Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomenruotsalaiset..

Vierailija
09.06.2024 |

m i e h e t .  

Miten he voi olla niin jumalattoman kuumia.

Huomattavan sivistyneitä, henkeviä, alemmankin koulutustason omaavat.

Loistavia keskustelijoita.

Kunpa löytäisin svenskatalande miehen..

On lisättävä, että elämäni taidokkaimmat 2 Rakastajaa ovat olleet länsirannikolta kotoisin olevia suomenruotsalaisia. Enpä sarjaorgasmeista mitään tiennyt ennen svedufinskimiehen taidokasta käsittelyä..

Nostalginen huokaus.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eivät ne kaikki ole. Itselläni paras ja huonoin olleet suomenruotsalaisia. Länsirannikon outo murre ja huono suomenkieli eivät sytytä.

Vierailija
2/9 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sellainen orgasmimeri klo 22-05 all day every day suomenruotsalaisen mestarirakastajan kanssa, että yhä kaiholla kaipaan.. Monia komistuksia käsipuolessa oon taluttanut, mutta komea mies, pah, se ei ole minkään sortin tae rakastajan taidoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomenruotsalaiset naiset,ovat aina ollu kehnoimpia seksikumppaneita.on ollu vöriläistä,pietarsaarelaista,vaasalaista,mustasaarelaista,koivulahtelaista.että on kyllä myytti että ne olisi parempia.ps:äitini suomenruotsalainen.

Vierailija
4/9 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhuin nyt miehistä, en omaa lesboetoottisia lokemuksia repertuaarissani.

He olivat myös poikkeuksellisen raamikkaita ja hyvakroppaisia.. paksut, tuuheat, hyvät hiukset, joka sekin mulle iso turn on.. upottaa sormeni miehen paksuun fledaan, tukistaa orgasmin aikana,.

Ah, niin sensuellia! 

Vierailija
5/9 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin alkuvuodesta tällaisen aarteen...duunari, mutta niin olen itsekin. Lievästi ruotsiin taittava murre on, ah, niin seksikäs! 

Kiltti, raitis, raamikas, hellä ja taitava. Hyvä isä kasvaville lapsilleen. Hoitaa kotinsa ja elämänsä. 

Joku toinen vastasi hänen ilmoitukseensa, mutta jätti leikin kesken. Onneksi! Ei tiedä mitä menetti!

Vierailija
6/9 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suomenruotsalaiset naiset,ovat aina ollu kehnoimpia seksikumppaneita.on ollu vöriläistä,pietarsaarelaista,vaasalaista,mustasaarelaista,koivulahtelaista.että on kyllä myytti että ne olisi parempia.ps:äitini suomenruotsalainen.

Oliskohan ne miehet juuri siksi lähteneet ap:ta vikittelemään...

Vierailija
7/9 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He olivat myös poikkeuksellisen raamikkaita ja hyvakroppaisia.. paksut, tuuheat, hyvät hiukset, joka sekin mulle iso turn on.. upottaa sormeni miehen paksuun fledaan, tukistaa orgasmin aikana,.

Ah, niin sensuellia! 

tukehdu nyt siihen surströömingiin!

Vierailija
8/9 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, niin sensuellia! 

Pusuja sulle, incel kiukkupussi. Tai ehkei. Onks ikenes irtoomassa kateudesta, kun toiset saa aina ja koska ja niin paljon hyvää namidickii kun vaan haluu ja sisuskalut ikinä sietää, säälittävä kateellinen junttikutusäkki!

Vierailija
9/9 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, niin sensuellia! 

Pusuja sulle, incel kiukkupussi. Tai ehkei. Onks ikenes irtoomassa kateudesta, kun toiset saa aina ja koska ja niin paljon hyvää namidickii kun vaan haluu ja sisuskalut ikinä sietää, säälittävä kateellinen junttikutusäkki!

Oi, kuinka kaunis neito sinä olet, varsinkin sisältä. Kyllä ihmiset on susta ylpeitä, kun lukevat näitä sun tekstejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän