~*~Enskattaret Torstaina~*~
Kommentit (41)
[color=CD1076]Ei paljoa tuu nukkumisesta..=/ Mä vajoan johonkin horrokseen ja on kuin näkis samaa huonoa unta joka kerta kun havahdun supistukseen..Oon vaihtanut sohvan, tuolin ja sängyn välillä jo monta kertaa..Mikään ei oo oikeen hyvä..Nyt vaan haluais näiden loppuvan, että sais vähän nukuttua kun oon ihan homoväsy..ja paleltaa..mutta ei voi edes ajatella, että tää koko ruljanssi alkais taas nollasta..=D Mies sentään saa nukuttua..hieman oon kateellinen! =)
Anteeksi, etten kommentoi teitä muita kauheesti..ootte kuitenkin kaikki mun mielessä! =)
Auroran sappiarvot (mitä ne edes on?) jäi mieleen..Tsemppiä sairaalaan!
Hanin Rumpalikin perätilassa?! Eikö se kuitenkin oo ihan mahdollista synnyttää normaalisti? Paljon tsemppiä sinne polille!!
Pi-Kin Eemelilläkin oli joku ollut? Nälkä?! Sori..luin viestin 3 kertaa ja huomasin vaan tuijottavani suu auki tajuamatta..=/
Taas joutu puuskuttaan välillä..Äh. Ei ajatus kulje kyllä senkään vertaa..
Mä meen nojaileen tohon sohvaan ja heilutteleen itseäni..Johan tässä voi kohta alkaa aamukaffen keittoonki..=)
Mukavaa torstaita kaikille..Mä nyt pyörin täällä näköjään vielä..=)
t. poppis ja räpsy rv41+1 ..Onhan se jo tänään, onhan?!
POPPIS hereillä, en olekaan ainoa! :D Voi itku, että sullakin ollut paska yö takana :/ Täällä ihan sama juttu. Ehtinyt rampata sohvan ja sängyn väliä. Kyljellään nukkuminen saa aikaan jomotuksia selässä ja mahassa, niin yritin sitten sohvalla pystymmässä asennossa nukkua. Muuten hyvä, mutta uni ei vain tullut. Makasin ehkä kaksi kolme tuntia sohvalla, josta nukuin (pienissä erissä) n. tunnin. Vaihdoin takaisin sänkyyn, en saanut unta. Nousin viideltä :p Mutta ajattele, varmasti viimeistään tänään saat Räpsyn maailmaan! :)
Ne muutamat lyhyet unipätkät, mitä näin viime yönä, liittyi (yllätys yllätys) synnytykseen ja sektioon ja niin edelleen. Hereillä ollessa ei mikään muu pyörinytkään mielessä. Yritin kaikin tavoin olla ajattelematta asiaa, että saisi edes vähän nukuttua, mutta ei oikein onnistunut :D Vähän sama, kuin jos on kauheassa oksutaudissa, niin taatusti pahimmilla hetkillä ajattelee vain ruokaa, ja siitä tulee entistä huonompi olo. Ihmismieli on outo.
Parin tunnin päästä lähden sinne äippäpolille. Mulle annettiin virallinen aika vasta 14.15, mutta se täti sanoi, että koska olen kiireellinen tapaus, voin tulla heti aamusta ja he ottavat minut siellä vastaan heti kun vain löytyy sopiva rako. Pitää silti varmaan varata jotain evästä yms. mukaan, kun ei sitä tiedä, kauanko joutuu odottelemaan.
Mitähän sitä keksisi... Ei viitisisi alkaa imuroimaan tms. kun mies vielä nukkuu, mutku meinaa olla vähän tylsää. Aamupalankin ehdin jo hotkaista ja lukea lehden. Pitää varmaan vaan surffailla netissä ja juoda vaikka kuppi teetä.
Han ja Rumpali 40+1
[color=CD1076]Mä oon niin väsy, etten tajua miten ikinä jaksan pusertaa räpsyn ulos jos tänään päästään synnyttään...Laitoin nyt kahvit päälle ja ajattelin herättää miehen..Taitaa olla pitkä päivä edessä...
Han: tsemppiä vielä kerran sinne polille..toivottavasti pääset nopsasti sisään ja ne kertois sulle ainoastaan hyviä uutisia..=)
t. poppis
Voin kyllä uskoa miltä tuntuu :/ Pyydät synnärillä ensimmäisenä kivunlievitystä, että saisit nukutuksi edes hetken ennenkuin alkaa kunnon rutistukset. Vai ootko ajatellut mitään kivunlievityksiä?
POPPIS: Vieläkö olet kotona " kärvistelemässä" ? *harmitus* No, ei VOI enää kauaa mennä. Jaksamista! Ehkä Räpsy ja muut loppupään enska-vauvat on vaan odottanu uutta kuuta alkavaksi, ja nyt kun on helmikuu, niin suostuvat tulemaan tälle puolen ;) Äläkä ihmettele, vaikket tajunnukaan siitä mun viestistä mitään - se OLI tosi sekava. Mutta siis pähkinänkuoressa: Eemelillä on ehkä nälkä siellä, ja ainakin hän on kovin huono liikkumaan. Mutta jospa se siitä.
HAN: Toivotaan, ettet kauaa joudu jonottelemaan, ja että Rumpali ois kääntyny oikein päin.
SERENITY: Onnea kaupoista! :) Pitäskö sun näyttää sitä sedän viestiä isännöitsijälle (tai jollekin), jos se vaikka auttais vastaisuudessa muita asukkaita - eli että sitä setää ei aina uskottais, eikä ketään enää häädettäis(?). Veemäinen ihme-äijä kyllä! Onneksi te pääsette sieltä pois... :)
Mulla on kanssa aika huono yö takana. Kohta lähden kohti neuvolaa, joten palailen myöhemmällä paremmin.
Hyvää alkanutta helmikuuta kaikille enskoille!!! =)
Pi-Ki ja Eemeli rv 37+3
Pian se räpsy on jo poppis sun sylissä. Jaksamista! Myös muille loppupään odottajille jaksamista. Pitää palata töihin nyt, moi!
Peipposka rv 18+5.
Ihan Poppiksen kuulumisia tulin lukemaan, ja kannatti tullakin ;)) Tsemppiä, toivottavasti saatte yhtä mukavan kätilön kuin meillä oli! Ja tsemppiä muutenkin synnytykseen!
Pi-Ki: mulla on kokemusta " nälkäisestä" vauvasta :) Meidän neiti käynnistettiin tasan rv 39, koska about 10 kertaan loppuaikoina tehtyjen ultrien perusteella kasvu oli ollut vähän heikonlaista loppuaikoina... Tyyppi oli syntyessään 44 cm ja 1940 g, mutta muuten ihan terve tyttö. Syöminen ei taida vieläkään olla sen lempipuuhia, mutta hyvin on kuitenkin kasvanut (nyt 3,5 kk ja painaa about 5 kg ja pitutta joku 57 cm) Viikko meillä meni silloin sairaalassa, koska halusivat nähdä että paino lähtee kunnolla nousuun.
Mulla oli suunnilleen samoilla viikoilla sun kanssa myös tilanne, etten oikein tuntenut liikettä koko iltapäivänä. Olin silloin yhden yön tarkkailussa osatolla, mutta käyrät oli koko ajan ihan hyvät ja lopulta liikkeetkin tuntui ihan kivasti. Painoarvio ed. viikolla ennen synnytystä oli jotain 2,5-3 kg, synytyspäivän aamuna 2,2 kg ja lopulta oli sit tosiaan alta 2 kg... Mutta niin vain ne pienetkin kasvaa, viimeistään sit masun toisella puolen, jos ei siellä sisällä :) Tsemppiä sulle ja Eemelille!
t. Ope ja Aino-neiti 3,5 kk
Voi Poppis, voimia sinne! Toivottavasti tänään saat jo syliisi pienen ihanan vauvan!
Han: jaksamista myös sinulle, ei kuulosta mukavilta nuo yölliset kivut. *halaus*
Mykikselle onnittelut pojasta!
Kiitos kaikille, jotka kertoivat omakohtaisista kokemuksistaan alavatsakivuista, rauhoitti minua kovasti. Yritin laittaa tässä aamulla muuten jalkaani housut, jotka nippa nappa menivät, mutta en voi kyllä niitä käyttää enää, koska MAHA näkyy niiden kanssa ihan selvästi!!! Aika jännää! Viime yönä näin muuten unta, että minä synnytin tytön... Ei nyt sentään ihan vielä :)
Ultran sain vasta 22.2., jolloin on jo melkein 14 viikkoa täynnä.... Tylsää odottaa sinne saakka. Onneks ensi viikon torstaina on neuvolalääkäri, jossa kuunnellaan sydänääniä! Mites muut alkupääläiset, Buuffa ja Hannnah ainakin, onko teillä jo tietoa ultran ajankohdasta? Ja onko hannnah kadonnut jonnekin, ei ole tainnut vähään aikaan näkyä? Ja kävikö Maitikka siellä omakustanneultrassa jo, vai milloin se oli? Tänne kertomaan kaikki heti nyt!
Niina, 10+6 (jos nyt menen terkan mukaan, kun näyttää kivemmalta, huomenna jo 11!)
eiköhän Poppiksen Räpsy tänään ulostaudu - jänskää! Toivotaan, että äiti saa hiukan kerättyä voimia jossain välissä...eikös ne tosiaan anna kipu-/unilääkettä jos on semmoinen hyvä aika sitä antaa?
Kiva, että Han pääsee jo tänään ja jonon ohi lääkärin pakeille! Tai no, kaipa tuossa vaiheessa on jo syytä päästäkin :) Ilmoittelehan sit kuulumisia!
Tää on ihan superihanaa kun mies on kotona, ollaan vähän kuin eläkeläispari! Mihinkään ei oo kummallakaan kiire; tämänkin päivän ainoa velvollisuus on neuvolakäynti! Pitää nyt nauttia, kun taitaapi olla aika ainutkertainen tilaisuus tällainen. Kovasti toivon, että vauva syntyis PIAN niin sais tuo isukki sit tosiaan nauttia mahd kauan hänen seurastaan.
Nyt pesulle ja pisulle, palailen myöhemmin...
Makkara 38+3
Meikällä täällä aivot ihan narikassa. Olen jo kahteen otteeseen koittanut hakea omaa työhuonetta kerrosta liian alhaalta (vähä siellä olikin kumman oloista¿). Mutta muuten ei sen kummempaa. Flunssakin on paljon paremmassa jamassa kuin eilen. Leppoisa raskausvaihe menossa siis¿
Kesiksellä laitteet pimeänä Täälläkin on omat testilaitteet olleet korjauksen alla aikalailla kaksi viikkoa. Joka päivä sanotaan, että iltapäivällä varmaan jo toimii, mutta jotain tulee aina. On se kumma, että upouudet laitteet hajoaa jo ennen käyttöä. Naisena on tietty hyvä, että mitään ei tarvitse edes koittaa itse aukoa tai säätää¿ Mikäs tässä, kyllä tämä leppoisampi tahti passaa mulle, kerkeää surffailla netissä eneämmän ;D
Mammiksella siellä kädet edelleen pahana. Toivottavasti pääsit tänään käymään siellä lääkärillä ja jotain apuja sait¿
Voi, että Pi-Kin Eemeli siellä aiheuttaa harmaita hiuksia.
