Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

41-vuotias mies Iltalehdessä: "En itse etsimällä etsi nuorempia naisia, vaan enemmän he etsivät minua"

Vierailija
26.05.2024 |

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/04fb74cf-02d5-409f-ba…

"En itse etsimällä etsi nuorempia naisia, vaan enemmän he etsivät minua, sanoo nuorista naisista pitävä 41-vuotias mies"

"Miehellä on 31-vuotias vaimo ja lisäksi määrittelemättömiä suhteita ja seksisuhteita 21- ja 24-vuotiaiden naisten kanssa. Hän epäilee, että halu "nuorempaan naiseen laukeamiseen" voi olla biologinen juttu."

Niin! Kannattaisiko teidän palstanaisten jo lopultakin uskoa, että tuossa on kyseessä perimmäisestä ihmisluonnosta? Luonto on vain tarkoittanut vanhemman miehen ja nuoremman naisen toisilleen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa luonnolliselta

Vierailija
2/7 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan alaluokkaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto on myös tarkoittanut meidät elämään ilman moderneja mukavuuksia (mm. talot, sähkö ja autot), eikä me sitäkään noudateta.

Kuka tuollaisen sarjapettäjän mielipiteistä piittaa?

Vierailija
4/7 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttuahan ei päässyt lukemaan mutta tässä vaikutti olevan turhaan sekoitettu 2 asiaa, eli tämän ikä asian lisäksi tähän oli otettu naimisissa oleva pettäjä, joka on sitten taas ihan toinen keskustelu.

Vierailija
5/7 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan vaimo perillä miehensä harrastuksista . 

Vierailija
6/7 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen vaimona katselee tuollaista miestä?

Vierailija
7/7 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen ihmetellyt kun 15 vuotta nuorempi nainen tullut iskemään terasseilla ja aika suoraan ehdottavat jatkoja naisen luona.