"Aika entinen ei koskaan enää palaa"
Kommentit (9)
Jep. Se surettaa muakin. En tykkää kun kaikki muuttuu enkä jaksa enää sopeutua muutoksiin.
No ei voi olla varma. Kenties joskus 100 miljardin vuoden jälkeen kaikki alkaa alusta.
Mistä on kysymys sulla tässä? Kerro!
Joillekin voi palatakin. Ilmestyy joku kiva haamu jostain menneisyydestä ja sen kanssa jatketaan siitä mihin joskus jäätiin. Olisi aivan ihanaa. Minä odotan tämmöistä tapahtuvaksi. Ja olen ihan tosissani.
Just ajattelin että jos tämä tapahtuu niin me rumiksi muuttuneet tulemme jopa kaunistumaan. Ilo ja hyvä olo palaa.
Nyt mua alkaa jo naurattaa tämä mun haaveilu - vai mitä tää on?
Aika entinen ei koskaan enää palaa
Suo mulle anteeksi jos väärin tein........hyvää juhannusta sinulle ja kaikille ja olkaa varovaisia jos menette vesille.
Tympäisee ajan kulku, päivät menee ohi nopeasti ja aika hupenee, mistään ei saa kiinni ja kohta hyväkin hetki on ohi, kaikki muuttuu koko ajan ja nostalgia menneitä aikoja kohtaan vaan kasvaa.
Mullakin kasvaa nostalgia menneitä aikoja kohtaan koska elämä oli paljon laadukkaampaa. Onhan se mahdollista että ei se kaikille ollut laadukkaampaa mutta en edes tiedä ketä semmoiset ihmiset olisivat olleet. Ei niitä kaupungissa asunut eikä ne käyneet samoja kouluja. Kansakoulussa oli kuitenkin kaikki - ihan tehdastyöläistenkin lapset joten jollakin tavalla outoa.
Onhan se hassu yhtälö että rahaa oli vähemmän (jos irtorahaa just ollenkaan) ja elämä oli silti parempaa?
Pultsareita kyllä oli mutta eikös ne olleet lähinnä sodassa vaurioituneita joista ei sitten huolehdittukaan kunnolla. Joukossa oli paljon sellaisia jotka olivat tippuneet ihan 'korkeistakin' piireistä joita mikään tukiverkko ei sitten auttanut.
Koskaan ei kukaan esim 'tehdastyöläisen' lapsi ole tullut valittamaan että elämä Hesassa olisi ollut ihan hirveetä. Monen ongelmat tavallisemmin liittyivät alkoholiin ja siitä syntyneeseen väkivaltaan mutta ei se ole ollut jonkun tietyn sosiaaliluokan yksityisongelma.
No mua jännittää, jatkuuko elämä vielä niinkuin se pari kuukautta sitten oli vai kävikö niin, että ei enää jatku ikinä. Kokemusta on, että kun elämässä tapahtuu asioita, iästä riippumatta alkaa aina uusi elämä uusilla ehdoilla.
Vierailija kirjoitti:
Aika entinen ei koskaan enää palaa
Suo mulle anteeksi jos väärin tein........hyvää juhannusta sinulle ja kaikille ja olkaa varovaisia jos menette vesille.
Mielelläni kyllä hukkuisin tuhannen kännissä järvenselälle... loppuisi tämä apatia lopulta.
Ei aika mennyt koskaan palaa. Ei takaisin nuo päivät tulla voi.