Onnittelut asunnon omistavalle Serelle! Millon on muutto edessä? Ja komeat sf-mitat siellä! Kivoja nuo skitso-naapurit. Meillä on nykyisessä asunnossa ihan normaalia porukkaa, mutta aiemman asunnon naapuri oli ihan järkky. Lienee ei kannata romaania aiheesta vääntää, kuitenkaan, mutta mainittakoon, että yhtenä iltana se alkoi ihmeellistä möykkää kuulumaan rapusta. Naapurin pappahan se siellä postiluukusta huusi, kuinka joudutaan helvettiin kun ei olla naimisissa. Mistä lie niin päätteli, onneksi ollaan sentään nyt avioiduttu, liekkö pappakin katsoisi suopeammalla silmällä. Ja valituksia tuli kun se kuulemma aina heräsi kun olin yhdessä vaiheessa yötöissä ja se heräsi kun aukaisin ulko-oven jne. No, se sai häädän pari kuukautta sen jälkeen kun muutettiin pois. Onneksi teidän ei tarvitse moisia enää kohta katsoa! Varmaan se, että vauvan itku kuuluu naapuriin olisi saanut jo poliisit liikkeelle¿
Buuffalle sinne jaksamisia väsymysten ja ällötysten kanssa. Eihän tuo kymmenen viikkoa enää nyt niiiiiiiiiin pitkä aika ole (mainittakoon, että mulla pahoinvointi jatkuu osin vieläkin, joten se siitä kymmenestä viikosta¿)
Poppis ja Han vielä aamulla sinnittelivät univajeessa täällä. Pidetään peukkuja, että poppis pääsisi nyt viimeistään tänään tosihommiin, eiköhän niin käy!
Niinallakin ultra-aika parin viikon päästä. Nopsasti se aika menee, helmikuu menee aina vauhdilla!
Makkara siellä nauttii siipan seurasta, ihanaa!
Mutta töissä kai sitä virallisesti ollaan¿
Coltsfoot ja Elsa 30+4
Toivottavasti Räpsy päättäisi nyt viimein tulla ja saisitte tyttösen viimein syliin asti. =)
Toivon myös kovasti jaksamista raskaaseen koitokseen.
Hanille myös toivotaan kovasti että vaava oiskin kääntynyt oikein päin tai jos ei, niin suostuu kääntymään jos meinaavat häntä yrittää vielä kääntää.
Nyt ei muuta ehdi, mutta oikein mukavaa torstaita kaikille.
Huomennahan se koittaa taas viikonloppukin. =)
Ja mulla ensimmäinen äippälomapäivä näiden neljän viikon työttömyyspäivien jälkeen. Mihin ihmeeseen tuo aika oikein meneekään..
-viivi ja onnimöttönen rv34+6
HAN, voi itku, harmillisia uutisia sait että vauva on perätilassa.. tuu kertomaan terveiset mitä tehdään jos et sinne reissullesi jää suoraan. Tsemppiä Han!
POPPIS, sulla on rankka yö takana. Toivottavasti pystyisit jotenkin lepäämään. Eiköhän se räpsy sieltä tänään vielä tule, ainakin merkit on jo tosi selkeät. Voimia sinne!
KESIKSEN galluppiin: Meillä alkaa ne valmennukset ens viikolla. 2 krt on täällä kotipaikkakunnalla (menee nimillä " vauva ja vanhemmuus" ja " lastenhoito I" ) ja sitten ne synnytysvalmennukset 2 krt on kättärillä. Mä haluan osallistua niihin ihan siksi, että saan tuon miehen orientoitumaan touhuun :) Se ei ole koskaan pidellyt ihan vastasyntynyttä saati hoitanut sellaista, joten uskoisin että vaikka noissa valmennuksissa on paljon turhaakin, saa tuo ukko sieltä jonkinnäköisen käsityksen touhusta. Lisäksi aattelin että etenkin nuo oman paikkakunnan jutut on siksi hyviä, että tutustuu saman alueen samassa elämäntilanteessa oleviin ihmisiin. Mä kun olen täällä aika uusi niin en paikkakunnalta tunne kauhesti porukkaa.
PI-KI, sulla oli ollut harmillinen poli-käynti. Ja liikkeitä joudut nyt kyttäillä. Onneksi vauvalla kuitenkin kaikki hyvin ja onhan se hyvä tarkkailla jos tilanne tosiaan on se että vaavi ei saa tarpeeksi ruokaa kasvaakseen.
SERE, jos yhtään lohduttaa, mulla se sf oli viikolla 30 tasan 30.... Isosti ONNEA muuten uudelle asunnolle!
MAKKARA siellä viettelee aikaistettuja eläkepäiviä ;) Nauttikaa nyt olostanne ja koittakaa keksiä hyviä konsteja vauvan ulossanntiin... :)
Täällä oma napa vaihteeksi kotikonttorilla, ja tosi lungia on =) Sovin iltapäiväksi treffit yhden kaverin kanssa jonka LA on pari viikkoa mun jälkeen, tosin odottaa toista lastaan. Ja sen jälkeen käyn hakee vihdoinkin hoitopöydän toiselta kaverilta. Vaunut haetaan perjantaina kaupasta kotiin ja sitten alkaakin itseasiassa olla lähes kaikki tarvikkeet reilassa. Oottko muuten koskaan miettineet, miten paljon sellainen pieni ihmisenalku tarvitsee kaikkea sälää! Se on mun mielestä jopa huvittavaa :)
Aloitin kirjoittamaan omaa " vauvakirjaa" . Niitähän saa kaupoista valmiinakin minne lisätään tekstiä ja kuvia, mutta aattelin että kun tällä koneella tuo kirjottaminen luonnistuu nykyään paljon paremmin, miksi sitä ei voisi tehdä suoraan sähköisesti. Oon kerännyt sinne nyt plussauksesta raskausajan tapahtumia ja joitakin kuvia ja tarkoitus on jatkaa sinne kaikenlaista kirjoittelua kun vauva on jo syntynytkin. Musta sitä on kiva tehdä ja siitä jää konkreettinen muisto lapselle.
Mukavaa päivää enskattaret ja vaavit! :)
Leenis & jr 30+2
Leenis: ihana idea tehdä itse se vauvakirja. Mä olin laiska ja ostin kaupasta valmiin jo kesällä, kun 12 rv tuli täyteen:) Sain miehenkin kirjoittaan siihen omia tuntojaan raskausajalta.
Han: kovasti tsemppiä ja odottelen kuulumisiasi. Kurjaa saada vasta tässä vaiheessa tietää, että Rumpali on perätilassa. Eikö ne neuvolassa huomanneet asiaa?Kun mulla on joka kerta asia varmistettu tunnustelemalla, että lapsi on raivotarjonnassa ja merkattu korttiin (siis jotain 30 viikosta lähtien).
Sere: " Kivoja" noi naapurit... Yrittäkäähän jaksaa vielä hetki!
Me muutettiin juuri paikkakuntaa, mutta edellisessä kämpässä, joka oli paritalo, meillä oli naapurina vanha mies, jolla oli kaikki aika tässä maailmassa. Se kirjoitteli kirjeitä, kortteja ihan hyvää hyvyyttään, mutta välillä otti pattiin. Se soitteli ja meillä oli välillä vääränlainen postilaatikko, liian pitkä/kuiva nurmikko jne.Sitten se hyökkäs aina kaikkien meidän vieraiden kimppuun selittämään vaivansa. Meillä alkoi vierailla tulla sellaisia " onko naapuri pihalla, äkkiä sisälle" -nopeusennätyksiä.
Aurora: joko on selvinnyt lisää?
Colsfoot:Jaksamisia!
Poppis: paljon tsemppiä ja voimia!
Hermione ja Essi:onko muutoksia?
Omaa napaa: ei ole tullut enää edes paljoa suppareitakaan:( Ei tää vauva tule koskaan tähän maailmaan....Keskiarvojen mukaan tän pitäis syntyä tänään, kun on 40+2, mutta kissan viiket tää mitään synny.
Menen taas leipomaan, kun sain siivottua. Eihän mulla muutakaan tekemistä nykyisin ole. Mä olen leiponut niin paljon vieraiden varalle, että taitaisin ruokkia niillä jo koko Ambomaan.
sjt+pikkuinen jääräpää 40+2
Voi Poppista. Koita jaksaa. Univaje on aika paskajuttu kun pitäis ryhtyä tositoimiin, mutta pian saat räpsyn syliin. Voi kun mua jännittää teidän puolesta. Onnea synnytykseen!
Hanin supistukset kuulostaa kanssa tosi lupaavilta. Tuo perätila uutinen oli kyllä varmaan yllätys. Toivottavasti synnytys menee hyvin kaikesta huolimatta. Tuu heti kertomaan mitä sanoivat siellä polilla.
