Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten kanssa kesälomalla

Vierailija
04.06.2024 |

Lasten kanssa lomailu on oikeasti ihan mukavaa. Olen siinä etuoikeutetussa asemassa, että minulla on koko kesä palkallista lomaa. Aurinkoisina päivinä mennään rannalle, muuten käytiin paikallisissa puistoissa siellä oli usein muutakin seuraa. Nukuin itsekin päiväunet, kun lapset nukkuivat. 

Kirjastoon oli aina mukava mennä. 

Välillä lapset tappelivat, muttaentä sitten? Se on vai elämää.

Ethän vie lastasi kuormittamaan päivähoitoa jos olet itse lomalla tai pidät ylimääräistä vapaapäivää. Rakasta lastasi ja osoita se. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yksinhuoltaja ei saa vaikkapa mennä yksin hammaslääkäriin, koska silloin kuormittaa päivähoitoa. Mene roskikseen. Kukaan ei jaksa tuollaisia etuoikeutettuja nirppanokkia jotka kiillottaa omaa sädekehää. 

Vierailija
2/6 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärissä tuskin käydään montaa kertaa vuodessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aina viettänyt kesät lasteni kanssa ja se on ollut mukavaa. Olemme käyneet paljon uimarannoilla ja lukeneet kirjoja. Lapset tyytyvät oikeasti aika vähään.

Kannattaa tutustua oikeasti omiin lapsiinsa. Vanhemmuutta ei kannata suorittaa. En ymmärrä, miten joku vanhempi oikeasti vie lapsensa kesälomalla päiväkotiin. Minusta se on käsittämätöntä laiskuutta ja itsekeskeisyyttä.

Vierailija
4/6 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen aina viettänyt kesät lasteni kanssa ja se on ollut mukavaa. Olemme käyneet paljon uimarannoilla ja lukeneet kirjoja. Lapset tyytyvät oikeasti aika vähään.

Kannattaa tutustua oikeasti omiin lapsiinsa. Vanhemmuutta ei kannata suorittaa. En ymmärrä, miten joku vanhempi oikeasti vie lapsensa kesälomalla päiväkotiin. Minusta se on käsittämätöntä laiskuutta ja itsekeskeisyyttä.

Olen kanssasi tismalleen samaa mieltä. 

Vierailija
5/6 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaan omaa aikaa ja vien rasittavan lapseni hoitoon. Pistän asiat tärkeysjärjestykseen. 

Vierailija
6/6 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää täynnä lapsia tuen papereilla. Mistäköhän johtuu?

Lapset on niin huonosti kasvatettuja, että edes omat vanhemmatkaan eivät jaksa heitä.