Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen ylilauta/vauva taistelu täällä on aina meneillään kun tänne tulee

Vierailija
29.05.2024 |

Samaa negatiivista luuseriporukkaa molemmissa :D tää ei oo siis loukkaus ketään kohtaan, vaan yleisesti tehty havainto kommenttien ja aloituksien perusteella. 

Mä kävin kerran kattomassa mitä ylilaudalla on ja mä en enää toista kertaa sinne menny, koska siellä oli iihan sama mitä sanoi, joku oli aina vinkumassa jotain vastaan. 

Täällä on ihan sama ongelma :D Sen takia olen vähentänyt tänne tulemista. Teen sitä nykyisin vain kahvin juonnin yhteydessä päivisin. 

Jos olette huomanneet, en enää tule edes treenien aikana tänne. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä se sä-passiivissa julistaja? Kiitos tästä.

Vierailija
2/4 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin syystä tuota Ylilaudan tyylistä porukkaa on alkanut tulla tänne ihan tarkoituksella prvoilemaan.

Voi olla muutama tavallinen ldiotti, mutta poissuljettua ei ole sekään, etteikö olisi jopa jollakin lailla masinoitua.

Vierailija
4/4 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostakin syystä tuota Ylilaudan tyylistä porukkaa on alkanut tulla tänne ihan tarkoituksella prvoilemaan.

Voi olla muutama tavallinen ldiotti, mutta poissuljettua ei ole sekään, etteikö olisi jopa jollakin lailla masinoitua.

Mahtaakohan olla osa yleisemmin tunnistettua trendiä tehdä kansalaiskeskustelu polittisyhteiskunnallisista aiheista hankalaksi jollei mahdottomaksi? Vrt. esim. Ruotsin kohu Ruotsidemokraattien trollitehtaasta https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010412279.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä