Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan mokannut? Sain tietää aika rankan asian yhden tutun menneisyydestä

Vierailija
15.06.2024 |

Hänen molemmat vanhempansa on kuolleet hänen ollessa lapsi. Ollaan oltu tekemisissä noin vuoden. Mietin mitähän puhuin hänen kuullen vaikka jouluna ja äitienpäivänä. Nyt en oikein tiedä miten suhtautua? Kuuluuko ottaa osaa tai sanoa jotain vastaavaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi?

Vierailija
2/9 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun ongelma jos joku on hukannut vanhempansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mokannut jo miettiessäsi asiaa. Hänen vanhempiensa kuolemasta on kymmeniä vuosia, ei hän halua, että joku randomtuttu ryhtyy rypemään hänen tilanteessaan ja kokemaan sitä omalla tavallaan ja kaiken lisksi tekemään siitä itselleen ohjelmanumeroa.

Vierailija
4/9 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole ollut aiemmin tietoinen hänen menneisyydestään, ei ole sinun vastuullasi mitä olet puhut. Kuinka olisit voinut ottaa huomioon hänen tunteensa tiettyihin asioihin liittyen jos hän ei ole itse kertonut taustoistaan. Älä turhaan mieti moista.

Vierailija
5/9 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se teki vanhemmilleen?

Vierailija
6/9 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mokannut jo miettiessäsi asiaa. Hänen vanhempiensa kuolemasta on kymmeniä vuosia, ei hän halua, että joku randomtuttu ryhtyy rypemään hänen tilanteessaan ja kokemaan sitä omalla tavallaan ja kaiken lisksi tekemään siitä itselleen ohjelmanumeroa.

Onhan se nyt aika huvittavaa toki.

Vierailija
7/9 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet mokannut? Ei käy jutusta ilmi. Jos tuttusi on menettänyt vanhempansa, on hänellä varmasti ollut sijaisvanhemmat. Hänen lapsuutensa on voinut olla onnellisempi kuin sinun.

Vierailija
8/9 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muiden vastuulla nähdä kristallipallosta muiden traumoja.

Vierailija
9/9 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kamalaa syyllistää sinua jos puhut omasta perheestäsi. Suhtaudut ihan normaalisti ja tuskin hän mitään sääliä tarvitsee. On minulla ja puolisollanikin ihan eri perhetaustat. Minä rikkinäisestä perheestä jossa lähes heti tuli ero ja kamala uusperhe kuvio joka traumatisoi ankaralla kurittamisella kun ei ollut uus puolison oma lapsi ja puolisoni ehjästä perheestä jossa ei ollut fyysistä väkivaltaa lapsia kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä