~~~ LoKaHaAvEeT 01.0.207 ~~~
Kommentit (21)
Siis äääk! Kirjotusvirheitä pukkaa minkä kerkee... hehehe. Öitä vaan kaikille... huomenna parempi toimivuus sormissa, toivon mukaan!
mites siellä shanialla noi päivät hyppii edelle;) kun mun mielestä tänään on vasta tammikuun vika päivä??
Sannuskalla on lupavat merkit, jännää:)) peukutan kovasti...
mä täällä valvo muitten unta... koirat käytetty, ihana jennifer aniston leffa odottaa... uni tulee varmaan tossa 5 aikaan...
Kylläpä toi mukavasti hymyn naamalle tää tän päivän aloitus..Eikä sit millään pahalla Shaniaa kohtaan, tää päivien sekoitus ois voinu ihan samalla tavalla sattuu mullekin. Puhumattakaan noista pisteistä:)
Oma napa tyhjää täynnä, ei ees valkkarii havaittavissa..Rinnat oli jotenki oudot tänä aamuna, oisinko nukkunu mahallaan ja ne ois puutunu:))?
Mut se eilinen nega kyl kertoi sen verran että nää miun lukuisat oireet ei mitään r-oireita oo.
No, nyt aamukahville,mars!
Ja eihän se nyt ollut sinne päinkään... Kuinka väsynyt sitä ihminen voikaan olla?? =)
Nooo elämä on!
Shani@
nyt kovasti tämä oma napa, siis eilen ovistestiin tuli toissapäiväistä vahvempi viiva ja jos se jatkaa tummumistaan tänään niin voisi olla toiveita ovisplussasta. Eipä siinä mitään mut ihmetyttää vaan et ovulinko sit näin myhään kun nyt menossa kp 17/29?! Olisin olettanu et ovis olisi aiemmin vaikka tänään myöhemmin sen sit tietää et mitä tikku tänään näyttää...
Onpas ollut hiljaista tämän päivän pinossa, onkohan meitä vielä monta jäljellä. Täti tuntuu olleen melkoisen ahkera mut onneksi niitä lokavauvojakin on saatu alulle=) Täällä on oltu nyt viimeisten kolmen päivän ajan ahkeria makkarissa joten toivotaan et ajoitus olisi suunnilleen oikea;)
joku muukin sekoilee päivissä ja sai hyvät naurut tälle päivälle, kiitos Shani@!
Mä tässä syön riisipuuroa, just valmistui, nam nam! Jouluna en tehnyt kuin kerran ja nyt teki mieli, niin mikäs siinä :)
Esikoinen nukahti hetki sitten. Ulkoiltiin aamupäivällä, niitä tavanomaisia juttuja puuhailtiin.
Mä en tältä listalta häivy vielä pitkään aikaan, sillä kierto vasta niin alussa. Ollaan ainakin Tutin kanssa viimeisiä lokavauvasta haaveilevia :)
Mä en oo vielä parin päivän pinojakaan lueskellut, jotenkin laiskottaa kovasti, joten anteeksi paljon, ku vaan omaa napaa kertoilen :(
Mulla oli kyl joku juttu mielessä...Unohtui...Höh sentään...
Jatkan riisipuuron syömistä. Paljon plussatuulia kaikille!
Emelie kp 8
Täällä mennään vasta kp 8/28-32 ja arvaatkaas mitä, mä oon kaiketi vinksahtanut. Tilasin niitä hiton kalliita Clearbluen digitaalisia ovistestejä (7kpl/paketti) ja lisäksi Aconin liuskatestejä saman satsin :)) Meinaan siis nyt tässä kierrossa paikantaa sen oviksen kunnolla. Toivottavasti ei mee rahat hukkaan, jos vaikka onkin ovuloimaton kierto :o
Noissa Clearbluen testeissä se etu, ettei tarvii pähkäillä onko viivat yhtä paksuja jne. Joko on/ei oo ovishuippu. Aattelin kyllä alotella Aconeilla ja ottaa Cb:n käyttöön ku testiviivan väri alkaa tummenemaan (säästöä, heh).
Pojan kanssa oltiin eilen 6-neuvolassa ja sai parit rokotukset. Tänään hänellä olikin kuumetta, näköjään voi " vanhemmallekkin" lapselle tulla rokotusreaktioita. Lisäksi hoitaja ihmetteli rintarangan epäsymmetrisyyttä, kuten sitten minäkin en ollut aikaisemmin huomannut...mitä sekin nyt sitten lienee, saimme lekurille ajan parin viikon päähän. Huokaus.
Sorge omanapaisuus, vähän pihalla jutuista kun hetki pimennossa.
~~~~plussatuuuuuuuuuuuuuuuuliaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~
Moi, lueskelin sit kuitenkin tuota eilistä pinoa ja aattelin muutaman kommentin heittää :)
TARILLEpaljon plussatuulia! Jos se nyt ovis sulla on eikä vauva, niin todellakin toivon, että nyt tulet raskaaksi ja saat terveen ihanan vauvan lokakuussa!!!
MILENNALLA jännää, vaikkakin testi näytti negaa. Toivoa on vielä!!! Tulehan heti kertoilemaan uutisia, kun niitä on!
UNIKONKUKALLA on hurjan jännää myös, ihan niinkuin SANNUSKALLAKIN!!! Äkkiä sitten tänne kertomaan uutisia tekin!
PRISCILLA, alkoiko sulla sit kunnon menkat nyt? Tärppionnea sinnekin paaaaaaljon!
KATKA, mäkin oon välillä ihan ulkona näistä nipukkakeskusteluista ja muista, en minäkään tikuttele enkä mittaa lämpöä. Tosin, jos rupee kauan menee, että testi näyttää plussaa, niin sitten otan tikut käyttöön. Mutta hauskahan se on lukea näitä juttuja, kun kaikki olemme erilaisia :)
Nyt varmaan mun pitää mennä hetkeks lepäämään, oon ollu jostain syystä kovin väsy viime päivinä :(
Emelie kp 8
emelie, totta turiset...viimeiset piinailijat lokakuisissa. Toki voi tulla vielä matkan varrella muita mukaan :)
Vilkuti muille myös, Priscilla hyvä jos fiilis vähän noussut *halauksia*!
(Komentaa kaikkia nostamaan suupielet ylöspäin, kyllä me onnistutaan!!!!)
Priscilla: mä lasken kp 1 aina siitä ekasta vuotopäivästä, vaikka oiskin pari " välipäivää" . Varsinkin jos eka vuoto on suht norm/runsas, joillakin tiputtelee tosi vähän ennen menkkoja ja laskevat kaiketi sitten ekasta kunnon vuodosta kp 1....tapoja monenlaisia :)
Pitkästa aikaa minäkin pinoudun. Tämä alkukierto on aina niin pirun tylsää... Ei ole ollut paljon oman napaan uutta, mutta ahkerasti olen lukenut teidän kuulumisianne. Villiksi näyttää jutut menevän aina viikonloppuisin, huh hei ;) Mukavahan niitä on lueskella.
Emelie1 ja Tutti; mulla myös sama laskettu aika toiveena, joten jännätäänkös yhressä :) Mulla se jännääminen tapahtuu ihan vaan kalenterin kanssa, kun en aio vielä ainakaan ruveta ovista tikuttelemaan. Sehän tässä seuraava etappi on.
Plussautuneille kovasti onnea matkaan! Plussauutisia on niin mukava lueskella. Tädin yllättämille ja muuten vain pettyneille kovasti jaksuhaleja! Aika vauhdissaan täti näyttää meidän lokakuisten keskuudessa olevan, pirulainen ehtinyt melkein joka ovelle :(
ON: Hiljaista kuin huopatossutehtaassa joka rintamalla.... Ovista odotellaan. Ainakin nyt tuntuu, että vauvatoive ei ihan joka päivä ole päällimäisenä mielessä, eka yrityskerta olikin vain tälle asialle elämistä. Mutta kyllä se vimma taas loppukierrosta nousee... Vähän masentaa, kun aina ennen (3 kertaa) on tärpännyt toisesta yrityskierrosta, mutta nyt ei. Toisaalta ei vielä kehtaa valittaa, kun katson kauanko eräät on tälläkin palstalla yrittäneet. Ja meillä sentään on jo lapsia. Mutta jospa sitä vielä joku päivä...
