Paljonko voin laihtua 2 kuukaudessa?
Jos syön max 500 kaloria päivässä? Tiedän ettei ole fiksua mutta haluan kuitenkin tietää... lähtöpaino 80kg ja pituus 165cm.
Kommentit (17)
Ei sun painosi lähde putoamaan kovinkaan helposti koska elimistö menee ensin säästöliekille. Ja sitten kannattaa muistaa, että iho jää löysäksi nopeassa painonpudotuksessa.
Jos olisit syönyt vaikka 500-700 kalorin päivävajeella viime kyselystäsi lähtien, olisit jo laihtunut hieman. Tämä saman kyselyn toistaminen ei laihduta yhtään, etkä kuitenkaan tule syömään kahta kuukautta max. 500 kcal päivässä.
Toi ei ole mitenkään järkevä tapa laihduttaa.
15 kiloa olen joskus laihduttanut 2 kuukaudessa.
Itse söin 1600kcal päivässä. Sillä lähti 1,5kg kuukaudessa, kahdessa kuukaudessa 3kg
Voodoo-magia (säästöliekki) mainittu jo 2. vastauksessa. Voi hyvää päivää taas.
Voisi kuvitella lähtevän n. 15 kg, toki riippuen kulutuksesta ja lähtöpainosta.
Itse laihduin 10 kg kuudessa viikossa, lähtöpaino oli 82 kg. Söin kyllä enemmän, kuin 500 kcal, ehkäpä noin 700-800 kcal päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Voisi kuvitella lähtevän n. 15 kg, toki riippuen kulutuksesta ja lähtöpainosta.
Itse laihduin 10 kg kuudessa viikossa, lähtöpaino oli 82 kg. Söin kyllä enemmän, kuin 500 kcal, ehkäpä noin 700-800 kcal päivässä.
Lisäys: Olitkin kirjoittanut lähtöpainon, jäi huomaamatta. Luulisin, että voisit laihtua sen 15 kg kahdessa kuukaudessa ihan näin omaankin kokemukseeni perustuen.
Kymmenen kiloa saat varmaan, mutta kasvata nyt noita kaloreita! Ja pidä huoli proteiinin määrästä. Menetät samalla niin paljon paljon lihasmassaa, että kroppasi on todella huonossa kunnossa kahden kuukauden jälkeen!
Viitisen kiloa saat pudotettua kun pidät kalorivajeen vähintään 500 kcal ja liikut joka päivä (näitä ei sitten plussata kulutukseen).
Reilut 20 kiloa ainakin itse olen tuon tehnyt 182 cm 84 kg:sta 63 kiloon. Söin 400 kcal / pv LEIPÄÄ, jolla ei kuulemma voi laihtua. Yhden herkkupäivän soin joka lauantai itselleni ja se oli lähipizzerian normaalikokoinen pitsa. Kaikki veriarvot olivat laihdutuksen ajan ja sen jälkeen erittäin hyvät.
Mulla oli kalorit noin1000- 1200 ja kilo per viikko putosi paino,helppoa.Mutta se painonpitäminen sitten onkin toinenjuttu,ettei ala taas kertymään ne pudotetut kilot takaisin.Kai se pitää muuttaa ruokailutottumuksia,alkoholia sillointällöin ja muuta vastaavaa.
Mä olen laihduttanut joskus 10 kg 10 viikossa. Eli kilo viikossa keskimäärin. 92kg:sta 82 kg:oon. Pituutta 180 cm. Onnistu ihan järkevillä kalorimäärillä ja kävelyllä. Tärkeä pitää huolta siitä, että rasvaa lähtee, eikä elimistö käytä energiana pois sinun omia lihaksia. Sen takia ei kannata olla liian korkeat tavoitteet. Tuossakin oli tavoitteet hieman yläkanttiin minulla. Eli mieluummin lihasmassaa lisää vaikka heti laihdutuskuurin jälkeen, että saat helpommin pidettyä painon ja elimistön rasvaprosentin kurissa.
Painon pudotus onnistuu helpoiten kun liikkuu paljon ja syö normaalisti. Minä laihduin 7 kg kuukaudessa kun söin terveellisesti mutta liikuin 2 tuntia päivässä. Aamulla treeni ja illalla treeni.
Vierailija kirjoitti:
Toi ei ole mitenkään järkevä tapa laihduttaa.
Tiedän. Haluan vaan nopeita tuloksia. Ap
Et sä tuollaista kitukuuria jaksa kauan. Ihan järjetöntä edes lähteä koittamaan tuollaista.