Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~ENSIKOT keskiviikkona 31.1.2007~*~*~

31.01.2007 |

Tulen kirjoittelemaan vähän myöhemmin :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]En nytkään ehdi kauheasti kirjoitella, kun töissä tölitä piisaa, ehkä illalla sitten enemmän jos ei ole kauhesti hommia kotona.[/color]

[color=blue]MARY: Mikä tilanne?? Tuliko testit postista? Koska testaat? Jätti *bd*:t sinne!! Kyllä olis ihanaa kun yhdessä päästäis lähtemään o-puolelle. AInakin nuo suon oireet vaikuttaa tosi tosi hyviltä!! Kyllä tää piinailu on tosiaan yhtäaikaa ihanaa ja toisaalta inhottavaa!![/color]

[color=fuchsia]HERMIONE: Kiitos peukutuksista ja plussajunan paikallan pitämisestä!! Kyllä kovasti mukaan haluttais..[/color]

[color=blue]DAJM: Moi ja toivottavasti löysin rantein otto tuottaa hyvän tuloksen! :) Silloinhan monesti just tärppääkin![/color]

[color=fuchsia]MEM: Tervetuloa takaisin! MInäkään en muista sinua, mutta minulla taisi silloin ollakin menossa taukoilu kun kirjoittelit. Pahoittelut tuulimunaraskaudesta ja supertsempitykset uuteen yritykseen!![/color]

[color=blue]NUUTTI: Pikaista tädinkarkoitusta ja sitten tsemppiä ovisteluun![/color]

[color=fuchsia]ON: kp 30/27-31, vielä ei oo tätiä näkynyt joten piinaa, piinaa.. Yleensä on alkanut tuhrut jo tässä vaiheessa, mutta ei ainakaan vielä.. Illalla taas kutitti kyllä tissejä hirveesti, yleensä se on ollut merkki tädistä.. Muita oireita ei oo oikeestaan ollut.. nippailua ja maha vähän sekaisin kyllä.. Perjantai on se jännin päivä..[/color]

[color=blue]Mukavaa keskiviikkoa kaikille!! Ja tosiaan missäs kaikki on?? Cerise, S-K, Digru ja muut *vilkuttaa*[/color]

[color=fuchsia]T: Juli[/color]

Vierailija
2/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan huomenta, päästiin vasta sängystä ylös, vaapapäivä siis edessä! Ihana kun voi vaan lötkötellä eikä tarvii herätä herätyskellon pauhaukseen.

Nuutti: Kuule nainen! Älä lannistu...! :) mulle on kaikki lääkärit sanonu että ihan hyvin voi mennä vuosikin... ja täällä kanssa vedellään kahdeksatta yrityskiertoa, tosin loppupuolta. Nyt vaan tsemppi päälle, ei tätä oo helpoksi tehtykään! *hali* :)

Juli: Hihii, tänään napsahti postilaatikosta testit niin että oikeen pelästyin ja heräsin unesta :) En tiedä raaskinko testailla huomennakaan, josko perjantai aamulla sitten ennen kontrollilekuria... Testaatko säkin sitten perjantaina? Jänskää jos meitit molemmat testailee pe! :) Nyt olis kyllä jo korkea aika molempien saada ne plussat! :) *bdbdbd*

ON: Tänään aamulla kyllä nippaili vatsaa niin oudosti että kelasin jo että täti tulee. Ei ainakaan vielä... Rinnat edelleen kipeät. Yritän malttaa testaamisen kanssa perjantai aamuun, niin sitten se mahdollinen nega ei satuttaisi niin paljon, ehkä :)

-Mary kp29/28-32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli kp29 vaihtui kp1:ksi. Yrityskierto nro9 siis lähti käyntiin. Nyt ainakin voin hyvin mielin syödä miehen mummin tekemää maksalaatikkoa, polttaa tupakkaa ja olla penkkareissa viihteen puolella. :) Onneksi mieskin lohdutti sen verran, että aatteli tälle päivälle leffaretkeä katsomaan Vares kakkosta... :)

Peukutukset vielä Julille ja muille piinailijoille!

Nyt popsimaan särkylääkkeitä, sen verran vatsaan sattuu..

-Mary kp1/28-32

Vierailija
4/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Mary-kamulle iso lohtuhali ja pahoittelut tädistä!! Jeevanan akka kun aina tulee kiusaamaan :(( Juu nauti oikein penkkareista ja kerää rauhassa voimia uuteen kiertoon! Ihan sanattomaksi vetää, harmittaa niin kovasti sun puolesta! :([/color]

[color=blue]Mulla on kyllä ihan sellainen tunne että perässä tullaan.. sun ekan viestin jälkeen ajattelin että voisinkin testata jo perjantaina sun seuraksi, mutta tuskin päästään täälläkään sinne asti.. saa nähdä..[/color]

[color=fuchsia]No mä nyt sitten yritän vielä piinailla..[/color]

[color=blue]T. Juli *todella vihainen tädille*[/color]

Vierailija
5/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa keskiviikkoa kaikille! Pikainen piipahdus ennen urheilu harrasteiden pariin siistymistä.

Juuli: siellähän on oikein kunnon piinailut käynnissä!! Kovasti +++++++pöllytystä lähettelen ettei se tättärä sinne tietään löytäisi.

Nuutti: pahuksen täti löysi sitten sinne =( Kovasti tsemppiä 8:lle kierrokselle ja ovisteluun! Ovistikkujen käytöstä kyselit. Käytin tikkuja parissa kierossa silloin yrityksen alkuaikoina ja ainakin toisella kerralla tuli selkeä ovis plussa tikkuun. Nyt olen taas tikutellut mutta vielä ei plussaa ole tullut haaleita viivoja vasta loppuviikolle plussaa odotelen.

Mary :pahoittelut tädistä ja kovasti tsemppiä 9:lle kierrokselle!! Vietähän oikein hauskat penkkarit tuli ihan nostalginen fiilis kun omat penkarit muistui mieleen. Meillä kyseinen päivä oli kyllä oikein mukava ja mieleen painuva¿¿¿.. =D

Vilkutusta kaikille!

-hapö-

Vierailija
6/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terppa vaan kaikille!

Juuh, kirusta tässä on vähän pitänyt.. Kouluu, duunii, kouluuu.. Uuuh..

No laskujen mukaan menkut olis pitäneet alkaa su 28.1, mut kun sitä edellisel viikol oli se ovis (joka tuli siis viikon myöhäs), niin menee varmaan viikko, ennenku menkut alkaa..

Vatsasta on nippaillu enemmän ja vähemmän.

On iha sellanen olo et täti tulee... =( V*tuttaa

Sit koneelle pääsy on ollut vähän hankalaa, kun ukko ei ollu maksanut laskuja, niin nettikin on ollut nyt sit meiltä poikki.. Murr..

Mary: Tätipahoittelut. Haleja.

Ja hei, osaako kukaan auttaa minua sellaisessa ongelmassa, että..

Mitä nyt ollaan ukkoni kans asuttu yhes, niin v*ituttaa se kun se ei ikinä voi tehä himas mitää.. Ja jos se tekee ittelleen safkaa, kun jos mä en jaksa, niin joudun kuitenkin sitten alkaa pesee hellaa herran jäljiltä ja laittaa tiskit..

Olen vain tässä miettinyt että miten ihmeessä selvin, jos meille tulis vauva..

Olisi kahden koiran käytöt, koti kaikkine siivouksineen, kaupassakäynnit, vauvan tarpeet ja huomiointi muutenkin. Sitten pitäisi myös huomioida ja olla aikaa villelle.

Ajatuskin tuntuu todella ahdistavalta. Kun nytkin aina välillä ahdistaa..

Hän ei vain kotona tee oma aloitteisesti mitään!! Ei vie ees roskia!!

Ja olen äijää hyysänny nyt 3.5v.. Griääh!!

Asiasta olen kyllä moneen kertaan sanonut ja keskustellut, mutta se ei kuulu kuulema hänelle: Hän hoitaa auton ja minä kodin (onko sattunut kennellekkään vastaavaa?)

Sit kun on tullu nää vauvajutut, niin olen kysynyt häneltä että auttaako hän minua, niin on sanonut joo..

Mutta silloin kun aloin pyörii hänen kaa, hän alkoi aika nopee " asumaan" luonani. eli asui, muttei virallisesti. Silloin otin siivousjutut puheeksi, mutta sanoi ettei hänen tarvii, kun ei asu täällä.

..et sit ku asutaa yhes.. no sama meininki on jatkunut ja tästä riittäis vaikka kuinka paljon kirjoitettavaa..

Mutta siskot, laittakaas vinkkei ja kommenttei asiast.. Ja hei, miten te niin hienosti kirjoitatte noi kierrot numeroilla.. en osaa..

t. minttu

Vierailija
7/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut samanlainen elämä,mutta minä maksoin myös laskut ja muut. Hän vain harrasti. Jaksoin katsoa hommaa vähän päälle kahdeksan vuotta, sit meni hermot.... Onneksi hän ei halunut lapsia... Olisin varmaankin jo hullujen huoneella...

Nyt minulla on ihana kumppani, joka hoitaa oman osansa kotihommista ja tekee parempaa ruokaa kuin minä. Onneksi tein ratkaisuni vuosia sitten...

Jaksamista!!!!!!!

Vierailija
8/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa tuun tänne kirjoittelemaan.

Täällä olikin piinailijoita, ainakin Juliaana! Tsemppiä sinne!

Ja pahoittelut MaryRoselle tädistä :(

Kävin tänään ekassa ultrassa, ja kaikki oli hyvin! Alkio oli 4 mm ja sydän sykki jo :) Koko vastasi viikkoja 6+1. Mut saa nyt sitten päivittää plussanneeksi, ihanaa!

Vierailija
9/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan pas.a sitä tätiä kun löysi Maryrosen luo, harmittaa niin älyttömästi sun puolesta! Jaksamista sulle.

Kerrohan sit oliko Vares hyvä, meilläkin olis tarkotus lähiaikoina se mennä katsomaan, ei vaan meinaa saada aikaiseks lähteä.

Pahoitteluni vielä tädistä =(

Juliaanalle edelleen paljon *bdbdbdbd*

Mites Saikun piinailu??

Entäs onkos Katan ja rouvavauvan negat muuttuneet tädin vierailuksi vaiko kenties plussiksi? Peukut on edelleen täällä pystyssä!!

Nuutille tsemppihalit sinne kauas maailmalle. Mullakin täyttyy 30 tänä vuonna. Jossain vaiheessa aloin pelkäämään ihan kunnolla etten koskaan tule raskaaksi,kauhea epätoivo oli aina kun menkat alkoi.

Ei varmasti lohduta yhtään mutta yleensähän sanotaan että vuosi on ihan normaali aika yrittää ennenku tulee raskaaksi.

Vuodessa ehtii toivonsa menettää moneen kertaan mutta silti toivon sinulle kaikkea hyvää ja etenkin sitä toivottua plussaa mahdollisimman pian!! Älä pliis menetä toivoasi vielä..

Dajm, mä tilasin sieltä kotitestit.comista Advanced nimisiä ovistestejä. (Ne tuli tosi nopeesti postissa.) En tiiä oikein uskallanko niitä suositella kun olen täällä vauva-lehden sivuilla kuullut negatiivistakin palautetta kyseisistä testeistä. Paljon on kuulemma ollut paketissa sellaisia testejä joihin ei tule edes sitä kontrolliviivaa eli viallisiahan ne on.

Mä tilasin 2pkt jossa tais olla 10kpl kummassakin enkä muista kuin ehkä yhden johon ei tullut sitä kontrolliviivaa. Enkä mä koskaan saanut ohjeiden vaatimaa vahvaa ovistestiplussaa, ainoastaan haaleita mut nekin kyllä kertoi että ovis on meneillään/lähellä. Mä en ilmeisesti ovuloi joka kierrossa koska kierto oli monesti 27päivää enkä saanut ovistestiin mitään vaikka testasin kp9-15.

Tärppikierrossa kokeilin (just sairastettuani noro-viruksen) ihan varsin kp16 ja suht vahva viiva tuli ja heti pupuilemaan (vaik ei olis yhtään kiinnostanut, mieskin oli just sairastumassa noroon). Sillon kyllä kannatti testata koska muuten olisin luullut ovulaation jo menneen. Pupuiltiin varmuuden vuoksi vielä parina seuraavanakin päivänä. Rankkaa hommaa muuten puolikuntoisena noi seksihommat =)

Tulipas sekavaa tekstiä, toivottavasti selkis mun pointti.

tsemppiä oviksen metsästykseen =)

Memille vielä tervetulotoivotukset!

halauksia kaikille, hermione

Vierailija
10/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tarkoitus oli vielä toivottaa Digrulle tsempit miehen kanssa, toivottavasti kunnon keskustelu asian tiimoilta auttais. Nimittäin jos miehesi kykenee puhumaan " aikuisten oikeesti" .

Ja muistanko oikein että sinäkin piinailet... *bdbdbd* =)

Maitikalla oli ihania ultrakuulumisia, onnittelut sulle vielä kerran!

Nyt poistun..

Vierailija
11/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut maryroselle tädin vierailusta. Yritä potkia se matkoihinsa kiusaamasta.

Omassa navassa edelleen on rinnat olleet pikkasen arat,mutta paljon vähemmän kun viikon alussa. Masusta välillä pikkusen nippaillut ja tänään sekä eilen on ollut alaselkä pipinä. Eli veikkaan tädin olevan tulossa myös tänne päin pikkuhiljaa. kp 24/28 luulisin,jos vaan toi kierto on sen verran ku en edelleenkää ihan varma siitä.

-marzu- *bdbdbdb*muille piinailijoille!

Vierailija
12/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas pitkästä aikaa, viikkoon en ole käynyt edes katsomassa (mutta olin kyllä hengessä mukana)! Olin pikku lomapyrähdyksellä ennen uuden työn aloitusta huomenna. Vähän jo mahanpohjassa jännää, että kuinka työ lähtee rullaamaan!

