Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on jatkuvasti kaikki hukassa ja hän syyttää minua tavaroiden piilottamisesta

Vierailija
16.05.2024 |

Miehelläni on jatkuvasti kaikki hukassa ja usein autan häntä ja kerron, että esim hänen lenkkikenkänsä on todennäköisesti vaatekaapin kenkähyllyllä. Omien tavaroidensa osalta hän ei syytä minua niiden piilottamisesta, mutta hän on jokunen aika sitten keksinyt, että minä piilotan hänen poikansa tavaroita. Nekin ovat siis aina hukassa ja todennäköisesti kulkeutuneet pojan mukana pojan äidille. Poika siis käy meillä joka toinen vkonl. Olen sanonut miehelle, että en hyväksy asiattomia syytöksiä, mutta hän vain jatkaa niitä tasaisin väliajoin. Esim. Viimeisin on se, että mies syyttää minua pojan hupparin piilottamisesta vaikka ei ole kertaakaan tätä ennen kysynyt, tiedänkö missä se on. Hupparin osalta en tiedä, mutta joskus kun olen kuullut pojan etsivän jotain ja olen sattunut tietämään missä tavara on ja mennyt näyttämään, niin mies on senkin jälkeen syyttänyt minua, että minä olisin piilottanut ko. Tavaran, kuten hammasharjan kylppärin peilikaapin hyllylle.

Dementikko hän ei ole, mutta joku häntä vaivaa. Millä saisin tuon asiattoman syyttelyn loppumaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että hakeutuu adhd tutkimuksiin poikansa kanssa ja lopettaa sun syyttelyn.

Mulla on kaikki aina hukassa ja kyseinen diagnoosi löytyy. Samiin tyttärelläni. Joskus kyllä käy itelläkin mielessä että onko mies tahallaan piilottanut jonkun mun tavaran 🙄 Mutta ei oo vasn ihan ite oon ajatuksissani jättänyt milloin minnekin. Usein mies tietää missä mun tavarat on kun havainnoi varmaan paremmin ympäristöään.

Vierailija
2/12 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua mennä, vaikka olen ehdottanut..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkava alzheimer? Sehän voi tulla jo alle viisikymppisenä.

Vierailija
4/12 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei halua mennä, vaikka olen ehdottanut..

ap

Ei tietenkään halua. Päävikaisilta tai nepsyiltä puuttuu usein sairauden tunne.

Vierailija
5/12 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpä tiedät , miksi hän on kakkoskierroksella. Exä kyllästyi jo häneen. Semmosia ne jäännöserät on.

Vierailija
6/12 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun ottaa muiden pois potkimat jämät riesakseen. Olisko kannattanut kysyä miksi ukostasi tuli ekan puolisonsa ex eikä suinpäin tarrata ukon lahkeeseen kiinni? Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
7/12 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla tuo ei lopu.

Vierailija
8/12 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille että hakeutuu adhd tutkimuksiin poikansa kanssa ja lopettaa sun syyttelyn.

Mulla on kaikki aina hukassa ja kyseinen diagnoosi löytyy. Samiin tyttärelläni. Joskus kyllä käy itelläkin mielessä että onko mies tahallaan piilottanut jonkun mun tavaran 🙄 Mutta ei oo vasn ihan ite oon ajatuksissani jättänyt milloin minnekin. Usein mies tietää missä mun tavarat on kun havainnoi varmaan paremmin ympäristöään.

Jep, aina saa etsiä. Täytyisi aina erikseen ajatella, että nyt minä laitan nämä avaimet tähän, mutta ei siihenkään aina huomaa erikseen kiinnittää huomioita.

Vierailija
9/12 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa kannattaa sitten kai vastata kysyttäessä ettet tiedä missä kadonnut esine on, tai "Omilla jäljilläs".

Vierailija
10/12 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikuttaa siltä, että oma kulta-rakas on täällä valittamassa.

Minulta ovat myös tavarat hukassa, viimeksi silikonituubi kylppärin saumojen uusintaa varten.

Etsin sitä puolisen tuntia saumauksen uusimisen teon tekemiseksi ja lopulta kysyin hitusen äreään sävyyn rouvalta, olisiko hän piilottanut sen johonkin.

Hän ei todellakaan piilota mitään. Ja mikä on silikoni?

Lopulta selviää, että hän on laittanut sen vanhaan postilaatikkoon kellariin, kun se pyöri kylpyhuoneessa ainakin kolme päivää.

Kyseessä ei siis missään tapauksessa piilottaminen, vaan minun sotkujeni siivoaminen, tavaroiden järjestäminen ja laittaminen oikeisiin paikkoihin.

No, mikäli rouvassa ei olisi toisinaan pientä laittoa, niin hän olisi aivan liian täydellinen.

Vierailija
11/12 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen siitä saa kun ottaa muiden pois potkimat jämät riesakseen. Olisko kannattanut kysyä miksi ukostasi tuli ekan puolisonsa ex eikä suinpäin tarrata ukon lahkeeseen kiinni? Sitä saa mitä tilaa.

Ihme kommentteja. Jämiä ja jäännöseriä...miten joku voi puhua noin ihmisestä. Mistä tiedät onko ap rynnännyt lahkeeseen kiinni ja onko puhunut eron syistä.

Itse asia: mies lääkäriin. Jotain on vialla.

Vierailija
12/12 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on miehen selitys, miksi sinä vaivautuisit piilottamaan miehen likaisia kalsareita, kun helpommalla pääsisit piilottelematta mitään.

Ja miksi mies on vielä tuollaisen piilottelijan kanssa yhdessä? Jos olet niin ilkeä, kiusallasi tavaroita piilotteleva eukko, niin miksi mies ei ole jo lähtenyt lätkimään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme