Autopaikka ilman autoa
Minut varmaan kivitetään täälä, mutta asun vuokratalossa ja maksan aitopaikasta joka kuukausi. Siis pari vuotta sitten olin vielä avoliitossa ja silloin oli auto. En vain halua siitä luopua kuitenkaan. Minusta minulla on oikeus siihen
Kommentit (8)
Siis kaveri käy melkein joka päivä minun luona, niin siksi en luovu siitä. Onpahan hänellä sit autolle paikka ja myös kuskaa minua oaljon autolla
Jos autopaikkoja on paljon, niin on ihan ok. Mutta jos joku päivittäin autoa käyttävä jää tuon takia ilman paikkaa, niin on törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Asun vuokralla myös.Ei autoa.Minulla on autopaikka ja maksan siitä ilolla,Koska ei le vieraspaikoja.Suhteeni tulee usein autolla uokseni ja viipyy yön.Kaikilla muilla elämässäni on auto ja on ainakin paikka mihin vierailut autonsa laitaa,
Viipyy yön? Ootteko kiellettyyn ajosuuntaan kans?
Omalla rahalla saat tehdä mitä huvittaa. Vuokraa vaikka sata autopaikkaa mun puolestani. Mitä se muille kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Omalla rahalla saat tehdä mitä huvittaa. Vuokraa vaikka sata autopaikkaa mun puolestani. Mitä se muille kuuluu?
Kuuluu se ainakin sille, jonka auto ei lähde käyntiin pakkasaamuna, kun ap varaa mielikuvitusystävälleen tolppapaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu se ainakin sille, jonka auto ei lähde käyntiin pakkasaamuna, kun ap varaa mielikuvitusystävälleen tolppapaikkaa.
Tuntemattomien ihmisten auto-ongelmat ei ole minun murheeni.
Asun vuokralla myös.Ei autoa.Minulla on autopaikka ja maksan siitä ilolla,Koska ei le vieraspaikoja.Suhteeni tulee usein autolla uokseni ja viipyy yön.Kaikilla muilla elämässäni on auto ja on ainakin paikka mihin vierailut autonsa laitaa,