Siivousta jatkamaan!
Tirrukka kp 8/~30 yk 3
Mukava kun joku jännää mukana, vaikken kyl usko et paljookaan on jännättävää..mut niin kai sitä sanotaan, että toivoa on niin kauan ennen kuin täti tulee:)
Vähän on ollu taas välillä menkkajuilimista, mut ei yhtä pahana kuin viimeks..ainakaan viel. Kummastuttaa kun se valkkari puuttuu, yleensä se on ollu eka tätioire,et valkkarii tulee sikana ja sit se alkaa muuttuu punasemmaks. No, vielähän se ehtii tulemaan..
Pupuiluintoa ovislaisille!!Ja plussaonnea jännääjille!
Milenna kp 31/30-32
Mutta kyllä alkoi joo, täti tuli ja on...
Mä oon viime päivinä miettiny tätä asiaa paljon, ja jotenki päässy itseni kanssa sopimukseen, että en hötkyile. Suuntaan energiani jonnekki muualle, ja asennoidun siihen mitä mun alitajunta sanoo, eli että ei me sitä yhteistä nyyttiä saada. Musta vaan vahvasti siltä tuntuu. Tilattiin felicitakselta purkkikin et sais tutkittua ton miekkosen tuotteet, mutta en mä jaksa.... ei se kuitenkaan mitään muuttaisi vaikka sieltä tulisi mikä vastaus, en vaihtas miestä ja hoitoihin ei lähettäs, koska ei ole rahaa. Eli mun kuume on nyt siirretty tonne järjen tasolle, en jaksa enää hössöttää....
tänään tuli täti käymään... Olin jo varautunut, että saattaa mennä pitkään ennenkuin täti tulee, kun vuoden alussa lopetin pillerit yhdentoista vuoden jälkeen. On kiva tietää että kierron pituus on 26-28, niinkuin silloin ennen.
Paljon plussa tuulia teille kaikille!!!!!!!!!!!!!!
heips tännekin!
Ekaa kertaa tässä kierrossa käytän ovistikuja ja nyt näytti tänään kahta viivaa, tosin kumpikin oli toodella haaleita ku tais ykssilmäsenä pikkasen heittää näkö eikä osunut niin hyvin tikun pää sinne pissiin :) nin joo siis mulla toisen silmän päällä lappu sen takia yhellä silmällä tihrustin ;)
On kyllä peitot heilunu ihan mukavasti tässä viimesten päivien/aamujen aikana joten nyt ei ainakaa ohi menny, niinku viimeks. Mutta en aioi raskausoireita enkä mitään tutkailla, täti tulee jos on tullakseen ja sitä voi sitten harmitella. Oon vaan täällä palstalla viisastunu ja en stressaa nyt tätä raskautumista ;) heh ku helppo sanoa...
No vasta 2. yk menossa joten ei vielä paniikkia...
Eipä tässä muuta kuin plussastuulia kaikille tasapuolisesti +++++++++
Kiti kp 15/~30 kait
Heips! Kävinkin jo tuonne esittelypinoon laittamassa tiedot ja nyt jotain tarinaa sitten tännekin. Neljäs yrityskierto on nyt meneillään pikkukakkosen yritystä, tänään kp23/28-31.
Oireita kuvittelen jos jonkinmoisia
- mahdollisia kiinnittymiskipuja kp19
- etomista kp19 ja kp20
- vappupallona jo viidettä päivää (ilmaa mahassa etenkin iltaisin)
- valkovuoto melko runsasta
- virtsaamisen tarve lisääntynyt (vai olenko vaan juonut enemmän?)
- nopeat liikkeet tuntuu kipuna oikealla tai vasemmalla alavatsassa (mutta sitä esiintyi negakierrossakin aiemmin)
- kp23 nippailua alavatsassa
Ota näistä nyt sitten selvää, kun mieli tekee tepposia.
Tällä hetkellä arkeani piristää lokalahjapoika-05, kaksi kissaa ja aviomies.
Joka päivä en välttämättä ehdi pinoilemaan, mutta teki mieleni kuitenkin lähteä vertaistukea hakemaan, kun päässä ei tunnu pyörivän muuta kuin oirekirjo ja kehon tarkkailu, nimien valmiiksi miettiminen ja sen sellainen oleellisen tärkeä asia ;)
Nyt menen lukemaan mitä olette kirjoitelleet, jos vähän pääsisin kärryille.
Kirjottelin maanantaina et ovistestin pamahti plussa vaikka sillon kp jo 21/28, tein eilen sit raskaustestin ja siihenkin tuli plussa. Siis onko mahdollista?! Ovistestissä ja raskaustestissä plussa yht' aikaa. Olenko siis raskaana vai ovuloinko juuri, mitä raskaustesti sanoo ovulaation aikaa? Voisko raskaustesti edes näyttää vielä plussaa jos olisin raskaana?! Viikkoja olis kuintenkin vasta 3+4 tänään, ei kai se oo edes mahdollista... oon ihan pihalla. Yrityskuukausia sen verran takana, et on osaa iloita tosta, ettei tuu sitten super pettymystä.
Tämmöstä tänne,
Mammana
Hello hello
Onkos kukaan muu tikuttelemassa viikonloppuna kun mä?????
Mulla menossa siis kp 23/28 ja meinasin, että lauantaina tai sunnuntaina tikuttaisin?? Olisi kiva kuulla missä oireissa muut menee? Sannuska?`
Mulla ei oikeastaan oireita oo, ehkä valkkaria runsaammin ja kova jano on ollut. Mutta tiedä niistä sitten? Iltaisin on ollut hirveen kylmä mutta kuten todettu mun ääreisverenkierto ei oo kauheen hyvä...?
Toiveet on melko korkealla mutta aika realistisella pohjalla tässä liikutaan ja olen kyllä varautunut, että ensi kuuhun mennään...
Mukavaa päivää kaikille muruille!
t. Katarina the piinailija
Voih, kun väsyneenä sitä jotain koittaa saada aikaan ni kuinkas sitä nyt käykään... Ainaskin meillä on kaikista erikoisin päivämäärä näin helmikuun ekan kunniaksi =)
Kopsaan tähän nyt tekstini tuolta kolmoskuumeilijoista:
Viikonloppu oli ja meni, meillä puuhasteltiin ulkosalla aika paljon, vaikka pakkaset paukkui! Perjantaina oltiin syömässä ja elokuvissa, ja vietettiin laatu aikaa ukon kanssa. Kyllä oli kivaa. Oon maannut sitten lauantaina, syönyt ja herkutellut. Ja hieman extemporee me peittojakin pöllyteltiin. Tikutellut en ole ja näin kylmiltään en muista tarkaa kp:täni, mutta ainahan näin viikonloppuisin ovis on ollut. Limoista en oo välittänyt ja kipuun nappasin buranaa, joten vain luoja yksin tietää onko meillä tuuria vai nou. Ainakin mieli on virkeä, kun on ollut muuta ajateltavaa kuin tää raskautuminen väkipakolla... Tietysti mietin sitä, mutta en yhtä intensiivisesti kuin edellisessä kierrossa. (Lue: savu nousi korvista ja tikutin kaksilla eri tikuilla ovista yms... huoh.)
Mutta näin meillä.
Kauheesti onnea plussan saaneille! Ja ihan maailman suurin tsemppihali kaikille kanssasisarille!
Shani@, kierron keskipaikkeilta