänestä kuninkaan, ainoa vaan, että mies tekee sinusta palvelijan ei kuningatarta kuten kuuluisi.

Itse olen kokeillut muutamassa suhteessa olla erittäin avulias ja aina miehen käytettävissä ja jos, joku on mennyt pieleen (päivälliset yms juhlta missä ollaan oltu vieraina) olen pyrkinyt muistamaan epäkohdat ja kun olemme itse olleet kutsujia olen korjannut epäkohdat, ruuan tai minkä asian suhteen tahansa. Paveluni kelpaavat, mutta jos olen pyytänyt vastapalvelua/ vastavuoroisuutta, on todettu, ettei tässä lasketa kuka on kenenkin eteen tehnyt mitäkin, että miksi pitäisi auttaa tai olla tasavertainen. Aikani olen jaksanut palvella ja yrittänyt keskustella, että parisuhde vaatii jatkuvaa kipinää, jotta se säilyy. Mies ollut klassisesti sitä mieltä, että jos joutuu töitä suhteen eteen tekemään se on väärä ja toimimaton suhde. Kuitenkin pyykinpesu, ruuanlaitto, läheisyys ja muut palvelut minulta hänelle ovat kelvanneet ilman nalkutusta. Ne eivät olleet työntekoa miehen mielestä.

Kun olen oheiset lopettanut on työnteko (naisen puolelta) kuulemma perusedellytys toimivalle suhteelle. Kun olen kysynyt, että eikö suhteen pidä toimia ilman työntekoa hänen mielestään siitä sitten väännetään kaikki mahdolliset vaihtoehdot, jotta naisen kuuluukin tehdä nämä asiat, mies saa nauttia työn lopputuloksista. Eihän tälläisen tain kääntäjän kanssa mihinkään suhteeseen kukaan pysty eikä edes halua.

Vierailija
13/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkäs peli se jo puolilta päivin alkoi? Vai ottavatko miehet kuppia ennen pelien alkua?