Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön, montako työhakemusta teet kuussa?

Vierailija
21.05.2024 |

ite teen sen 2 kpl koska niin on määrätty, ei enempää ja aina sellaiseen paikkaan mistä ei varmaan joudu töihin

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu. En tee ainuttakaan. On sitten ihan tosi. Te-toimisto soittelee 3 kuukauden välein ja juttelee n. Minuutin kaksi ja laittaa seuraavan soittopäivän. Siinä se. Helppoo olla työtön.

Vierailija
2/17 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Teen kaikki hakemukset täällä Maassa. BUAHHAHAAkököhHAHHAA!

t. työtön koomikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu. En tee ainuttakaan. On sitten ihan tosi. Te-toimisto soittelee 3 kuukauden välein ja juttelee n. Minuutin kaksi ja laittaa seuraavan soittopäivän. Siinä se. Helppoo olla työtön.

Terveisin Amanda

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e8620778-97f7-4a61-94f0-aae2ddc5776c

Vierailija
4/17 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään enää, kun ei noihin satoihin aikaisempaankaan ole tullut kuin korkeintaan "kiitos hakemuksestasi, saimme ilahduttavan monta hakemusta, xxx-xxxx kpl, mutta valintamme ei kohdistunut sinuun tällä(kään) kertaa."

Vierailija
5/17 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen kaupungin johtajan virkaa 4 eri kunnasta joka kuukausi.

Vierailija
6/17 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään enää, kun ei noihin satoihin aikaisempaankaan ole tullut kuin korkeintaan "kiitos hakemuksestasi, saimme ilahduttavan monta hakemusta, xxx-xxxx kpl, mutta valintamme ei kohdistunut sinuun tällä(kään) kertaa."

Valintamme ei seuraavallakaan kerralla kohditu sinuun.

Vierailija
7/17 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 4. Jos on paikkoja, jonne haluan, niin niihin. Jos ei ole,  niin 4 on jostain kehitettävä. Vaikka samapa tuo, mitä niihin kirjoittaa, ei niitä kukaan lue. Koska liian vanha.

Vierailija
8/17 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetun työpaikanhan pitää olla sellainen mihin on realistiset mahdollisuudet päästä. Itse olen osa-aikatyössä joten teen yhden hakemeuksen 3kk aikana koska mun haku velvollisuus on hakea 3kk aikana sitä yhtä kokoaiikaista työpaikkaa

Vierailija
9/17 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun entinen työpaikkani lakkautettiin, löysin sopivan ilmoituksen noin kerran viikossa. Ehdin tehdä kuusi hakemusta, käydä kolmessa haastattelussa, ennen kuin sain kaksi työpaikkaa samalla viikolla. Kolmannesta vielä soitettiin pari kuukautta myöhemmin.

Vierailija
10/17 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömänä oon muuttunut niin sosiaalisesti araksi etten uskalla hakea enää mihinkään työhön johon voisi joutua oikeasti, se pelottaa

Vierailija
11/17 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt yhtään hakemusta 4,5 vuoteen. Eipä ole edes määrätty tekemään. Edellisen kerran juuri 4.5 vuotta sitten kun olin työkkärissä niin se käynti päättyi hirveeseen riitaan virkailijan kanssa. Uhkasin hakata sen sen ja heitin sitä tuolilla. Se väitti minusta asioita jotka ei pidä paikkansa kuten että olen sairas ja sen takia en kykene töitä tekemään. Väitti myös että juon paljon viinaa eikä ole elämänhallintaa ollenkaan. Siitä minä suutuin ja  huusin sille kaikkea törkeyksiä mitä tiedän ja heitin tuolilla sitä. Poliisit tuli hakemaan kotoa sitten  mutta mutta haastoin sen virkaiilijan oikeuteen ja lopulta sain 2500 euroa korvauksia. Se virkailija kirjoitti muun muassa lausunnon minun sairauksista ja siitä että juon paljon viinaa muka ja sen takia olisin muka työtön. Ehdin ottaa kuvakaappauksen siitä lausunnosta koska se laittoi sen sinne oma asiointi tietoihini ja sen takia oikeus oli minun puolella. Sitten myöhemmin tuli kirje että lopettavat asiakkuuteni kokonaan koska olen vaarallinen henkilö. Eivät ole sen jälkeen pitäneet yhteyttä.

Vierailija
12/17 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe pointtia hakea kuusta työpaikkoja. Vaikka sellaisen saisi niin työmatkat on ihan mahdottomat. Oikeasti palkka ei riitä matkakuluihin.

Vierailija
13/17 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puoleen vuoteen tehnyt ainuttakaan, eikä kukaan ole vaatinut mitään. Ei ole tarvinut olla työkkäriinkään missään yhteydessä. Luulenkin, että olen unohtunut jonnekin lokeron pohjalle.

Vierailija
14/17 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen jokaista kaupunginjohtajan paikkaa aina vaan ja uudestaan.

Vierailija
15/17 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut, mutta kyllä niitä useampi tulee viikossa laitettua. Viikonloppuisin annan työnhaun olla ja työkkärille en ilmoita ikinä mistään "hyvistä" hauistani enkä noihin hakemuksiin myöskään panosta mitenkään. Pidän siis oikeat työhakemukset ja sitten nuo pakkohakemukset erillään.

Vierailija
16/17 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en näe pointtia hakea kuusta työpaikkoja. Vaikka sellaisen saisi niin työmatkat on ihan mahdottomat. Oikeasti palkka ei riitä matkakuluihin.

Ei sinne kuuhun haetakaan töihin vaan siellä käydään vain tekemässä työhakemukset.

Vierailija
17/17 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun entinen työpaikkani lakkautettiin, löysin sopivan ilmoituksen noin kerran viikossa. Ehdin tehdä kuusi hakemusta, käydä kolmessa haastattelussa, ennen kuin sain kaksi työpaikkaa samalla viikolla. Kolmannesta vielä soitettiin pari kuukautta myöhemmin.

Noin se mullakin oli vielä reilu 10 vuotta sitten, mutta nyt kun koronan myötä meni se työpaikka alta niin eipäs sitä töihin tai edes työhaastatteluunkaan enää noin vaan mennä ja päästä.

Enkä usko että tämä hakemuspakko, vai mikä se tämän marinin aktiivimallin nimi nyt onkaan, ainakaan parantaa tilannetta kenenkään osalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän