Tinder, Bumble ym.
Olen tehnyt asiallisen profiiliin moneen sovellukseen selkeillä kuvilla ja kertoen itsestäni jotta nainen voi siitä katsoa olenko kiinnostava vai en. Tähän mennessä hyvin vähän vastakaikua tullut deittisovelluksissa, tinder ja bumble olleet vasta vähän aikaa et niistä en juuri osaa sanoa miten niissä saa matcheja. Olen laittanut tykkäystä muutamalle kiinnostavalle profiilille plus muutaman virhe-tykkäyksen kun vahingossa meni väärään suuntaan minkä takia en tykkää näistä kännykkäsovelluksista.
Onko tämä sitten tinderin ym. vastaavien kohdalla sitten odottelua että sattuu toinen tykkäämään takaisin mutta missä vaiheessa jatkaa eteenpäin vai mikä strategia näissä pitää olla? Muissa treffipalveluissa kun voi laittaa viestiä heti kiinnostavalle mutta näissä pitää odottaa. Ja olen ihan realistinen ollut kriteereissäni mutta en sitten tiedä osunko itse heidän kriteereihin.
Mutta joo jos kokemuksia on tinderistä ym. kertoa ja neuvoja miehet ja naiset niin saa kertoa.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ei deittipalvelut toimi miehillä ellet ole komeimmassa 10 % etkä ole, koska asiasta täällä kysyt.
Eikö tuo 10% ole hieman höpöhöpö-juttuja?
Ei deittipalvelut toimi miehillä ellet ole komeimmassa 10 % etkä ole, koska asiasta täällä kysyt.