Jouluisia lahjoja olen miettinyt
Nuo kaiken maailman lahjapakkaukset ovat aina houkuttelevia, mutta ovatko vähän mielikuvituksettomia. En halua jakaa ideaa täällä, mutta yleensä suosin sellaista että ostan kaikkea randomia, mistä uskon toisen pitävän. Minusta on kivaa metsästää kaikkia tuotteita ja tänä vuonna ajattelin kokeilla yhtä uutta tapaa tehdä se. Mutta lahjapakkaus on tavallaan varmempi. Aiotko ostaa paljon valmiita lahjapakkauksia jouluiseksi lahjaksi?
Kommentit (12)
Minä tässä mietin menuuta pääsiäispöytään.
Lidlissä oli viime joulun tai jonkun muun lahjarasia myytävänä. Olisiko suklaata ollut sisällä. Osta se. Se oli siellä alehyllyssä, tosin kaupunkia en enää muista, kun olen viime aikoina liikkunut niin paljon.
Perheessäni lopetettiin 20v sitten joululahjojen osto. Kaiken maailman turhia nuo lahjat joissa pakkaus on tärkein asia.
Vierailija kirjoitti:
Perheessäni lopetettiin 20v sitten joululahjojen osto. Kaiken maailman turhia nuo lahjat joissa pakkaus on tärkein asia.
Minä olen aina rakastanut ostaa lahjoja. En tiedä mikä siinä on niin kivaa.
Ap
Siis mitä? Keräätkö kivoja lahjapakkauksia - tyhjinä? Puoli vuotta jouluun ja saat aika paljon kasaan. Onko sitten tarkoitus laittaa noi boksit sisäkkäin tyhjinä ja saaja avaa ja avaa ja avaa ja mitään ei tule esille... kunnes viimeisessä ja miniminipaketissa onkin - sormus! SIIS ARVASINKO MÄ?
Jos olen oikeassa niin älä odota jouluun saakka. Eikö elokuussa ole noin niin kuin rapuaikaan joku muukin juhla? Vie sinne se sun paketti ja sit availemaan. Aika menee niin nopsaa että turha odottaa jouluun saakka. Nyt on kesää vielä jäljellä.
Joululahjaksi voit ostaa myös kivaa kirjepaperia ja kuoria ja laittaa nekin sinne pakettiin. Sitä tarvitaan kun alatte kertoa stoorejanne ihan kilpaa paperille raapustaen... Joo, ei nyt mietitä joululahjoja sillä nyt on juhannus.
Samoin tykkään paketoida lahjoja, leipoa kakkuja... muuten voisin jopa sanoa vihaavani leipomista, mutta kakkujen tekemisestä olen aina nauttinut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Keräätkö kivoja lahjapakkauksia - tyhjinä? Puoli vuotta jouluun ja saat aika paljon kasaan. Onko sitten tarkoitus laittaa noi boksit sisäkkäin tyhjinä ja saaja avaa ja avaa ja avaa ja mitään ei tule esille... kunnes viimeisessä ja miniminipaketissa onkin - sormus! SIIS ARVASINKO MÄ?
Jos olen oikeassa niin älä odota jouluun saakka. Eikö elokuussa ole noin niin kuin rapuaikaan joku muukin juhla? Vie sinne se sun paketti ja sit availemaan. Aika menee niin nopsaa että turha odottaa jouluun saakka. Nyt on kesää vielä jäljellä.
Joululahjaksi voit ostaa myös kivaa kirjepaperia ja kuoria ja laittaa nekin sinne pakettiin. Sitä tarvitaan kun alatte kertoa stoorejanne ihan kilpaa paperille raapustaen... Joo, ei nyt mietitä joululahjoja sillä nyt on juhannus.
Oletko idiootti? Ei, en todellakaan ole missään vaiheessa kirjoittanut sanaakaan mistään tyhjistä pakkauksista 🙄🙄🙄
Täytyykö täällä ihan oikeasti alkaa selittämään aikuisille ihmisille sana lahjapakkaus? Sellainen pahvinen paketti, jossa on sellaisia tuotteita. Se voi olla vaikka Doven tai Puman pakkaus tai ihan mikä tahansa muu. 🙄🙄🙄
Yleensä saat ne tuotteet yksittäin ostettuna edullisemmin. Lahjakassin ostat ja vaikka silkkipapereita ja sellofaania lisäksi tai kirppiksiltä pieniä koreja. Samaan voit sitten vaikka leipoa kakun tai pipareita. Kesäalesta kannattaa etsiä joulumielellä tavaraa. Saunatuotteita, saippuaa, voiteita (tarkista päiväys!), pyyhkeitä, kynttilöitä ym. Kirppiksiltä usein löytyy kynttilöitä eurolla tai alle, niitä muottiin valettuja jotka uutena maksaa kympin kpl. Karkkeja on usein tarjouksessa ja jos päiväys riittää ensi vuoden puolelle voit jo ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä saat ne tuotteet yksittäin ostettuna edullisemmin. Lahjakassin ostat ja vaikka silkkipapereita ja sellofaania lisäksi tai kirppiksiltä pieniä koreja. Samaan voit sitten vaikka leipoa kakun tai pipareita. Kesäalesta kannattaa etsiä joulumielellä tavaraa. Saunatuotteita, saippuaa, voiteita (tarkista päiväys!), pyyhkeitä, kynttilöitä ym. Kirppiksiltä usein löytyy kynttilöitä eurolla tai alle, niitä muottiin valettuja jotka uutena maksaa kympin kpl. Karkkeja on usein tarjouksessa ja jos päiväys riittää ensi vuoden puolelle voit jo ostaa.
Täytyy katsella. On siinä sekin, että lahjojen metsästys on kivaa puuhaa. En koe sitä koskaan stressaavana, koska osaan kyllä ostaa kivoja lahjoja ja tiedän sen.
Up