Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kulissienpito on sinulle tärkeää?

Vierailija
17.05.2024 |

Äitini on tästä malliesimerkki. Kaikki oli kotona pielessä ja ei päivääkään mennyt niin, etteivätkö vanhempani riidelleet tai pitäneet mykkäkoulua. Sitten kun vieraita tai joku sukulainen soitti, niin hyvänen aika kun kaikki oli niin hienoa. Mies oli lähes taikuri kaikessa ja lapset täydellisiä. Meidät lapset kuitenkin haukuttiin lähes viikottain, ettei vaan nouse kusi päähän mistään. En tiedä mistä olisi joussut, kun ei kotioloissa ainakaan ylpeilemistä ollut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoliitto.

Vierailija
2/8 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkoliitto.

Suomessa ei tarvitse olla vastoin tahtoa avioliitossa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paljo suolikainen mahasa. Niitä tulla kakka kanssa pois. Ma käyttää niitä syötti. Tulla paljo kala.

Ap

Vierailija
4/8 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aika samanlaista, paitsi että joskus vanhemmat yhdestä suusta haukkuivat muita perheitä ja kehuivat että meillä ei ole alkoholismia eikä hakkaamista. Tunnelma kotona oli kuitenkin kauhea.

Vierailija
5/8 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla paljo suolikainen mahasa. Niitä tulla kakka kanssa pois. Ma käyttää niitä syötti. Tulla paljo kala.

Ap

Hv 

Vierailija
6/8 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hv 

onko hän veljesi, kun annat ymmärtää jotta 'hyvä veli'

Vierailija
7/8 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haluta muuttaa tilavasta omakotitalosta johonkin vuokrakasarmiin. Lasten koulu ja kaverit ym. Ihan hyviä syitä.

Vierailija
8/8 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kustantaa hyvän elintason, kannattaa jäädä liittoon. Yksin köyhyydessä on paljon huonompi elää. Tein sen virheen, että jätin hyvän elintason. Kadun nyt pienellä eläkkeellä vuokrayksiössä.