Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monella julkkiksella on luonnottomat hammaskuoret?

Vierailija
26.06.2024 |

Eikö se idea ole, ettei niitä uskoisi kuoriksi? Esim. Martina Aitolehdellä näkyy kuoret kilometrin päähän. Vanhoissa kuvissa omat hampaat ollut ihan normaalit ja kauniimmat kuin noi luonnottomat legopalikat. Tai sitten otetaan ihan liian valkoiset kuoret. Ei, ei ja ei.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaita voi muotoilla myös muutoin kuin kuorilla. Tulos luonnollinen ja saa kuusi hammasta yhden laminaatin hinnalla. Kannattaa vaan käydä hammaslääkärillä, joka tekee esteettistä hamnashoitoa enemmänkin. Saa korjattua värivirheitä, pidennettyä kuluneita nököhampaita ja täytettyä rakoja hampaiden välissä jne. 

Vierailija
2/17 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää hyvältä somessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat yhteistyöt, pahimmillaan jossain Turkissa tehty kuten esim Maisa Torppa. Ikenet mustunut ja valittaa kuinka kipuja on "bruksismin" takia vaikka selkeästi syynä päin peetä tehdyt, liian isot laminaatit.. 

Vierailija
4/17 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää hyvältä somessa.

No kun ei ne näytä monellakaan hyvältä. Luulis noilla olevan varaa käydä sitten sellaisella lääkärillä, joka osaa tehdä kunnollista jälkeä.

Vierailija
5/17 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkien juttuja. Joka kuvassa ilme kuin vähämielisenä, hampaat irvessä niin että varmasti säihkyy kameraan.

Vierailija
6/17 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta saisivat enemmän seuraajia. Ja erottuisivat taviksista.

Vierailija
7/17 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää hyvältä somessa.

No eikä näytä. Laminaatit voivat näyttää hyviltä, mutta semmoiset tekohampaiden näköiset, luonnottoman valkoiset kaakelihampaat ei paranna kenenkään ulkonäköä.

Vierailija
8/17 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mel Gibsonilla kunnon Hollywood smile

Vierailija
9/17 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaita voi muotoilla myös muutoin kuin kuorilla. Tulos luonnollinen ja saa kuusi hammasta yhden laminaatin hinnalla. Kannattaa vaan käydä hammaslääkärillä, joka tekee esteettistä hamnashoitoa enemmänkin. Saa korjattua värivirheitä, pidennettyä kuluneita nököhampaita ja täytettyä rakoja hampaiden välissä jne. 

Minä olen korjauttanut etuhampaani ja nyt minulla on suorat etuhampaat. Ennen kakkoshampaat olivat kierot ja nyt ihmettelen, miksi en aiemmin tehnyt tätä hammasremonttia.

Vierailija
10/17 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää hyvältä somessa.

No kun ei ne näytä monellakaan hyvältä. Luulis noilla olevan varaa käydä sitten sellaisella lääkärillä, joka osaa tehdä kunnollista jälkeä.

Se oli ironiaa. Esim. Niko Saarisella on luonnoton hammasrivistö, ja eikös Sampo Kaulanenkin ottanut samanlaiset. Ja Ville Valo. Minua pelottaisi antaa hioa omat hampaat tikuiksi ja päällystyttää ne.

Vierailija
11/17 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse korjautuin neljää ylähammasta kerrostusmuoveilla. Olen todella tyytyväinen eikä edes ollut kovin kallis. Vihasin rakoja hampaiden välissä. Luonnollinen lopputulos. Kulmahampaita myös pidennettiin vähän kun näyttivät liian pieniltä. Muutama tunnin käynti hammaslääkärissä ja kohensi ulkonäköä todella paljon.

Vierailija
12/17 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse korjautuin neljää ylähammasta kerrostusmuoveilla. Olen todella tyytyväinen eikä edes ollut kovin kallis. Vihasin rakoja hampaiden välissä. Luonnollinen lopputulos. Kulmahampaita myös pidennettiin vähän kun näyttivät liian pieniltä. Muutama tunnin käynti hammaslääkärissä ja kohensi ulkonäköä todella paljon.

Missä kävit?

Vierailija
13/17 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

What do you mean? -Faye Dunaway

Vierailija
14/17 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan siksi, että omat hampaat paskana.

Vierailija
15/17 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kävit?

Pk- seudulla eräällä klinikalla, jotka mainostavat asiaa ja esteettistä hammashoitoa. Mutta kyllä tota tehdään monessa paikassa, vaikka ei olis mitenkään esteettiseen hoitoon erikoistunut paikka. Riippuu varmaan hammaslääkärin omasta kiinnostuksesta esteettiseen hoitoon.

Vierailija
16/17 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät vanhojen ihmisten tekohampailta!

Vierailija
17/17 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä pitäisi perseelleen menneet autodiilitkin maksaa. Kyllä vaikuttajan elämä vaikuttaa vttumaiselta.

Huippuauto pientä kuukausimaksua ja somepostauksia vastaan autokaupan diili kääntyi kymppitonnien velaksi

https://yle.fi/a/74-20095916

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi