Yksinäisyys on paras asia maailmassa
Moni ei tajua sitä ollenkaan, ne on liian kiireisiä valittamaan ja taistelemaan toisten ihmisten kanssa eriävistä mielipiteistä yms, ne ei anna tilaa ollenkaan kehitykselle tai sille, että oppisi tuntemaan paremmin itseään. Ne vaan tappelee ja levittää negaansa ympäri ämpäri. Uhriutuu
Katsokaa kaikkia henkisiä ja uskonnollisia tekstejä ympäri historian ja maailman. Ne kaikki perustuu samaan asiaan, Jumala vetää ihmisen tarkoituksella yksinäisyyteen, jotta hän voi valmistella ihmisen tulevaa varten.
Tää ei oo pelkkä henkinen/uskonnollinen asia, erilaiset järjestöt tekee tätä myös maailmassa, ne vetää ihmisen pois toisista ihmisistä, jotta tää ihminen voi nähdä kokonaiskuvan.
Mut se pointti on siinä, että sun pitää itse haluta sitä. Sä et voi taistella kokoajan totuutta vastaan. Muuten sä et ikinä kehity. Etkä sä ikinä nouse suosta.
Yksinäisyys on aikaa, jolloin sulla on mahdollisuus löytää oma voima. Universumi auttaa sua siinä
Jos valittaminen on parempi vaihtoehto, niin siitä vaan.
<3
Kommentit (8)
Mä rakastan ja olen aina rakastanut yksinoloa. Mutta toisaalta, en mä koe sen takia olevani mitenkään parempi kuin ne ihmiset, jotka ei yksinolosta välitä. Ei mulle ole neljässä vuosikymmenessäni yksin tapahtunut mitään sellaista suurta valaistusta, jota esim. perheelliset tai ekstrovertit jotka tykkää olla paljon ihmisseurassa, eivät olisi voineet saavuttaa. Ihmisiä vaan on erilaisia tässäkin asiassa, ja jokaisen täytyy löytää oma tiensä tyydyttävään ja hyvään elämään.
Sama! Mä en vaa jaksa ihmisiä. Ihmisuhteet ovat liian monimutkaisia.
Yksin oleminen ei ole sama juttu kuin yksinäisyys. Et selvästi ole ajatellut asiaa kovin tarkoin, kun sorrut tuollaiseen perusvirheeseen.
Kiva juttu jos aidosti tykkäät. Itsekin viihdyn ihan ok yksin, mutta yksinäisyydestä en ole oppinut koskaan pitämään ja tuntuu ettei ikäkään tässä auta. Minusta on ihan hirveää ettei ole ketään kenen kanssa jutella edes niitä näitä saati sitten jakaa iloja ja suruja puolin ja toisin.
Voisin hyvin vaikka tältä istumalta kadota eikä kukaan kyselisi perään.
Yksin oleminen on mukavaa, yksinäisyys ei. En minä kyllä yksin ollessani mitenkään kehitä itseäni tai tutustu itseeni. Ei ole kiinnostusta sellaiseen.
Usein on hyvä ottaa monta askelta taaksepäin tai muista erilleen niin näkee ihmissuhteiden järjettömyydet. Ne jotka pyörivät kaiken keskellä, eivät näe omaa typeryyttään ja käytöstään. Ei tällä ole mitään tekemistä yksinäisyyden kanssa. Kuka tahansa voi ottaa aikalisän ja katsoa asioita ulkopuolisen silmin. Hyvä herätys.
(Usein se uusi työntekijä esimerkiksi näkee tulehtuneet suhteet työpaikalla hyvin äkkiä.)
Juuri näin