MaryRoselle pahoittelut kuukautisista, mutta kuten joku jo sanoikin niin älä vielä lannistu. Kyllä kaikki vielä järjestyy ja saatte teille tuhisemaan sen oman pikku käärön!

Digru: kuulostaapa hankalalta kotitilanteesi. Meillä kotona mies on aina osallistunut kaikkeen siinä missä minäkin, joskus minua enemmänkin kun joskus olen saanut laiskuuskohtauksia (mitä? minäkö? hehheh...). En ole ikinä edes kuvitellut sellaista mahdollisuutta, että joutuisin yksin pyörittämään kotia, olen kuitenkin työssäkäyvä ihminen! Lasta suunnitellessa asia on, kuten sanoit, sitäkin tärkeämpi. Yksin voi olla hyvin vaikea, jopa mahdoton, ehtiä ja jaksaa kaikkea. Ehkä miehesi ei tajua, kuinka paljon kodinhoito vaatii aikaa ja energiaa? Kova kovaa vastaan vaan, älä suostu miehesi kotiapulaiseksi! Pariskunnassa on tarkoitus tukea toinen toista niin tunteen kuin tekojenkin alalla (ja myös arjen tekojen, kuten kotitöiden).

Oma napa: enpä tiedä, en ole mitään päiviä laskeskellut ja pupuiltu on halujen mukaan. Mutta ehkä se nyt ei ole niin vakavaa tässä kuussa, kuten sanoin aloitan huomenna uuden työni... Kattellaan!

Vierailija
13/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kaikille ihanill enskoille, jotka jaksavat olla aina niin mahtavan kannustavia!

Hermione: vm 77 rocks!

Pahoittelut Marylle! Nautihan Penkkareista....mulla oli ainakin ihan superkivat penkkarit, vaikka siita jo 11 vuotta onkin!

Kylla meilla viela omat tuhusijat on kainalossa ennen pitkaan!

Digrulle tsemia...mitas tohon nyt sanois. Meilla mies ajoittain on tosi sotkuinen, sitten kun se siivoaa niin siivoaa paljon paremmin ja tarkemmin kuin mina. Mutta toisaalta han tekee meilla ruoat, ja mina siivoan jaljet. Meilla toi jatkuva sekamelska kylla johtuu tilan vahyydesta osittain. Jos vaan mahdollista, niin lopeta miehes paapominen, anna pesta omat pyykkinsa jne. Voithan myos kokeilla sita ettet siivoa, ja katso kauan sille kestaa ennen kuin sita rupeaa arsyttamaan likaiset astiat ja muut. Tassa tietysti vaarana se, etta miestas ei todellakaan haittaa elaa sikolatissa.

Joka tapauksessa, kylla asioista pitaa pystya puhumaan, ja miehenkin pitaa ymmartaa etta on hanenkin otettava osaa huushollin yllapitoon. nalkuttaminenhan harvemmin auttaa, mutta ehka jos saisit esitettya asian ihan rauhallisesti hanelle? Vauvan tultuahan sulla ei mitenkaan riita energia kaikkeen. Musta tuntuu etta siisteyteen vaikutta myos kotikasvatus. Mun aiti on ihan neuroottisen siisti ja jarjestelmallinen, ja ma huomaan muuttuvani samaan suuntaan. Mun mies taas kasvoi kodissa missa jarjestysta ei ole, eika tavaroilla ole paikkaansa. Ma oon aina yhta jarkyttynyt kun kylailen anoppilassa, kun siella vallitsee todellinen hyrskynmyrskyn epajarjestys.

Vaikeetahan se on, eika ketaan voi oikein muuttaa, vaan se on lahdettava hanesta itsestaan etta haluaa auttaa sua kotitoissa. Jaksuhaleja siis!

Nuutti

Vierailija
14/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kp 2/27-29 (-31??) menossa. Mites näitä kiertopäiviä pitäis nyt alkaa laskea?? Voikohan tuo keskenmeno vaikuttaa vielä tähän kiertoon vielä. :-? Noh, ensi kerralla voi sitten olla vähemmän odottavainen vielä tuossa kp 30. paikkeilla. Mä olen kyllä tosi malttamaton, kun näin aikaisessa vaiheessa yritystä ottaa päähän tärppäämättömyys, tosin näistä kiertopäivistä pystyn laskemaan, ettemme pöllyttäneet petiä sopivana ajankohtana. Liian pitkiä työpäiviä ja kun rauhallisemmat päivät/viikonloput eivät osu juuri kohdalle, niin...

Palaan muiden juttuihin myöhemmin.