Syökö jotkut aikuiset muka OIKEASTI aamu/iltapalaa ja välipaloja?
Nehän on lapsille tarkoitettu.
Normaali aikuinen pärjää 1-2 kunnon aterialla päivässä, kaikki muu on turhaa mässäämistä.
Kommentit (11)
Syö, sit tulee syöpä ja sit ihmetellään.
Aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja illalla vielä joku iltapala.
Lisäksi juon ainakin 1,5 litraa vettä päivässä, ehkä pari lasillista Pepsi Maxia ja teetä menee 2-3 kuppia.
Syön kolmesti päivässä, ja se sisältää aamukahviaterian ja iltakahvit sekä yhden ns. oikean aterian, joka voi olla kylmä salaatti, useimmiten jotain lämmintä mukana. Tämä sopii minulle. Monenlaisten "palojen" syöminen, jota näen esimerkiksi työpaikalla on jotenkin ällöttävää ja alkeellista - ymmärrän kyllä täysin, että tämä on vain oma kokemukseni. Jos olisi lapsia, pitäisi olla jatkuvasti järjestämässä purtavaa perheelle. Tietenkin tekisin sen, mutta tuntuu sivusta seurattuna epämiellyttävältä.
Minä syön 5 krt päivässä, koska haluan pysyä hoikkana.
Aamupala, lounas ja päivällinen riittää minulle.
Joo kyllä, syön kolme kertaa päivässä, aamulla, päivällä ja illalla. Ja olen erimieltä kuin sinä ap. Yhdellä aterialla päivässä EI ole tarkoitus pärjätä koko päivää. Toki sinä voit tehdä niinkuin parhaaksesi näet.
Syön aamupalan klo 12, lounaan/päivällisen klo 16 ja iltapalan klo 20. Nukkumaan käyn vasta n. neljältä aamuyöstä, mutta koskaan ei ole iltapalan jälkeen nälkä.
Läskikasa jupot syö eli suomalaiset.
Toki syö.