Tupperware tuhoaa verkostonsa
Luin tämänpäivän iltasanomista otsikon "tupperware tuler Prismoihin". Nyt autoillessa oli aikaa miettiä mitä tämä tarkoittaa.
Tuo tarkoittaa sitä että myyjäverkosto ja henkilökohtainen markkinointitapa tuhotaan. Ei kai kukaan osta ja tilaa tuotetta kun sen saa prisman hyllyltä saman tien.
Aivan typerä rahanahneus ruotsalaisilla kun tuollaisen prisma-liikkeen menivät tekemään. He tuhoavat osan satojen ihmisten toimeentulosta. Suututtaa.
Kommentit (5)
Se on hyvä. Sais Avon tulla kauppoihin.
Kotiesittelyt eivät tuottaneet yhtiölle enää tarpeeksi tulosta
Just just.
Voihan se toki tuhota satojen osalta hommat, mutta tuo liike voi toisaalla säästää valmistuspuolella olevien työpaikat.
Ehkä ilman muutosta, kaikkien työpaikat olisivat menneet.
Ei verkostomarkkinointi ole nykyaikaa.
Pöljinkin osaa jo välttää, joten asiakaskuntaa ei enää ole.
Taitaa olla ajan henki ajaa verkostomarkkinointia alas entisessä muodossaan vaikka sille on edelleen tilausta.
Aika moni on Suomessa jo lopettanut. Ainakin Partylite ja Avon ovat jo päättäneet toimintansa. Saa nähdä tuleeko tilalle muita.