Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wells Fargo & Co. seuraa etätyöntekijöitään sovelluksilla, jotka tarkkailevat hiiren ja näppäimistön käyttöä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kokeneet valvonnan tarpeelliseksi. 

Vierailija
2/9 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jo montakin yritystä jotka käyttää etätyön seuranta ohjelmistoa. Itseasiassa ihan sama vaikka teet työsi toimistolla, niin se seuranta on kokoajan päällä. Esihenkilöt pystyvät seuraamaan sitä, että tekeekö työntekijät oikeasti niitä töitä.

Eli johtopäätöksenä voidaan olettaa, että yritys on huomannut työajassa sekä tehdyntyön vlissä löysää ja päättänyt tarkistaa tilanteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Tämän pitäisi tulla monelle alalle! Terveydenhoitoalalta voisi aloittaa.

Vierailija
4/9 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään kirjoittaessa nettiin esimerkiksi kannata tuudittautua siihen, etteikö sitä teksitä voitaisi jäljitää haluttaessa.

Metahan nyt suunnittellee, että kaikki pävitykset esim. feisbookiin ja instagrammiin ovat julkisia. Sillä on tarkoitus vähentää rikollisuutta ja ennenkaikkea lasten hyväksikäyttöä.

Vierailija
5/9 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän jo montakin yritystä jotka käyttää etätyön seuranta ohjelmistoa. Itseasiassa ihan sama vaikka teet työsi toimistolla, niin se seuranta on kokoajan päällä. Esihenkilöt pystyvät seuraamaan sitä, että tekeekö työntekijät oikeasti niitä töitä.

Eli johtopäätöksenä voidaan olettaa, että yritys on huomannut työajassa sekä tehdyntyön vlissä löysää ja päättänyt tarkistaa tilanteen.

Tuo tuntuu kyllä sikäli hölmöltä, että parhaiten etätyönä tehtäväksi sopii ne hommat, joissa pitää saada se ja se tehtyä siihen ja siihen mennessä. Jos se työ tulee tehtyä hyvin ja ajoissa, onko sillä kauheasti väliä, että työntekijä pitää välillä taukoja?

Itse esimerkiksi työskentelen hyvin intensiivisinä pyräyksinä ja sitten pidän taukoa. Minulle ei sopisi se, että löysäilen pitkin päivää, tehden muka töitä koko kahdeksan tuntia hidastellen. Saan kahdeksan tunnin työt neljässä valmiiksi, ja teen ne intensiivisesti tehtynä paremmin kuin hidastellen.

No, en ole töissä tuollaisella firmalla enkä menisikään. Parhaiten sovin toki yrittäjäksi.

Vierailija
6/9 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ehdottomasti estää kolminumeroisten lukujen syöttö ilman esihenkilön tapauskohtaista hyväksyntää.

Vierailija
7/9 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämään pitäisi olla Suomessa laitonta! 

Itse olen Pohjois-Amerikkalais-omisteisessa firmassa, ja täällä emoyhtiö sanoi ottavansa käyttöön tällaisia ohjelmistoja. Suomessa luottamusmiehet kuitenkin puuttuivat asiaan ja lopputulema oli, että Suomessa niitä ei voida ottaa käyttöön koska ovat lainvastaisia.

Vierailija
8/9 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämään pitäisi olla Suomessa laitonta! 

Itse olen Pohjois-Amerikkalais-omisteisessa firmassa, ja täällä emoyhtiö sanoi ottavansa käyttöön tällaisia ohjelmistoja. Suomessa luottamusmiehet kuitenkin puuttuivat asiaan ja lopputulema oli, että Suomessa niitä ei voida ottaa käyttöön koska ovat lainvastaisia.

No, niitä nyt joka tapauksessa ON käytössä monessa paikassa. Laitonta tai ei, niin näillä mennään.

Vierailija
9/9 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ehdottomasti estää kolminumeroisten lukujen syöttö ilman esihenkilön tapauskohtaista hyväksyntää.

??? Miksi juuri ne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi