Pettämiset
Tapahtuuko naisten taholta pettämiset aina jonkun komeamman ja sporttisemman miehen kanssa kuin mitä oma on?
Vai myöntääkö joku, että on pettänyt kaljamahamiehen kanssa?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi kaljamahamiehen kanssa pettänyt.
Mikä miehessä oli vetävämpää kuin omassa? Pienempi kaljamaha?
Kaljamahan kanssa pettänyt täällä myös. Ei se maha kiinnostanut, vaan varmuus, halu ja se että tämä näki mut minuna, kokonaan.
En vaan komean ja myös uuluisan miehen, joka seikka ei mulle meinannut mitään! Seksikäs mies joka himoitsi minua oikeasti, ja se seikka, että oma mies oli pettänyt yhden naisen kanssa, joka ei ollut siis mitään..
Vierailija kirjoitti:
Kaljamahan kanssa pettänyt täällä myös. Ei se maha kiinnostanut, vaan varmuus, halu ja se että tämä näki mut minuna, kokonaan.
Ahaa eli olet itsekin läski etkä olisi lihaksikasta miestä saanutkaan. Selkee.
Mä en oo ikinä ollut komean ja lihaksikkaan miehen kanssa. En oo edes nähnyt sellasta ikinä livenä alasti mun edessä. Mun mies on perus jamppa ja kenen kans pettänyt on perus jamppa.
Kunhan se vain on jollakin tapaa ihan muuta kuin se oma. Kaljamahakin käy, kunhan se vain ei ole se oma kaljamaha. Kun se oma on niin kertakaikkisen nähty.
Jos oma sanoo että sinulla on hyvät tissit, niin se on ällöttävä pillunvonkaaja. Jos joku muu sanoo että sinulla on hyvät tissit, niin se on ihanan välitön, tunteensa rehdisti osoittava ihana mies.
Jos oma mies sanoo että tuonko sinullekin oluen saunalle, se on osoitus siitä että hän yrittää juottaa humalaan saadakseen pillua. Jos joku muu sanoo että tuonko olutta saunalle, se tarkoittaa että hän huomioi ja välittää.
Minulla ei ollut komeampi, eikä missään tapauksessa sporttisempi. Oli vielä lähes 25 senttiä lyhyempi kuin mieheni. Mutta minun mielestä hän oli viehättävintä mitä olin nähnyt. Oma mies kun oli kusipää luonteeltaan. Emme ole enää yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa eli olet itsekin läski etkä olisi lihaksikasta miestä saanutkaan. Selkee.
Jees, näin on. Tossa kohtaa oli kyl ihan sama minkänäkönen se oli, käytöksellä vaan merkitys. Oon pettänyt myös lihaksikkaiden kanssa joskus muinoin, ei oo väliä.
Oma puoliso petti lähes pultsaritasolle vajonneen plösömahan kanssa. Mutta kun se oli se tatuoitu jännämies nuoruudesta!
Itse alkanut epäilemään vaimon selityksiä tietyistä jutuista, kun menee ristiin tarinat. Taidan reenata itteni viimeisen päälle kuntoon, avioehto ja sen jälkeen pikkuhiljaa etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Itse alkanut epäilemään vaimon selityksiä tietyistä jutuista, kun menee ristiin tarinat. Taidan reenata itteni viimeisen päälle kuntoon, avioehto ja sen jälkeen pikkuhiljaa etäisyyttä.
Olisi kiva kuulla jokin tarina miten se elää. kuulostaa tutulta.
Niin aiheeseen liittyen vaimoni selittelee jälkikäteen, ettei mies ollut hänen tyyppiään... vaikka aikaisemmin kertoi innoissaan tavanneensa jonkun miehen tyttöjenilloissa. Tuo jälkeenpäin vähätteleminen tuntui toistuvan. Sitten saatetaan kertoja jälkiteen vielä kuinka jonkun toisenkin naiskaverin mielestä mies oli vastenmielinen. Mikään ei kuitenkaan poista sitä faktaa, että ensimmäisellä kerralla miestä kerrottiin suurella innolla.
Todennäköisesti vaimo pettää ja uskoisin sen olevan työkaveri. Jos myöntäisi, niin saattaisi tästä vielä selvitä, mutta vetoaa minun mielenterveyteen ja kieltää kaikki, joten tästä ei varmaan selvitä.
Lasten kannalta harmi.
No joo, mies kenen kanssa päädyin ex tempore pettämään oli kyllä tosi timmissä kunnossa, toisin kuin oma mieheni jolle on kertynyt aikamoinen kaljamaha. Mutta ei mulle treenatulla vartalolla ole sinällään merkitystä, mulla on itsellänikin pari kiloa ylipainoa. Mut se ei tätä timmiä miestä haitannut, päinvastoin tuntui tykkäävän kovasti. Ihan muut syyt johti pettämiseen kuin mieheni kaljamaha.
Vierailija kirjoitti:
No joo, mies kenen kanssa päädyin ex tempore pettämään oli kyllä tosi timmissä kunnossa, toisin kuin oma mieheni jolle on kertynyt aikamoinen kaljamaha. Mutta ei mulle treenatulla vartalolla ole sinällään merkitystä, mulla on itsellänikin pari kiloa ylipainoa. Mut se ei tätä timmiä miestä haitannut, päinvastoin tuntui tykkäävän kovasti. Ihan muut syyt johti pettämiseen kuin mieheni kaljamaha.
Eli miehesi syytä oli että petit?
Molemmat urheilullisia, mutta eri tavoin. Aviomies ja vakkari. Vakkarin kanssa tekee oikeasti mieli, mutta johtuu muusta kuin kropasta.
minä petin sen takia, että halusin kokeilla mustaa miestä ja kyllä puheet piti paikkaansa, melkein 30cm kalu ponnahti housuista ja iho tuoksui jotenkin erilaiselta. menin tästä kaikesta ihan sekaisin ja tein tälle miehelle pyytämättä vielä rimmingiä, vaikka en koskaan ennen ollut edes ajatellut mitään anuksen nuolemista.
Naiset ovat kaikki huorio jotka tykkää huomiosta ja sitä huomiota pitää saada kaikilta miehiltä ei se oma ikinä riitä. Joten jos tänne jotain muita miehiä eksynyt niin tiedoksenne että teidän naiset tulevat pettämään jossain kohtaa elämää ja sitä asiaa ei voi mitenkään estää.
Täällä yksi kaljamahamiehen kanssa pettänyt.