Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan hyväksikäyttäjä politikkoja

Vierailija
19.06.2024 |

Tiedättekö, kuinka kylmää peliä politiikka on? On ihmisiä, jotka haluaa valtaa ja he ovat sen eteen valmiita tekemään aika paljon. Mielistely aloitetaan omista piireistä ja uusista jäsenistä. Jos politiikolla on jo valmiiksi nimeä ja tunnettavuutta, tekee se tehtävästä hänelle helpon. Faneja löytyy aina. Ennen vaaleja, vaalityötä tehdessä, ollaan niin mielin kielin, kehutaan, hymyillään, käytetään ylistäviä sanoja. Myös somessa tykkäillään, reagoidaan päivityksiin ja tägäyksiin, lähetellään sydämiä ym. Mutta tämä kaikki on vain peliä. Siinä ei yksittäisellä ihmisellä ole mitään arvoa, mikään ei ole aitoa ja oikeaa. Varsinkin jos olet hyvä kampanjoimaan, aletaan susta kilpailemaan jo seuraavia vaaleja silmällä pitäen. Olet ainoastaan hyödyke, et ihmisenä itsenäsi arvostettu persoona. Ketään ei oikeesti kiinnosta, että kuka olet ja mistä tulet. Saati, mitä ajattelet ja tunnet. Kunhan paiskit hommia ja autat valmiiksi hyvin tienaavaa saamaan enemmän. Varokaa ihmiset, tietäkää, mihin lähdette. Tietäkää, että teistä halutaan ottaa kaikki irti ja kun tulos on saavutettu, ei teitä enää tarvita. Paitsi ehkä nostamaan puolueen kannatusta. Mutta just sulla ei ole mitään merkitystä.          

Menkää ihmiset enemmin järjestöihin vapaaehtoistyöhön jos ilmainen työnteko kiinnostaa. Siellä on tarjolla aitoja, välittäviä ihmisiä. Ja myös niiden kautta voi vaikuttaa jos sitä haluaa. 

T. Tunteva, empaattinen, toista kunniottava, aidosti toisesta kiinnostunut ja välittävä 40.v. nainen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen kentältä kuullut  siksi en itse lähde mukaan  vaikka kiinnostusta olisikin. 

Vierailija
2/5 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen kentältä kuullut  siksi en itse lähde mukaan  vaikka kiinnostusta olisikin. 

Mä kävin katsastamassa touhua ja kiitos ei. Ehdokasta palvotaan ja suosiosta kilpaillaan. Ei oo mun juttu. Mut ei ehkä kovin monen muunkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyl tykkään, mut oonkin tällanen sitoutumiskammonen järki ihminen, joka ei paljon tunteilusta piittaa. 

Vierailija
4/5 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyl tykkään, mut oonkin tällanen sitoutumiskammonen järki ihminen, joka ei paljon tunteilusta piittaa. 

Joo, sit ymmärrän. Etkö tunnista tuota kilpailua? 

Vierailija
5/5 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en voi kyllä enää näihin  ns. muka-perus-politiikkoihin luottaa.. 

on kai niitä aitojakin.. harvassa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän