Ulkomailla kahvilassa maksaminen, sain jo kuitin
Tilasin vain kahvin pyötään.
Kahvin kanssa sain kuitin, jossa lukee mm.
Kahvi 2,30e
Maksettu 5e
Vaihtoraha 2,70e
Vaikken siis maksanut vielä mitään.
No kai jätän 2,30e pöytään kuitin päälle.
Kommentit (18)
Siinähän lukee et maksettu. En jättäs mitään. Tai odottaisin vaihtorahoja. On mulla kuitti näyttää,et maksoin vitosella.😆
Mites 2,30?
Seisomakahvi on 1e, istumakahvi on 1e50c. -Puerto :D
Vierailija kirjoitti:
Mites 2,30?
Seisomakahvi on 1e, istumakahvi on 1e50c. -Puerto :D
Mitä mites 2,30e?
Joo löytyy varmaan halvempiakin kahveja, mut odotan et pääsebmn check in kahdelta, niin menin laukkuine lähimpään kahvilaan.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän lukee et maksettu. En jättäs mitään. Tai odottaisin vaihtorahoja. On mulla kuitti näyttää,et maksoin vitosella.😆
Jätän rahat pöydälle, 2,30e on mitätön summa "varastaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtorahojen tai tippien varastaminen ei tule kuuloonkaan. Monissa maissa osataan vielä käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtorahojen tai tippien varastaminen ei tule kuuloonkaan. Monissa maissa osataan vielä käyttäytyä.
Niin, siksi maksankin oman kahvini oudosta kuitista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Missä maassa kuitit on suomeksi?
Suomessa, muttei täälläkään aina.
Vierailija kirjoitti:
Missä maassa kuitit on suomeksi?
No ei oo suomeksi mutta teitä varten käänsin.
Onko mitään väliä, ei taida tuntua kokonaissummassa missään jos kerta lentelet? Että ihmiset jaksaa vääntää ihmeellisistä asioista.
valita ettet saanut oikeasti vaihtorahoja!
Capri lopettaa turistien vastaanottamisen vesipulan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään väliä, ei taida tuntua kokonaissummassa missään jos kerta lentelet? Että ihmiset jaksaa vääntää ihmeellisistä asioista.
En valita kahvin hinnasta? Hämäännyin kun sain jo kuitin, missä luki maksamani summa ja saamani vaihtoraha.
Ei tunnu 2e kahvi missään, mutta maksoin sen silti vaikka oisin ehkä "ilmaiseksi" saanut.
Ehkä ehti lyödä sen vahingossa kassaan. Tuollaisella vahingolla ei ole mitään merkitystä, eli ei aleta korjaamaan. Kävi minullekin usein kun olin myyjänä.
Olisko vahingossa tullut jonkun toisen kuitti? Jos joku muukin tilasi kahvin ja ehti jo maksaa? Tosin sekin erikoista, koska silloinahn olisi ne vaihtorahatkin kai sitten tuotu samalla.
Pöydälle maksun jättäminen ei oo uutta, mutta toi vaihtoraha kuitissa hämää