Tulin vaan pikaisesti poikkemaan kun mun mies pääsee tänään tosi aikasin töistä. Jos vaikka vietettäisiin vielä laatuaikaa ihan kaksin ennen kun tää poju syntyy ;)
Tänään oli neuvola ja siellä kaikki meni hyvin. Ultrasivatkin vähän pojua. Hyvin poju siellä näytti voivan ja oli laskeutunut jo tosi alas. Eli ei ihme että kävely on täyttä tuskaa. Toivottavasti syntyisi pian, mutta mun tuurilla kitisen vaivojani täällä vielä parin viikon päästäkin :)
Suppareita nyt vaan kovasti niitä kaipaaville, että saatais taas enska vauvoja maailmaan.
Hyvää päivän jatkoa kaikille enskoille!
Hermione ja poju rv 40+0!!!
No enhän mä mihinkään lääkäriin mennyt.. :( Ilta, yö ja aamu oli parempia kuin se eilinen päivä, joten siirsin lääkäriin menoa. Yritän nyt vain positiivisesti ajatella, jättää kovin suolaiset ruoat minimiin + nauttia nestettä, josko se vähän sitä turvotusta helpottaisi, jos nää käsivaivat siitä johtuu.. blaah.
Meillä on vielä jonkin verran kämppä keskeneräinen ja luovutin eilen illalla Tiitiäisen huoneen suhteen.. Se on siis ihan täynnä edelleen muuttolaatikoita yms. Antaa olla. Lauantaina tulee vieraita ja otetaan sitten ensi viikoksi tähtäimeen purkaa ne loput muuttolaatikot.. Kamalasti piristyin siitä kun mies taas istui illalla soffalla mun vieressä käsi masun päällä. Tökki vähän Tiitiäistä ja sai aina muksaukset takaisin. On se niin ihanaa kun hänkin saa kokea Tiitiäisen liikkeitä, en pelkästään minä! :)
Sitten vähän kommentointia..
Live on menossa naimisiin.. Ihanaa! :)
Mykikselle ja miehelle hirmusti onnea pienen prinssin syntymästä!!! :)))
Leenis kyseli niitä välipalavinkkejäkin taannoin. Oma herkkuvälipala on ollut ihan normi valion maitorahka, joko marjoilla tai sitten omatekoisella hillolla. Tosi hyvää! :) Saapi samalla sitä maitotuotetta että proteiinia huiviin ja täyttää kyllä mukavasti ainakin meikän masua.
Serelle onnea asuntokaupoista!!! Mahtavaa että onnistui kuitenkin loppujen lopuksi! Ja mä olen myös samoilla linjoilla kuin esim Pi-Ki että näyttäisin sitä sedän kirjettä isännöitsijälle ihan tulevaisuutta aatellen.
HIRVEÄSTI TSEMPITYKSIÄ POPPIKSELLE JA HAN:LLE!!! Toivottavasti pääsette pian tutustumaan nyytteihinne!!! Samoten myös SJT & HERMIONE, hus hus, nyt nyyttiä hakemaan! :)
Makkara nauttii miehensä seurasta, voi että! Varmasti on aivan ihanaa! :) Nauttikaa nyt ihmeessä toisistanne! Kohta saatte sitten nauttia omasta ihmeestännekin..
Auroralla oli sappihapot koholla.. :( Voi mölöä.. Kerrohan sitten miten tilanne etenee. Pidetään peukkuja!
Voikaa hyvin! Vauva-uutisia taas odotellessa..
Mammis + Tiitiäinen 30+6
Nyt vasta koneelle kerkisin, vaikka kotiin tultiin jo tiistaina ja tosiaan kahtena kappaleena. Tyttö syntyi lauantaina neljän aikaan iltapäivällä kovan työn tuloksena.
koitan pikkusen lueskella pinoja jotta pääsen tilanteen tasalle.. neiti nukkuu tässä sylissä niin on pikkusen vaikee kirjotella.
terkuin siru ja tiiti vihdoinkin mahan ulkopuolella=)
Tulin sen verran kertomaan, että poika syntyi 27.1.2007 kello 3.42. Mitat olivat 3900g ja 53cm, pipo 36cm. Eli aika ison jötkäleen ponnistin maailmaan. Eilen tultiin sairaalasta ja eka yö meni mukavasti omassa kodissa, mutta on tämä niin uutta ja ihmeellistä, että äiti on pyörällä päästään. Niin synnytys kesti sairaalaan menosta pojan syntymään 6 tuntia, eli suht nopsasti vaikka olin vain sormelle auki sairaalaan tultaessa. Olen ihan ulkona, onko joku muu loppupääläinen saanut jo vauvan, joten toivotan onnea, jos niin on tapahtunut ja tsemppiä ja supistuksia niille, jotka niitä tarvitsevat.
T: Elovena ja vauva 5vrk
[color=7B68EE] Onnea hurjanpaljon Sirulle ja koko perheelle pikkuisen tytön syntymän johdosta:)! Ihania vauvauutisia! OnneaOnneaOnnea!
Loppupääläisille paljon jaksuhaleja ja tsemppiä synnytyksen odotteluun ja itse synnytykseen!!! *ISO energiahalaus kaikille*
Nyt syömään! Yritän tulla vielä kirjoittelemaan paremmalla ajalla lisää!
~ ♥ ~ Viipuli ja Piksuliini, rv 33+3 ~ ♥ ~
[color=7B68EE] Onnea paljon myös Elovenalle ja perheelle:)!!! Että nämä iloiset vauvauutiset ovat sitten niin mukavia:)!!!
Paljon onnea Poppikselle ja tuoreelle isukille tyttärestä!
Tulihan se räpsy sieltä kuitenkin ihan itse. Hieno juttu!
Auroran turvotus ja käsi kivut kuulostaa täälläkin aika tutuilta. Mä oon kanssa vaan yrittänyt sitten tankata paljon vettä ja välttää kaikkea hiilihapollista ja suolaa. Vihki ja kihlasormus on roikkunu jo pari kuukautta mun kaulaketjussa kun eivät mene sormiin. Sullahan kanssa alkaa sektiopäivä olla jo ovella. Jännittäkö jo?
Coltsfoot. Mä oon ollu kanssa ihan hermoheikko koko raskausajan ja mun mies siitä joutuu kärsimään. Meillä on myöskin samanlainen koiranlenkitys jako ollut nyt raskausaikana, ja siitä myöskin suukopua muutaman kerran tullut. Mä en oo koskaan ollut herkkä itkemään, mutta nyt oon itku silmässä melkein joka päivä.
Piki. Sullakin eräpäivä häämöttää jo lähellä. Tsemppiä loppukoitoksiin.
Leenikselläkin tullut juuri 30 rv täyteen. Oon tainnut olla aika omanapainen viime aikoina kun mitään enää huomaa mitään. Loppu aika meneekin sitten tosi nopeesti paitsi sitten nämä ihan viimiset viikot¿
Joku kyseli noista valmennuksista. Meillä oli 2 x 3 tuntia Taysissa synnytysvalmennusta, mikä me koettiin tosi hyväksi. Sitten neuvolan puolesta 4 luentotyylistä kertaa mitkä sisälsi parisuhteen hoitoa, vanhemmuutta, imetys ja vauvan hoito. Kaks ekaa oli mielestäni aika turhanpäiväsiä, mutta tää imetys + vauvanhoito olivat hyviä.
( . ) Nivuskivut jatkuvat edelleenkin tosi kamalina, mutta sain sentään viimeyön suht hyvin nukuttua. Se ainakin piristi mieltä kovasti.
On tainnut meidän poju jäädä mielummin kohdun lämpöön¿
Sjt. Meillä taitaa mennä tää loppu aika samaan tyyliin. Suppareita sulle kovasti sinne ja toivotaan että saatais nää pikku jääräpäät viikonlopun aikana syntymään :)
Niin taitaa Hanilla olla jo nyytti kainalossa. Toivotaan että kaikki meni hyvin.
Hyvää päivän jatkoa kaikille enskoille!
Hermione ja poju rv 40+1