Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokranantajasi?

Vierailija
05.06.2024 |

Olen myymässä asuntoa ja muuttamassa vuokralle. Toiveena olisi kerrostalokolmio, jossa voisimme asua ainakin seuraavat kolme vuotta. Nyt seuraan vuokra-asuntojen tarjontaa. Keneltä sinä olet vuokrannut asunnon ja Oletko ollut tyytyväinen vuokranantajaan.

Minulla nyt harkinnassa ainakin eläkeyhtiö Varma.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut erittäin tyytymätön kaikkiin yksityisiin vuokranantajiin. Kaupunkiin ja kuntaan olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
2/10 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan yksityishenkilöltä kannata. Alkavat riidellä, tulevat asuntoon avaimilla tms. miksi ottaa riskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kunta on todella hyvä vuokranantaja. Vuokraa olisi voinut nostaa vähemmän, mutta muuten kaikki toimii hyvin. Jos maksaa jonkun maksun "vähän myöhässä", ei näytä haittavaan mitään, ei tule muistutuskuluja. 

Vierailija
4/10 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä yksityinen vuokranantaja. Tämä on sen ensimmäinen sijoitusasunto ja oli rempannut sen lattiasta kattoon ja olen tässä ensimmäinen vuokralainen. Ei häiritse mua koskaan, ei käy, kyselee wa-viestillä n. kerran vuodessa onko kaikki hyvin ja tarvitsenko jotain. Vuokraa ei ole korottanut kertaakaan tämän 4v aikana, kun tässä asunut.

Vierailija
5/10 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun sijoitusyhtiön omistamassa vuokra-asunnossa. Sijoitusyhtiö omistaa koko talon ja muitakin vuokrataloja eri paikkakunnilla Taloyhtiöllämme on hyvä maine ja omistajat pitävät talosta hyvää huolta. Taloyhtiössä asuu enimmäkseen työssäkäyviä ihmisiä ja eläkeläisiä. Sijoitusyhtiön omistajat ovat hyvämaineisia yksityishenkilöitä.

Vierailija
6/10 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvä yksityinen vuokranantaja. Tämä on sen ensimmäinen sijoitusasunto ja oli rempannut sen lattiasta kattoon ja olen tässä ensimmäinen vuokralainen. Ei häiritse mua koskaan, ei käy, kyselee wa-viestillä n. kerran vuodessa onko kaikki hyvin ja tarvitsenko jotain. Vuokraa ei ole korottanut kertaakaan tämän 4v aikana, kun tässä asunut.

Me on asuttu 2 vuotta yksityiseltä vuokratussa asunnossa. Ei ole mitään yhteyttä ottanut sen jälkeen, kun muutettiin tähän. Toivottavasti on hengissä. No luultavasti perikunnasta olisi joku ollut yhteydessä, jos jotain olisi sattunut, kyseessä kuitenkin perheellinen mies, joten perijöitä on. Nyt 2 vuotta mennyt ilman vuokrankorotusta ja vastikekin noussut kertaalleen, täytyy toivoa, ettei korotus kerralla ole satoja euroja. Edellinen kämppä oli vuokrayritykseltä, kuukausivuokra nousi keskimäärin n. 30€ joka vuosi...

Vierailija
7/10 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vuokranantajani saattaa tulla täysin varoittamatta ovesta sisään. Jos kysyn, milloin aikoo lähteä kotiin, niin suuttuu yms...

Vierailija
8/10 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan yksityiselle. 

Vierailija
9/10 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut yksityisillä, jotka kumpikin lähinnä vain korotti vuokraa vuodesta toiseen. Kun ongelmia tuli ja olisi pitänyt tehdä remppaa, pistivätkin asunnon myyntiin.

Olen myös asunut Satolla, jonka tyyliin kuuluu niin ikään vuosittaiset korotukset, vaikka ottavat samaan aikaan halvemmalla uusia vuokralaisia tismalleen identtisiin asuntoihin.

Huolto harvoin pelaa missään. Vältä erityisesti sellaisia taloja, joissa sama omistaja on haalinut monta sijoitusasuntoa. Siellä ei edisty yhtään mikään. Samoin opiskelijoiden keskittymät on alinta helvettiä - ei mitään yörauhaa ja käytös muutenkin täysin keskenkasvuista.

Vierailija
10/10 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vuokranantajani saattaa tulla täysin varoittamatta ovesta sisään. Jos kysyn, milloin aikoo lähteä kotiin, niin suuttuu yms...

Tuohan on laitonta. Muuta muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi