En ota pariskuntia vieraaksi mökille.
Pari riitelee aina kun juovat alkoholia ja haluan rauhallisen juhannuksen enkä kuunnella kenenkään riitelyä koska monissa parisuhteissa mies on yleensä mustasukkainen jos nainen juttelee vieraan miehen kanssa juhlissa ja mies aiheuttaa sitten riitaa. Olen nähnyt miten riidat alkaa ihan pienestä.
Kommentit (9)
Onpas aloittajalla omituisia kaveripariskuntia. 😮
Marketissa just yksi pari alkoi kinata ruokatiskillä, josta saa numerolla vaikka kanaa tai muuta. Ei nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Marketissa just yksi pari alkoi kinata ruokatiskillä, josta saa numerolla vaikka kanaa tai muuta. Ei nuoria.
Outoa käytöstä näkee enemmän jopa keski-ikäisten ja vanhempien pariskuntaoletettujen kohdalla. Tiuskivat toisilleen, ukko sanoo akalle jotakin nasevaa/moittivaa ja akka suuttuu ja räpättää takaisin. Hoitaisivat juntit riitansa muualla kuin julkisilla paikoilla. Vanhat ukot on usein äkäisiä ja kurnuuttavat sitä mukanaan kulkevaa sairaan näköistä väsynyttä akkaansa.
Kun olin kerran Inarissa mökillä, sinne tuli muutama sarvipäinen paliskunta kärttämään leivänkänttyä.
Nyt kaikki pariskunnat ovat aivan epätoivoisia kun eivät pääse ap:n mökille.
Voimia heille.
Minulla taas kokemuksia, että pariskunnan pitää päästä panemaan muutaman viinilasin hiprakassa. Mennään "saunaan" kihikihi eikä kyllä jää epäselväksi, mitä tekemään. Eli juu ei pariskuntia mökille.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki pariskunnat ovat aivan epätoivoisia kun eivät pääse ap:n mökille.
Voimia heille.
Olisit itsekin halunnut 🥺
No me ei riidellä, mutta ei silti tultaisi teidän mökille kun mennään omalle.